LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte autoverhuur balk
slechte autoverhuur balk
ik heb maandag 19 april een vraag gesteld aan dit bedrijf van der heide balk/emmeloord of hun die periode nog een auto beschikbaar hadden geen antwoord op mail gehad
ik ben er op de woensdag 21 april met mijn scootmobiel heen gereden toen ik daar aan kwam heb ik malika aan de telefoon gekregen waar ik dus deze mail heen had gestuurd ze zei ik zal het bekijken en berekenen voor u en dan krijgt u daar vandaag nog een mail over (dit is dus niet gebeurd) ik heb terwijl ik terug reed in de hagel ook nog eens een ongelukje gehad met mijn scootmobiel ik heb veel last van mijn arm daardoor en ik stuur de volgende dag een mail naar hun dat ze het via deze mail kan beantwoorden die dag geen reactie gehad pas een dag later dat er in die periode geen auto's beschikbaar zijn voor de verhuur dit had ze me maandag ook al kunnen mailen dan had ik dat ongeluk niet eens hoeven te hebben wie heeft er ook met dit bedrijf problemen gehad kwa reserveren van een auto en een veelste late reactie van hun krijgen
als ze me maandag al antwoord hadden gegeven had ik woensdag er niet heen gehoeven en had dat ongeluk dus ook niet plaatsgevonden
ik ben er op de woensdag 21 april met mijn scootmobiel heen gereden toen ik daar aan kwam heb ik malika aan de telefoon gekregen waar ik dus deze mail heen had gestuurd ze zei ik zal het bekijken en berekenen voor u en dan krijgt u daar vandaag nog een mail over (dit is dus niet gebeurd) ik heb terwijl ik terug reed in de hagel ook nog eens een ongelukje gehad met mijn scootmobiel ik heb veel last van mijn arm daardoor en ik stuur de volgende dag een mail naar hun dat ze het via deze mail kan beantwoorden die dag geen reactie gehad pas een dag later dat er in die periode geen auto's beschikbaar zijn voor de verhuur dit had ze me maandag ook al kunnen mailen dan had ik dat ongeluk niet eens hoeven te hebben wie heeft er ook met dit bedrijf problemen gehad kwa reserveren van een auto en een veelste late reactie van hun krijgen
als ze me maandag al antwoord hadden gegeven had ik woensdag er niet heen gehoeven en had dat ongeluk dus ook niet plaatsgevonden
Laatst gewijzigd door avg33 op 26 apr 2010 22:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: slechte autoverhuur balk
Ehhh, de telefoon is veel eerder uitgevonden dan email....
Waarom niet naar het bedrijf gebeld voor informatie over de beschikbaarheid?
Had u een ritje door de hagel gescheeld.
v.d.Heyden
(Trouwens, het gebruik maken van "punten" en "komma's" komt de leesbaarheid zeer ten goede...)
Waarom niet naar het bedrijf gebeld voor informatie over de beschikbaarheid?
Had u een ritje door de hagel gescheeld.
v.d.Heyden
(Trouwens, het gebruik maken van "punten" en "komma's" komt de leesbaarheid zeer ten goede...)
ik heb ze ook gebeld
maar hun laten te laat weten dat er geen auto beschikbaar is v/d heyden
maar ze wouden het zelf per email hebben
maar hun laten te laat weten dat er geen auto beschikbaar is v/d heyden
maar ze wouden het zelf per email hebben
-
de beller is sneller
sjezus wat een onzintopic
sjezus wat een onzintopic
Jullie vergeten dat topicstarter zijn ongeluk "niet had hoeven krijgen" als direct op zijn email gereageerd was...
-
yeah right, hij kiest er zelf voor om op de brommer te stappen
dit is gewoon wijzen met het vingertje, iets wat in dit land steeds meer gebeurd, ipv eigen verantwoordelijkheden te nemen
op deze fiets, of brommert, kun je een tankstation ook wel verwijten dat ze niet naast je deur zitten, en je er helemaal heen moet rijden met risico's van dien
enfin, bellen dus
dit is gewoon wijzen met het vingertje, iets wat in dit land steeds meer gebeurd, ipv eigen verantwoordelijkheden te nemen
op deze fiets, of brommert, kun je een tankstation ook wel verwijten dat ze niet naast je deur zitten, en je er helemaal heen moet rijden met risico's van dien
enfin, bellen dus
-
Ik mis het verband tussen de e-mailen en het ongeluk. Volgens mij is er geen relatie tussen die tweeJullie vergeten dat topicstarter zijn ongeluk "niet had hoeven krijgen" als direct op zijn email gereageerd was...
-
In Jip en Janneke taal dan maar.seagoing racer2 schreef:Ik mis het verband tussen de e-mailen en het ongeluk. Volgens mij is er geen relatie tussen die tweeJullie vergeten dat topicstarter zijn ongeluk "niet had hoeven krijgen" als direct op zijn email gereageerd was...
