Ik rij nu 4 jaar Prive een Volkswagen Lupo uit bj2000.
Ik ga bij onderhoud natuurlijk naar de VW DEALER.
Nu ben ik er achter gekomen dat VW Dealer van Mossel Groep (Valkenswaard) bij een onderhouds beurd een NIET VW onderdeel (waterpomp) heeft gemonteerd, maar op de faktuur is te zien dat er een orgineel VW onderdeel geleverd is.
En laat die na 2 maanden de waterpomp stuk gaan. Waardoor de gevolgschade 3000 euro bedraagd.
VW DEALER Van Uddenhout Eindhoven constateerde dit voor mij.
Maar deelde mij mee dat er geen garantie verleend kon worden omdat er een NIET VW onderdeel aangetroffen was in de auto.
Was er wel een orginele VW waterpomp gemonteerd kreeg ik wel alles vergoed.
Reactie Van Mossel: tijds druk en een beschuldiging dat de koppakking van de auto al stuk was voor hun onderhoud.
Vertrouwen is nu compleet weg.
Dit betekend: Aansprakelijk/in gebreken stellen.
Maar daar wil je toch niet meer je auto naar toe brengen.
Ik ga juist naar een VW DEALER omdat zij uitsluitend Merk onderdelen gebruiken.
DIT KAN ECHT NIET!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oplichting Volkswagendealer van Mossel Groep (Valkenswaard)
Re: Oplichting Volkswagendealer van Mossel Groep (Valkenswaard)
...toch een lastig verhaal...
Mijn tip: Ga een gesprek aan met de aftersales manager van van Mossel. Houdt het netjes en wellicht komen jullie tot een oplossing.
Lukt dat niet, dan kan een brief naar Pon's Automobielhandel in Leusden (VW importeur) beslist geen kwaad.
Succes!
Mijn tip: Ga een gesprek aan met de aftersales manager van van Mossel. Houdt het netjes en wellicht komen jullie tot een oplossing.
Lukt dat niet, dan kan een brief naar Pon's Automobielhandel in Leusden (VW importeur) beslist geen kwaad.
Succes!
Re: Oplichting Volkswagendealer van Mossel Groep (Valkenswaard)
Is dit wel juist??? Ik wilde nu net eens opzoeken naar VW van de udenhout
in Eindhoven. Want daar heb ik mijn buik van vol. Ze liegen en bedriegen waar je bij staat. Ik zou dat NIET vw onderdeel terugvragen (al denk ik niet dat ze dat kunnen overleggen, dat is immers met het oud ijzer meegegaan???
let op mijn woorden), en met dat onderdeel zou ik inderdaad eens naar Valkenswaard gaan om dit te bespreken.
Ik denk meer dat dit een verhaaltje is om zo onder de garantie uit te komen en u uw geld uit de portemonnee te kloppen. 3000 euro schade??? Dat lijkt me namelijk wel erg veel.
Succes en laat eens weten hoe het afgelopen is????

Ik denk meer dat dit een verhaaltje is om zo onder de garantie uit te komen en u uw geld uit de portemonnee te kloppen. 3000 euro schade??? Dat lijkt me namelijk wel erg veel.
Succes en laat eens weten hoe het afgelopen is????