LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] International Car Trading Tilburg

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
tjerktiman

International Car Trading Tilburg

Ongelezen bericht door tjerktiman »

Op het eerste gezicht goede service en nette behandeling bij International Car Trading. Maar na de levering bleek dat er toch veel mis was met de auto (3 keer met levensgevaar stil gestaan langs de snelweg op de weg terug - en met de sleepwagen naar huis gebracht) en de papieren (deze garage is NIET op de hoogte van de juiste in-en export-reglementen, ondanks dat ze er prat op gaan). Er was teveel mis, maar goed, een deel daarvan is mijn eigen risico. Er was via een bevriende garage nog wel een nieuwe APK op gezet, maar dat is een nep-APK gebleken. De auto op de brug gehad bij een bmw-expert en vele zaken hadden nooit goedgekeurd mogen worden. Motor, reminrichting (was staal op staal), schokbrekers, benzinepomp- en tank filters, koeling etc etc allemaal moeten vervangen, alsmede het dashboard en veel electronica. Na veel bellen en mailen toch een overeenkomst gesloten - een deel van het aankoopbedrag zou worden terug gestort. Tot op heden, na herhaaldelijke belletjes en toezeggingen, nog niets ontvangen. Deze autohandelaar komt zijn afspraken niet na en in mijn geval heeft hij me een levensgevaarlijke auto verkocht!!! (BMW 318 touring 2002, rond de 2 ton op de teller). Dit bericht is ter waarschuwing - AUB koop daar NOOIT een auto!!
Laatst gewijzigd door Radar op 20 nov 2015 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Suggestieve titel aangepast

peteroo

Re: International Car Trading Tilburg

Ongelezen bericht door peteroo »

Aangezien dit best gewilde auto's zijn neme ik aan dat u nog flink hebt mogen lappen? Een aankoopkeuring is dan verstandig. Misschien dat u het keuringsstation eens moet aanbevelen voor een steekproef?

NabJ

Re: International Car Trading Tilburg

Ongelezen bericht door NabJ »

Ik heb bij deze meneer ook een auto aangeschaft. Veel te duur na alle reparaties die gedaan moesten na de koop van de Mercedes A 2005.
Op een rijtje:
Startmotor werkte de volgende dag al niet meer; nieuwe er in moeten zetten

Remschijven en remblokken voor waren versleten; nieuwe er in moeten zetten

Deurbediening rechtsachter haperde; nieuwe pomp en kabel er in moeten zetten

Lek in vooruit linksboven; water druppelt naar binnen

Schakelaar voor waterpomp (tevens de schakelaar voor richtingaanwijzer) kapot; nieuwe er in moeten zetten

Tweede (reservesleutel) zou ik nagestuurd krijgen; nooit gekregen

Navigatiesysteem doet het niet, welke hij slim heeft kunnen verdoezelen door mij te zeggen de navigatie cd's achteraf toe te sturen omdat deze op dat moment niet bij hem aanwezig waren. Ik heb ze overigens nooit ontvangen en heb deze zelf gekocht...om er dus achter te komen dat de navigatie het niet deed.

Stuurde mij een bedrag rond de 150, want dat zou de kosten wel dekken volgens hem.
Al met al, een slimme oplichter als je het mij vraagt.

Gesloten