LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie bovag aankopen bij auto van 11.000 euro?

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
tekno

garantie bovag aankopen bij auto van 11.000 euro?

Ongelezen bericht door tekno »

Afgelopen weekend gekeken bij een erkend bovag auto bedrijf in het oosten van het land, hier stond een auto van +/- 11.000 euro. volgens de verkoper was dit de basis prijs, zo meenemen dus.. voor 3 maand garantie moesten we 395 euro bij betalen dit was dan incl apk. En met 6 maanden bovag garantie+apk en afleverbeurt moesten we 995 euro bijbetalen???

Is dit normaal? ik had begrepen op de bovag site dat alle auto's vanaf 4500 euro standaard 6 maanden bovag garantie zit.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit? Mag een erkend bovag bedrijf afwijken van het bovag regelement?

Mallemalle

Re: garantie bovag aankopen bij auto van 11.000 euro?

Ongelezen bericht door Mallemalle »

standaard bovag garantie bestaat iig niet

men mag zelf bepalen hoeveel men vraagt voor een afleverbeurt of garantie

als dat bij een wagen van 11.000 euro nog eens 1400 bijkomt zou ik snel verder zoeken

p-a

Ongelezen bericht door p-a »

was vroeger inderdaad zo dat wanneer je bij een bovag garage kocht boven een bepaald bedrag dat er dan ook altijd bovag garantie op zat. Tenzij je m zonder kocht. Nu doen veel bedrijven de prijs helemaal kaal en dan garantie extra erbij. Om niet teveel prijsverschil tov de gewone handelaar te hebben.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Het zal wel een "zo meenemen" prijsje zijn, :?

Voor een wagen van +/- € 11.000, verwacht je toch wel een Bovag garantie,

Even verder kijken dus, auto's zat!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.241

tekno

Ongelezen bericht door tekno »

bedankt voor jullie reactie's!

Vind het allemaal wel vaag,ze adverteren met het bovag logo,
ze zijn aangeloten bij de bovag en ze hebben het over bovag garantie, maar goed deze moet je er bij kopen voor 995 euro.

En als ik op de site lees van bovag, staat er dat de garantie geldt vanaf 4500 euro. Dat is best verwarrend. zie link.

http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?ch=&id=46721

We hebben besloten het garage bedrijf in groenlo links te laten liggen en de wijze raad op te volgen om verder te kijken.

Gesloten