LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Occasion Garage Anadolum BV te Den Haag

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Leroy-Franssen

Occasion Garage Anadolum BV te Den Haag

Ongelezen bericht door Leroy-Franssen »

Beste forum leden,

Ik wil een auto gaan kopen bij Anadolum BV te Den Haag hier staan mooie auto's voor goede (misschien te lage) prijzen.

Heeft iemand ervaringen met Anadolum BV te Den Haag en hoe is het bij jullie daar mee verlopen?

Met vriendelijke groet,

Leroy Franssen

MAXIEM

Re: Occasion Garage Anadolum BV te Den Haag

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

In de tweedehands autohandel is de te kopen auto mooi aan de buitenkans en verrot aan de binnenkant. Advies: koop een auto bij een goed bekend staande dealer en laat de auto vooraf keuren door de ANWB. Je betaalt dan wat meer, maar zoals je weet, is goedkoop meestal duurkoop en dat geldt zeker in deze branche

Maxiem

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

MAXIEM schreef:@

In de tweedehands autohandel is de te kopen auto mooi aan de buitenkans en verrot aan de binnenkant. Advies: koop een auto bij een goed bekend staande dealer en laat de auto vooraf keuren door de ANWB. Je betaalt dan wat meer, maar zoals je weet, is goedkoop meestal duurkoop en dat geldt zeker in deze branche

Maxiem
Deze vraag is toch duidelijk, of niet begrepen?
Heeft iemand ervaringen met Anadolum BV te Den Haag en hoe is het bij jullie daar mee verlopen?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

secondadvies

Mij gaat het in dit geval niet om de vraag, maar om het onzalige plan van de TS om bij een handelaar te kopen!

Maxiem.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

MAXIEM schreef:secondadvies

Mij gaat het in dit geval niet om de vraag, maar om het onzalige plan van de TS om bij een handelaar te kopen!

Maxiem.

TS kan de auto bij een handelaar gekocht, ook laten keuren.
Een auto bij een dealer gekocht, is ook geen vrijbrief.
Ook hier geldt, er zijn goede en slechte.

smilie

Ongelezen bericht door smilie »

Als ik zo website bekijk + aanbod, zou ik zeggen - niet doen.
Waarom? Website is alles behalve professioneel en bedrijf handelt alleen in zeer goedkope auto's. Denk even zo - op < 1.000 euro auto moet bedrijf ook nog eens winst maken. Wat zou de marge zijn? 12 euro? 14,50? Daar kan niemand brood van kopen.

Ik zou zelf persoonlijk een van de volgende 2 doen:
1. Iemand met auto kennis meenemen om auto zeer goed te beoordelen voordat je tot koop gaat;
2. Andere garage zoeken.

Succes.

JanTinusPlukvet

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

ik ken het bedrijf wel.
In principe is de eigenaar niet van slechte wil.
er wordt bij die garage zelf in ieder geval niet aan de wagens gerommeld. krasje hier, deukje daar, je krijgt de wagen zoals hij een dealer (of duurdere garage) heeft ingeruild en waarvan hij weer gekocht heeft.
Oppoetsen doen ze ook niet, wel wassen. De auto's staan er dus niet al fonkelend bij zoals bij vele andere garage's.
Als je vraagt hoe de wagen is antwoord-ie 'hij is zoals-ie is, ik kan er niet meer of minder van maken'.
Hij houdt geen 'verkoperspraatjes'.
Het is een vriendelijke vent, maar niet opdringerig. Je kunt er rustig naar terug gaan als er iets is. Je zult op zeker niet honds behandeld worden en/of de tent uitgemept worden. (Die kans loop je wel bij Laakhaven automobielen)

Hij heeft een kleine showroom aan de regentesselaan, maar elders in de wijk heeft-ie een grote ruimte.

ik begrijp dat je, om welke reden dan ook, een goedkopere wagen zoekt. Andere schrijvers hier kunnen zeggen 'koop duurder', maar jah,..'als je het ff niet hebt, dan hebie het niet' en zul je wel moeten.
Zoals hierboven door anderen al geschreven; je kan er dus nette vandaan halen en ook mindere. heb je zelf geen kijk op auto's neem een ander mee.
Ik ken in ieder geval bedrijven zat waar veel duurdere auto's staan en waarvan je vrijwel zeker weet dat je belazerd wordt.

Gesloten