LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwik Fit Naarden APK onzin
Kwik Fit Naarden APK onzin
Gisteren liet mijn vriendin haar ford ka bij Kwik Fit in Naarden keuren. Na twee uurtjes werd ik gebeld met de melding dat alle 4 de banden vervangen moesten worden, dat beide achterlichten niet goed waren en dat de remschijven te dun waren. Totale kosten: 650 euro. Gezien alle berichten die ik hier op het forum over kwik fit las, ben ik meteen naar onze vaste dealer gereden. Wat bleek, alleen voorbanden moesten vervangen worden en een van de achterlichten was defect. Totale prijs: 249 euro. Mijn vermoedens over kwik fit waren juist. Het zijn gewoon een stelletje oplichters. Ik raad dan ook niemand aan om zijn/haar auto bij Kwik Fit te laten keuren.
Re: Kwik Fit Naarden APK onzin
Kwik Fit moet je met een grote boog omheen gaan.
-
Tenzij je geld teveel hebt.
Heb hem al 3x daar laten keuren, gewoon goedgekeurd.
Tja, waarschijnlijk ben je nu goedkoper uit, maar zul je de volgende keer de extra kosten hebben voor de twee andere banden en de remschijven. Hebben ze bij de Kwikfit gezegd dat al deze reparaties nodig waren voor goedkeuring, of was het meer een advies om met een veilige auto nog een jaar vooruit te kunnen?