LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring Garage Mario Geboers Geldrop

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Fam.Balk

Ervaring Garage Mario Geboers Geldrop

Ongelezen bericht door Fam.Balk »

Wij hebben een auto gekocht bij Mario Geboers. De ontvangst was prima en gelijk een kopje koffie. Na een gesprek over inruil en garantie hebben we een proefrit gemaakt met de door ons gekozen auto. Na terugkomst word er gevraagd of de auto bevalt maar geen druk uit geoefend om deze te kopen. Na overleg hebben we de auto gekocht ,de auto moest nog worden gereinigd en nagekeken.

We hebben de auto na 3 dagen opgehaald en er was een nieuwe A.P.K bij en tevens is de gehele auto gereinigd van binnen en buiten en natuurlijk weer een kopje koffie, de auto leek wel nieuw.

Wat de bij geleverde garantie betreft kunnen we niet veel over zeggen , immers we hebben daar nog geen beroep op hoeven doen maar hebben er wel vertrouwen in , zeker na een opmerking van Mario dat we moeten terug komen als er iets niet in orde is.

trail46

Re: Ervaring Garage Mario Geboers Geldrop

Ongelezen bericht door trail46 »

Fam.Balk schreef:Wij hebben een auto gekocht bij Mario Geboers. De ontvangst was prima en gelijk een kopje koffie..
Die fam.Balk toch, haal eerst de splinter uit je oog.

Aha, de volgende die afkomt op de heerlijke koffie van een autohandelaar. Het is al eerder vermeld op dit forum. Een ''Auto''handelaar die dit soort rotzooi nodig heeft om zijn auto's aan de man/vrouw te brengen mijd ik ik als een erge ziekte. :arrow:

Fam.Balk

Wij hebben in het verleden altijd een nieuwe auto gekocht en daar kregen we ook gelijk een kopje koffie aangeboden. Dus volgens uw reactie , koop nooit een auto in een garage die fatsoenlijk een kop koffie aanbied .En open geen rekening bij een bank als u koffie krijgt .

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

Site ziet er goed uit, is aangesloten bij de BOVAG dus ? Het is natuurlijk altijd leuk als er eens iemand iets positiefs schrijft i.p.v. alleen negatief.

HAJ

Ongelezen bericht door HAJ »

Eens, daar mag ook over geschreven worden.

trail46

Quark schreef:Site ziet er goed uit, is aangesloten bij de BOVAG dus ? Het is natuurlijk altijd leuk als er eens iemand iets positiefs schrijft i.p.v. alleen negatief.
Je heb gelijk maar breid dit forum dan maar met de factor 100 uit. Zo uit het niets een dergelijk bericht plaatsen kan ook nog eens als reclame maken worden beoordeeld. Maar goed, fijne garage met fijne mensen en fijne auto's en fijne klanten, zo oké?

en toch loop ik de deur voorbij

encore

Ongelezen bericht door encore »

Wat? Loop jij fijn die deur voorbij? Nounounou... en dat na al die fijne berichten hier...

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik ben al ruim 16 jaar klant bij dezelfde lokale garage en dat bevalt me best goed, maar heb er echt nog NOOIT een kop koffie gekregen. Nu woon ik in Zeeland en zou dat ook aan onze zuunugheid kunnen liggen.

Fam.Balk

Even een update met betrekking van de gekochte auto bij Garage Mario Geboers te Geldrop.
Na enige weken met de auto gereden te hebben blijkt hij af en toe zeer moeilijk in de 5e en zijn achteruit versnelling te schakelen is.
Aangezien we garantie hebben gekregen zijn we terug gegaan naar Garage Geboers te Geldrop.
Na een afspraak hebben we de auto gebracht en kregen een leenauto mee , na 3 dagen kregen we de auto retour met de verzekering dat hij gemaakt is.
Aangezien wij toch bang waren dat het probleem in de versnelling bak zat en niet goed was kregen wij als antwoord de bak is prima maar de garantie op de bak met 1 jaar verlengt wordt of indien gewenst 1,5 jaar .
Wij kunnen alleen maar zeggen ,garantie is bij deze garage dus echt garantie zonder gezeur .
Dit is geen reclame voor het bedrijf maar gewoon ervaringen van een bedrijf .

trail46

Mij valt het bar tegen, de koffie ontbreekt. En als morgen de motor in de soep draait krijg je gewoon een nieuwe motor en word de garantie ( weer ) verlengt tot 2080. :arrow: :mrgreen:

prem

Ongelezen bericht door prem »

Fam.Balk schreef: Aangezien wij toch bang waren dat het probleem in de versnelling bak zat en niet goed was kregen wij als antwoord de bak is prima maar de garantie op de bak met 1 jaar verlengt wordt of indien gewenst 1,5 jaar .
.
Weet u al wat u kiest? 1 jaar of 1,5 jaar? Met of zonder bakkie pleur?

Fam.Balk

Nee prem en trail46 als de auto weer een probleem krijgt mag ik een nieuwe Mercedes 500 uitzoeken en wordt deze geheel door de garage betaald.
Moeilijk he een positief bericht .

encore

Ongelezen bericht door encore »

He...een S500? Die heb ik ook. Uit 2001, dus als ik em wil inruilen moet ik naar dieMario? :lol:

Maar verder vind ik die berichten ook echte onzin hoor. Zelfs mijn garage gaat geen verlengde garantie geven op de dingen uit/aan/in/onder mijn S. En zwaar`schakelen is geen versnellingsbakprobleem maar een bedieningsprobleem. Kreeg je ook verlengde garantie op het knopje van je handrem? Nee, die heeft mij S inderdaad niet. Daar is het volautomatisch...

czarczar

Ongelezen bericht door czarczar »

TS is al ruim 7 jaar lid, is niet heel erg actief, maar heeft ook andere berichten geschreven.
Ik neem het bericht van TS dus veel serieuzer dan topics van mensen die zich even aanmelden en meteen een reclame-praatje komen houden.
Een lid kan natuurlijk ook eens aangenaam verrast (een woord waar je maar beter geen 'r' te weinig in kunt schrijven) zijn en dat ook even willen meedelen.
Niet dat ik nu meteen richting Geldrop afreis om een auto aan te schaffen, of een kop koffie te drinken.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Fam.Balk schreef:Nee prem en trail46 als de auto weer een probleem krijgt mag ik een nieuwe Mercedes 500 uitzoeken en wordt deze geheel door de garage betaald.
Moeilijk he een positief bericht .
Nee is niet moeilijk maar hoe mag je nou kiezen tussen een jaar of anderhalf jaar garantie?

eddymcfreddy1

Ongelezen bericht door eddymcfreddy1 »

Al met al, zo ongeloofwaardig als wat.

Paulus Boskabouter

Ongelezen bericht door Paulus Boskabouter »

Ik heb 2 maanden geleden een auto hier gekocht voor 2000 euro. Hier zit dus geen garantie op.
Na aflevering bleek het slot niet in orde en was de handrem niet goed. Dit werd zonder problemen gerepareerd. Alleen kosten voor het nieuwe slot. Heel netjes.
Later problemen met de motor volgens de boordcomputer. Dit heeft Mario opgelost met veel tijd en energie. Ondanks dat er op de auto geen garantie zit wilde hij perse een goede auto leveren. Uiteindelijk alles opgelost.
Dit is een bijzonder goede garage die ik van harte kan aanbevelen.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

en een kopje koffie toe? u kwam zeker hier toevallig langs?
http://wouterhol.nl/ik-kwam-toevallig-op-deze-site-uit/

Gesloten