Beste,
Dit verhaal is al een tijdje aan de gang en ik zal beginnen bij het begin, nu inmiddels 4 weken geleden bracht ik mijn auto voor een keuring bij kwikfit. Diezelfde dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was, bij het ophalen werd mij verteld dat ze de auto nog niet konden afmelden want er moest nog wat gemonteerd worden (een ashoes a 150 euro incl keuring) en daar was geen tijd meer voor en het onderdeel was niet op voorraad. Niks mis mee kan gebeuren nieuwe afspraak gemaakt, onderdeel vervangen auto ophalen maar deze kon niet afgemeld worden omdat de keurmeester niet aanwezig was dus ik moest nog 1x terugkomen, prima nieuwe afspraak gemaakt en ik wilde met mijn auto wegrijden tot ik constateerde dat er een storing en een hele irritante piep hoorde. Fout melding in het dashboard portieren niet gesloten. Alle deuren nagelopen maar foutmelding bleef. Dit werd geparkeerd en ik kreeg het verzoek de auto terug te brengen aangezien deze toch nog afgemeld moest worden en de keurmeester niet aanwezig was. Prima ik ben een geduldig persoon en heb begrip voor dingen waar je op dat moment niet veel aan kunt veranderen als er maar een oplossing komt. Volgende afspraak dit is inmiddels nummer 3, auto afgemeld maar storing konden ze niet verhelpen niks aan te doen simpelweg slijtage aldus de manager van het filiaal op de Neherkade. Daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord, slijtage wel toevallig dat het bij hun gebeurd maar goed ik mocht op eigen verzoek naar een ander filiaal die dat probleem wel konden oplossen. Dit was het filiaal in Voorburg elviraland 1, Daar hebben ze netjes mijn deur opengemaakt en het probleem bekeken en geconstateerd dat het slijtage was of ik even 150 euro wilde betalen voor een nieuw motortje in de deur, daar ben ik niet mee akkoord gegaan maar dan deden ze er verder ook niks aan ook niet als we de kosten delen wat ik immers best schappelijk vindt aangezien het bij hun is gebeurd en niet bij mij. Eind stand auto gekeurd maar geen deurvergrendeling meer geen binnenverlichting en ik moet nu alle deuren apart op slot draaien heel irritant. Kwikfit wil hier verder niks van weten en hoopte zo van mij af te zijn waarschijnlijk, inmiddels zitten we in oktober en krijg ik ineens een absstoring in mijn dashboard, **** happens ik dacht als er eenmaal wat kapot gaat blijf je bezig maar wilde perse niet terug naar kwikfit dus ben naar een andere garage gegaan. Daar een beurt laten doen en de storing na laten kijken, deze constateerde dat de abskabel bij mijn rechter voorwiel (waar kwikfit de ashoes heeft vervangen) los zat. Deze liep aan tussen mijn wiel en een punt van de auto en dus helemaal beschadigd en bijna door was. De beste man wist mij te melden dat ik bij kwikfit de ashoes had laten vervangen omdat ik al mijn reparaties in mijn boekje bewaar en deze gaf aan dat ze het kabeltje vergeten waren te zetten.(foto's beschikbaar) Dit kan gebeuren maar dit hield in dat ik dus WEER met de kwikfit moest gaan bellen LET OP DEEL 2 STAAT IN 2e POST evt volledige verhaal in de bijlage
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwikfit Neherkade Den Haag
Re: Kwikfit Neherkade Den Haag
