LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSCARS Renkum
Re: GSCARS Renkum
hoi lady cat, ik ken meneer spijker beter dan me lief is, hij is een grote oplichter die zichzelf heel wat vindt, kan mooie verhalen over die man vertellen o.a. dat hij het blijkbaar erg prettig vindt om mensen te bedreigen ( vrouw of man maakt niet uit), dat heb ik zelf aan den lijve mogen ondervinden en nog wat mensen met mij,
dit is een typisch persoon die vindt dat alles aan iedereen ligt behalve aan zichzelf..
dit is een typisch persoon die vindt dat alles aan iedereen ligt behalve aan zichzelf..
hallo
Laatst gewijzigd door lady cat op 02 jul 2007 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.
waarschijnlijk heeft ie in de tussentijd vastgezeten ( ergens begin april meen ik)
Hallo
Graag wil ik ff reageren op dit verhaal
Deze man speelt een spel met mensen we hebben onze auto aan hem verkocht en hij zou hem zo snel mogelijk op ze naam zetten via rdw want dat kon niet meteen volgens hem
Nu een aantal maanden later staat de auto nog op onze naam en de bekeuringen komen binnen …….Wegenbelasting word van mij rekening afgehaald
Naar herhaaldelijk me de heer spijker te hebben gebeld zonder resultaat wil ik graag weten of er meer mensen zijn die met deze man te maken hebben gehad
Om stappen tegen hem te gaan ondernemen ???
wat is jullie ervaring met deze man en zijn bedrijf
GSCARS ............de heer G Spijker ...........Berghof 144 .........te Renkum tel 0317-356498 of mob 0623251868
Graag wil ik ff reageren op dit verhaal
Deze man speelt een spel met mensen we hebben onze auto aan hem verkocht en hij zou hem zo snel mogelijk op ze naam zetten via rdw want dat kon niet meteen volgens hem
Nu een aantal maanden later staat de auto nog op onze naam en de bekeuringen komen binnen …….Wegenbelasting word van mij rekening afgehaald
Naar herhaaldelijk me de heer spijker te hebben gebeld zonder resultaat wil ik graag weten of er meer mensen zijn die met deze man te maken hebben gehad
Om stappen tegen hem te gaan ondernemen ???
wat is jullie ervaring met deze man en zijn bedrijf
GSCARS ............de heer G Spijker ...........Berghof 144 .........te Renkum tel 0317-356498 of mob 0623251868
Gezien het verwijderde is het niet onmogelijk dat er mensen bedreigingen kregen....
Verkoop nooit zonder overschrijvingsbewijs, kan via postkantoor...
Hij hoeft Nu geen wegenbelasting, verzekering en APK te regelen..
en U wel!
Dit worden Uw kosten, tenzij U door de Politie de auto laat terughalen, het geld is hij dan kwijt!
U heeft recht op de auto als het binnen een week niet gebeurde, ook alle kosten voor verzekering, belasting en APK komen dus voor zijn rekening!
Ook nog later binnenkomende boetes, dus U mag een half jaar lang het gekregen geld bewaren voor dit te betalen, laat hem maar eens een rechtszaak starten om zijn geld terug te krijgen!
Dus terug die auto.
U heeft hier recht op, als hij het kenteken niet geeft mag U een vervangend kenteken aanvragen en de kosten voor kenteken en platen ook verrekenen.
Zelfs Uw vrije tijd voor terughalen, gewoon overuren gelijk als bij Uw werkgever op zaterdag een beetje ruim rekenen, dus 200%.
Wedden dat je hem zo snel kunt stoppen!
Maak je niet druk over bedrijgingen, hiervoor kunt U aangifte doen bij de Politie...
Verkoop nooit zonder overschrijvingsbewijs, kan via postkantoor...
Hij hoeft Nu geen wegenbelasting, verzekering en APK te regelen..
en U wel!
Dit worden Uw kosten, tenzij U door de Politie de auto laat terughalen, het geld is hij dan kwijt!
U heeft recht op de auto als het binnen een week niet gebeurde, ook alle kosten voor verzekering, belasting en APK komen dus voor zijn rekening!
