Ik heb bij beide garages geprobeerd een nieuwe auto (dacia) te kopen.
In Kerkrade was men zo vriendelijk om mij eerst een half uur te laten wachten. Vervolgens kreeg ik de vraag: Oh, u ben alleen............. En daarna heb ik nog een half uur als sulletje gewacht en ben toen maar gegaan.
In heerlen had ik versterking meegenomen. Dit resulteerde in het feit dat ik (een vrouw) steeds genegeerd werd. Zowel mijn vader als ik hebben beide een aantal malen duidelijk gemaakt dat het mijn auto is, die ik wil kopen (en oude auto inruilen). Ik mocht wel de kleur uitkiezen..........................
Toen het daarna ging over de inruilwaarde van de auto die ik momenteel rijd, bood men een belachelijk laag bedrag. Zo laag dat de wagen in 1,5 jaar tijd nog maar 40% waard zou zijn...............
Ofwel: op naar een andere dealer. Mij zien ze niet meer terug bij kerres.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garage kerres kerkrade/heerlen
Re: garage kerres kerkrade/heerlen
Er zijn ook nog in Maastricht en Sittard filialen van Kerres.
Waarom heb je dit verhaal niet via een mail aan Kerres laten weten.
Ik persoonlijk had daar al mijn stem laten horen.
Waarom heb je dit verhaal niet via een mail aan Kerres laten weten.
Ik persoonlijk had daar al mijn stem laten horen.
Re: garage kerres kerkrade/heerlen
Ik heb enkele km verderop een keurige Renault/Dacia garage gevonden, namelijk Vaassen in Stein.
Kleine garage, maar met serieuze aandacht voor de koper, een prima bod voor de inruilauto. Kortom, auto reeds gekocht, over 16 weken geleverd.
Kleine garage, maar met serieuze aandacht voor de koper, een prima bod voor de inruilauto. Kortom, auto reeds gekocht, over 16 weken geleverd.