nou dat heb ik gedaan ze herkende me nog en ik kon horen dat ze zacht uitgedrukt not amused waren om mijn stem te horen maar goed ik mocht direct een afspraak maken voor de volgende dag. Het probleem voorgelegd en de manager zei als het inderdaad beschadigd is dan krijg je gewoon een nieuwe, nou dat viel mij reuze mee bij mijn deurvergrendeling wilde ze niks van me weten (nog steeds niet trouwens). Ik heb de auto achtergelaten voor een reparatie van een nieuwe abskabel dit kon even duren want dat moest ook besteld worden geen probleem ik heb nog steeds goede hoop op en goede afloop. Diezelfde dag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was en helemaal gerepareerd, bij aankomst wilde een andere monteur mijn auto van de brug halen maar ik wilde toch wel even controleren of de reparatie daadwerkelijk was uitgevoerd, dit door de slechte ervaring en een deurvergrendeling die nog steeds niet werkt. Daar kwam de manager aangerend, wat is het probleem meneer??? dat was het eerste wat ik te horen kreeg, ik antwoordde dat ik even wilde kijken naar de reparatie.Jeroenvm schreef:Beste,
Dar was de manager niet van gediend was duidelijk te merken want ik kreeg als reactie WAAROM?! ik gaf aan door de ervaring die inmiddels met kwikfit heb wil ik gewoon controleren en toen kwam de aap uit de mauw de kabel was niet vervangen want het was niet op voorraad maar ze hadden het op een alternatieve manier gerepareerd maar mocht het abs lampje terugkomen dan zou ik alsnog een nieuwe kabel krijgen. Dit is niet waarvoor ik de auto heb gebracht en al helemaal niet wat ik heb afgesproken, bij kwikfit is het kapot gegaan zelf toegezegd het te maken nota bene mij opbellen dat de auto gemaakt is en dat ik dan zelf moet constateren dat ik gewoon opgelicht wordt is natuurlijk schandalig laat staan de reactie van de manager. Na een uur gewacht een gepraat te hebben gaan ze toch het onderdeel bestellen maar ik moet zelf wel maandag even bellen of het binnen is als ik niks hoor.
Het is duidelijk dat ze me gewoon een oor aan wilde naaien, nu heb ik sterk het vermoeden dat ze me dat wel hebben gedaan bij mijn deurvergrendeling.
Dit is pure oplichting en ik verwacht een gepaste oplossing ik heb zelfs aangeboden de helft te betalen van mijn deurvergrendeling maar daar wilde ze niks van weten ik ben inmiddels zo boos en ik hoop dat ik hier een reactie op krijg waar ik wat mee kan.
De deurvergrendeling vergoeden ze pas als na expertise blijkt dat het echt bij hun is gebeurd maar dat moet ik dan wel zelf even voorschieten...
Het zijn en blijven boefjes, daar bij kwikfit. U bent niet de eerste en zeker niet de laatste. Als ik u was zou ik de expertise laten uitvoeren. Als u zeker bent dat het daar door hun veroorzaakt is, loopt u hier geen risico mee. In beginsel betekent wie eist bewijst, dus als u van hen reparatie eist, zult u hiervoor bewijs aan moeten leveren. Anders is er nog de gang naar de rechter, maar ook daar zult u in ieder geval kosten voor moeten schieten.
U zou het nog via het hoofdkantoor kunnen proberen, dat is in ieder geval de goedkoopste weg voor nu.
U zou het nog via het hoofdkantoor kunnen proberen, dat is in ieder geval de goedkoopste weg voor nu.
Ik verdenk de kabelboom welke aan de bestuurderskant de deur in loopt.
Waarschijnlijk zit er hier een of meerdere draadbreuken in.
Voorzichtig het rubber open snijden ,dan zie je snel genoeg of er een breuk in zit.
Waarschijnlijk zit er hier een of meerdere draadbreuken in.
Voorzichtig het rubber open snijden ,dan zie je snel genoeg of er een breuk in zit.
-
Kwik Fit neherkade heb ik ook erg slechte ervaringen mee.
Paar jaar geleden waren daar dempers voor een Golf III flink duurder dan de kwik Fit in Poeldijk.
inderdaad laaielichters daar.
Voor een accuutje rij ik wel een deur verder; Marinol en voor banden kan je op dat stuk neherkade op nog 6 adressen terecht.
Onderhoud laat ik uitvoeren door een échte garage.
Paar jaar geleden waren daar dempers voor een Golf III flink duurder dan de kwik Fit in Poeldijk.
inderdaad laaielichters daar.
Voor een accuutje rij ik wel een deur verder; Marinol en voor banden kan je op dat stuk neherkade op nog 6 adressen terecht.
Onderhoud laat ik uitvoeren door een échte garage.