Ook nog later binnenkomende boetes, dus U mag een half jaar lang het gekregen geld bewaren voor dit te betalen, laat hem maar eens een rechtszaak starten om zijn geld terug te krijgen!
Dus terug die auto.
U heeft hier recht op, als hij het kenteken niet geeft mag U een vervangend kenteken aanvragen en de kosten voor kenteken en platen ook verrekenen.
Zelfs Uw vrije tijd voor terughalen, gewoon overuren gelijk als bij Uw werkgever op zaterdag een beetje ruim rekenen, dus 200%.
Wedden dat je hem zo snel kunt stoppen!
Maak je niet druk over bedrijgingen, hiervoor kunt U aangifte doen bij de Politie...
Over de bedreigingen maar ik me zeker niet druk
is alleen maar blabla door de telefoon..en hij belooft van alles maar niks komt uit
En aankomende maandag ga ik aangiften doen bij de politie want wie weet is het probleem dan opgelost dan maar de auto terug
hij heeft een soort van klad blaadje gegeven met ze gegeven en de datum waaop hij de auto heeft gekocht en ze bedrijf gegeven
Het is alleen heel erg dat dit soort dingen gebeuren die man heeft een eigenbedrijf pff doet ze naam niet goed aan
Maar goed na 3 half maand ben ik het echt zat hem te bellen enz
U echt bedankt voor u informatie
hallo
ik was begonnen met dit topic, na 3 weken was eindelijk mijn auto overgeschreven, wel bekeuring binnen gehad en nota van wegen belasting
tegen bekeuring in hoger beroep gegaan, maar dat maakte niks uit, ook van de politie kreeg ik te horen dat ik pech had, konden ze niks tegen doen. verzekering bleef ook gewoon doorgaan, auto stond gewoon dus op mijn naam. ik had ook een soort verklaring van hem gekregen, maar dat is rechterlijk gezien niks waard vertelde de politie
ik heb 3 weken goed in de rats gezeten, mijn probleem is gelukkig"opgelost, tussen haakjes dan wel.
over de bekeurig heb ik hem maar niet eens meer gebelt
succes hiermee
ik weet hoe je je voelt
ik was begonnen met dit topic, na 3 weken was eindelijk mijn auto overgeschreven, wel bekeuring binnen gehad en nota van wegen belasting
tegen bekeuring in hoger beroep gegaan, maar dat maakte niks uit, ook van de politie kreeg ik te horen dat ik pech had, konden ze niks tegen doen. verzekering bleef ook gewoon doorgaan, auto stond gewoon dus op mijn naam. ik had ook een soort verklaring van hem gekregen, maar dat is rechterlijk gezien niks waard vertelde de politie
ik heb 3 weken goed in de rats gezeten, mijn probleem is gelukkig"opgelost, tussen haakjes dan wel.
over de bekeurig heb ik hem maar niet eens meer gebelt
succes hiermee
ik weet hoe je je voelt
-
Weer zo`n rotschoft die ze af moeten knallen.
Tja die 3weken is nog te doen (maar dan nog is niet goed)
Maar bij ons is dit al een paar maanden aan de gang
Met zowel wegenbelasting ,,,,,
verzekering ……
boeten die binnen blijven komen
en maar van alles beloven aan de telefoon met ze mooie praatjes
Wij hebben ook zo verklaring gehad:S
Maar goed maandag ga ik aangiften doen
Van diefstal
En van bedreiging
heb al contacht gehad met de politie en De auto staat inmiddels al gesignaleerd als gestolen;)
dus tja we gaan kijken hoe het verder gaat
Ik ben verantwoordelijk voor deze auto
(wat deze gek er ook mee gaat doen :S )
Maar ik wil elke Cent terug en tot die tijd zal ik achter hem aanzitten
Maar bij ons is dit al een paar maanden aan de gang
Met zowel wegenbelasting ,,,,,
verzekering ……
boeten die binnen blijven komen
en maar van alles beloven aan de telefoon met ze mooie praatjes
Wij hebben ook zo verklaring gehad:S
Maar goed maandag ga ik aangiften doen
Van diefstal
En van bedreiging
heb al contacht gehad met de politie en De auto staat inmiddels al gesignaleerd als gestolen;)
dus tja we gaan kijken hoe het verder gaat
Ik ben verantwoordelijk voor deze auto
(wat deze gek er ook mee gaat doen :S )
Maar ik wil elke Cent terug en tot die tijd zal ik achter hem aanzitten
jeroentje271
wat bedoel je daar meej ???
