MITSUBISHI SPACE STAR INSTYLE CVT
De Mitsubishi Space Star Instyle CVT heeft een energielabel A en slechts 20% bijtelling vanwege de lage CO2 uitstoot. Als optie is een Metallic / Pearl lak beschikbaar. De Mitsubishi Space Star Instyle CVT is uitgevoerd met een 1.2 liter ClearTec CVT benzinemotor.
Mitsubishi Space Star Instyle CVT €13.990,-
Bij navraag bij de verkoper wordt beweerd dat de prijs van € 13.990 slechts geldt voor de uitvoering met 1.0 liter motor. CVT is de automaat uitvoering van de Space Star.
Echter er bestaat geen Instyle uitvoering met een CVT automaat met een 1.0 motor!
Alleen de Bright uitvoering is er met een CVT maar dan met de 1.0 liter driecilinder motor.
De Mitsubishi importeur heb ik verzocht mij duidelijk te maken waar het misverstand zit, bij mij of de dealer. Dit is hun antwoord:
Wat vinden de forumleden hiervan en welke stappen kan ik verder ondernemen mits ik het gelijk aan mijn kant heb?Wederom bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend dat er een conflict is ontstaan tussen u en uw dealer ....... U heeft het gevoel misleid te zijn, dat moet u continue iedere dag een erg onprettig gevoel opleveren.
Naast Mitsubishi dealer zijn onze dealers tevens zelfstandige bedrijven en in die zin zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor zaken die tijdens het verkoopgesprek zijn besproken.
Wij kunnen in dit geval niet anders dan u terug te verwijzen naar uw dealer.