is dat gericht naar mij of naar Gscars ???? de heer spijker
wat bedoel je daar meej ???
is dat gericht naar mij of naar Gscars ???? de heer spijker
-
Muisje. Je kan wel zeggen dat hij gesrolen is, maar jij hebt er geld voor gekregen. Heeft hij een of ander getekend bewijs dat hij jou betaald heeft?
Laatst gewijzigd door gravedigger op 08 sep 2007 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Als koper moet je wel binnen redelijke termijn je afspraak van overschrijving nakomen.
Beter is pas na overschrijven en betaling de sleutels geven.
Zolang er geen overschrijving is, blijft U eigenaar, en moet hij maar eens bewijzen dat hij het gekocht en betaald heeft.
Zo pak je dit soort gratis rijders het hardste.
Als hij zich niet aan afspraken houd, hoeft U het ook niet te doen.
Dus auto terug, en gratis geld?
En maar hopen dat er niet teveel boetes komen.
Beter is pas na overschrijven en betaling de sleutels geven.
Zolang er geen overschrijving is, blijft U eigenaar, en moet hij maar eens bewijzen dat hij het gekocht en betaald heeft.
Zo pak je dit soort gratis rijders het hardste.
Als hij zich niet aan afspraken houd, hoeft U het ook niet te doen.
Dus auto terug, en gratis geld?
En maar hopen dat er niet teveel boetes komen.
lees ff meej .... gravedigger
ik heb de waarheid gesproken .....tegen over de politie ....
en de politie is van mening (en ik zelf ook ) dat hij een oplichter is .........
vandaar de aangiften !!
of moet ik gaan afwachten ??
neej toch zou jij dat gedaan hebben
ik ben eerlijk de politie weet dat er een soort cont is .......opgesteld ...
waar geen koopsom op staat .
Ze weten alles .....we hebben gewoon vertel hoe is gegaan .
.maar hun zeggen tja maar de auto staat op jou naam en als hij door rood gaat (of erger ) ben jij verandwoordelijk ...........
zou jij dat doen ????
voor je andw ergens op denk eerst ff na hoe je zelf zou handelen
ik heb de waarheid gesproken .....tegen over de politie ....
en de politie is van mening (en ik zelf ook ) dat hij een oplichter is .........
vandaar de aangiften !!
of moet ik gaan afwachten ??
neej toch zou jij dat gedaan hebben
ik ben eerlijk de politie weet dat er een soort cont is .......opgesteld ...
waar geen koopsom op staat .
Ze weten alles .....we hebben gewoon vertel hoe is gegaan .
.maar hun zeggen tja maar de auto staat op jou naam en als hij door rood gaat (of erger ) ben jij verandwoordelijk ...........
zou jij dat doen ????
voor je andw ergens op denk eerst ff na hoe je zelf zou handelen
de heer spijker woont niet meer in renkum maar in arnhem...
er zijn heel veel aangiften bij de politie van hem niet alleen van oplichting.
spijker heeft zelf helemaal niks, geld wat hij gebruikt komt bij anderen vandaan, op de een of andere manier kruipt hij toch altijd weer door het oog van de naald er is zelfs een aanslag op zijn leven gepleegd en dat heeft hij ook overleefd
er zijn heel veel aangiften bij de politie van hem niet alleen van oplichting.
spijker heeft zelf helemaal niks, geld wat hij gebruikt komt bij anderen vandaan, op de een of andere manier kruipt hij toch altijd weer door het oog van de naald er is zelfs een aanslag op zijn leven gepleegd en dat heeft hij ook overleefd
ik vind het wel enigszins naief dat je iemand papieren meegeeft van je auto en erop vertrouwt dat die overgeschreven worden
ook bij een garage
*** natuurlijk, nu zit je met de gevolgen
ook bij een garage
*** natuurlijk, nu zit je met de gevolgen
-
@Muisje. Ik heb wel degelijk goed met je meegelezen. Mijn vraag was er op gericht, dat diefstal niet kan worden bewwzen als hij iets van een soort rekening heeft. Nu dat niet het geval is, moet je hem idd gewoon aanpakken op jouw manier. Ik heb geen enkel medelijden met Spijker
de heer spijker is dus géén garage maar gewoon een sjacheraar, hij leeft van een wao uitkering,
en ik kan het weten want ik zit helaas dicht bij het vuur....
en ik kan het weten want ik zit helaas dicht bij het vuur....
@ Evo 70,
Juist op deze manier komen de auto's als ze snel verkocht worden niet op zijn naam, hoeft hij dus geen belasting te betalen, want anders word hij aangeslagen als handelaar en raakt hij zijn uitkering kwijt als handelaar....
Als hij het in Consignatie doet, en tijdelijk het kenteken door jou laat schorsen, dus op prive grond parkeren, niet gebruiken, en 1 jaar belasting en verzekerings vrij maken...
Het blijft dan Uw auto, en hij verkoopt deze tegen vooraf gestelde provisie, dan is hij eerlijker en verdiende hij meer zonder risico...
Helaas is dit een verboden methode, dus bij belastingdienst dit melden verpest zijn handel, want alle auto's die op zijn naam als advertentie ooit zijn geplaatst, dus waar hij nooit eigenaar van was moet hij dan alsnog betalen..
De Belastingen kunnen op Marktplaats en Speurders ook verwijderde advertentie's van gebruikers inzien!
Zo pak je hem en moet hij financiël stoppen, en stop je deze oplichter...
De Belastingdienst, leukere oplossing kan ik niet bedenken!
En ze mogen hier ook dingen plaatsen, wedden dat ze U als verrader voor deze ten onrechte verkregen uitkering graag aanpakken....
Juist op deze manier komen de auto's als ze snel verkocht worden niet op zijn naam, hoeft hij dus geen belasting te betalen, want anders word hij aangeslagen als handelaar en raakt hij zijn uitkering kwijt als handelaar....
Als hij het in Consignatie doet, en tijdelijk het kenteken door jou laat schorsen, dus op prive grond parkeren, niet gebruiken, en 1 jaar belasting en verzekerings vrij maken...
Het blijft dan Uw auto, en hij verkoopt deze tegen vooraf gestelde provisie, dan is hij eerlijker en verdiende hij meer zonder risico...
Helaas is dit een verboden methode, dus bij belastingdienst dit melden verpest zijn handel, want alle auto's die op zijn naam als advertentie ooit zijn geplaatst, dus waar hij nooit eigenaar van was moet hij dan alsnog betalen..
De Belastingen kunnen op Marktplaats en Speurders ook verwijderde advertentie's van gebruikers inzien!
Zo pak je hem en moet hij financiël stoppen, en stop je deze oplichter...
De Belastingdienst, leukere oplossing kan ik niet bedenken!
En ze mogen hier ook dingen plaatsen, wedden dat ze U als verrader voor deze ten onrechte verkregen uitkering graag aanpakken....
Tja kijken de heer spijker kan me geen reet skele en wie hem geld geeft of wie niet (of het spel meej speelt )
maar het gaat er nu om dat hij over mij rug gaat en dat ik het er niet bij laat zitten .......................en de onderste steen boven zal krijgen
en als deze man een oplichter is dan zal ik er alles aan doen om deze man onderuit te halen ............Onder welke bedreiging ook
en evo hoe zo dicht bij Vuur ???............en weet je waar hij Nu woont in Arnhem ??????? dan hoor ik het graag
maar het gaat er nu om dat hij over mij rug gaat en dat ik het er niet bij laat zitten .......................en de onderste steen boven zal krijgen
en als deze man een oplichter is dan zal ik er alles aan doen om deze man onderuit te halen ............Onder welke bedreiging ook
en evo hoe zo dicht bij Vuur ???............en weet je waar hij Nu woont in Arnhem ??????? dan hoor ik het graag