Ts wacht op mail. Mail komt niet. Omdat mail niet komt gaat TS op scootmobiel naar bedrijf. Onderweg krijgt TS ongeluk. Stout bedrijf! Als bedrijf gemailt had, hoefde TS niet op scootmobiel naar bedrijf! Dan had TS geen ongeluk gehad!
Het kan ook zijn dat TS gewoon niet goed uitgekeken had, maar dat doet natuurlijk niet ter zake.
Hij/zij is gewoon kwaad op zichzelf, kan dat om een of andere reden niet onder ogen zien, en begint vervolgens om zich heen te meppen. Dat is gewoon een kwestie van emoties, zoals boosheid en schrik, en nog wat dingen waar ik niks over kan zeggen omdat ik a) geen psycholoog ben en b) TS helemaal niet ken.
Maar je kunt je voorstellen, als je al op een of andere manier (en misschien wel meerdere manieren) beperkt bent in je doen en laten (waarvoor heb je anders een scootmobiel), en dan dit er nog bij, in de stromende regen/hagel, dat je dan niet altijd reageert zoals zou moeten.
Ik denk dat avg maar even de schrik en de boosheid moet laten zakken, de scherven bij elkaar moet rapen, en dan maar de boel zo goed en zo kwaad mogelijk moet gaan lijmen.
We kunnen avg alleen maar sterkte wensen.
-
Dit is de kern. TS heeft geen ongeluk gehad omdat zijn e-mail niet is beantwoord.Het kan ook zijn dat TS gewoon niet goed uitgekeken had,
TS heeft een ongeluk gehad omdat hijzelf of iemand anders in het verkeer niet goed heeft opgelet.
Er is dus geen verband tussen het ongeluk en de onbeantwoordde e-mail
-
Klopt. Het verband is er ook niet. Het verband is er alleen in de beleving van TS, omdat, wat ik inschat, het allemaal even teveel werd. En dan kan ik de strekking van de post -TS en de omstandigheden verder niet kennende- ergens wel begrijpen. En het hem/haar niet kwalijk nemen.seagoing racer2 schreef:Dit is de kern. TS heeft geen ongeluk gehad omdat zijn e-mail niet is beantwoord.Het kan ook zijn dat TS gewoon niet goed uitgekeken had,
TS heeft een ongeluk gehad omdat hijzelf of iemand anders in het verkeer niet goed heeft opgelet.
Er is dus geen verband tussen het ongeluk en de onbeantwoordde e-mail
Het gaat wel ver, maar u kan daar ook veel verder in gaan: als de krantenjongen op die dag de krant iets eerder of iets later zou hebben bezorgd, zou u waarschijnlijk iets eerder of iets later van huis zijn vertrokken, waardoor u mogelijk ontsnapt was aan het ongeluk waar u nu in betrokken raakte. U zou nu dus bijvoorbeeld ook verhaal kunnen halen bij de betreffende distributeur van de krant.
Nog veel sterker zelfs: als de aandrijving van uw scootmobiel net iets meer trekkracht af fabriek had geleverd, was u waarschijnlijk (ervanuitgaande dat u op hetzelfde tijdstip op die dag zou vertrekken van huis) net iets sneller waardoor u niet betrokken zou zijn geraakt bij het ongeluk.
In andere woorden: waar heeft u het over?
Nog veel sterker zelfs: als de aandrijving van uw scootmobiel net iets meer trekkracht af fabriek had geleverd, was u waarschijnlijk (ervanuitgaande dat u op hetzelfde tijdstip op die dag zou vertrekken van huis) net iets sneller waardoor u niet betrokken zou zijn geraakt bij het ongeluk.
In andere woorden: waar heeft u het over?
het gaat niet om dat ongeluk
het gaat juist om de handelswijze van dat bedrijf waar ik om vraag en wat krijg ik voor antwoorden het tegengestelde
het gaat juist om de handelswijze van dat bedrijf waar ik om vraag en wat krijg ik voor antwoorden het tegengestelde
Zegt u nou eerlijk: vind u dit nu echt een consumenten-probleem?
ja dat vind ik zo'n bedrijf hoort je wel op tijd in te lichten en niet dagen later pas
dus ik vraag of er mensen zijn die ook deze problemen hebben gehad met dit bedrijf
dus ik vraag of er mensen zijn die ook deze problemen hebben gehad met dit bedrijf
Daar heeft u het mis: zo'n bedrijf hoeft helemaal niks te doen, tenzij er inderdaad al een vorm van contract is of iets dergelijks. Het siert ze niet, maar het is geen consumenten-probleem. En het feit dat u zich in een scootmobiel voort beweegt doet daar niets aan af. Er zijn meerder verhuurbedrijven (wellicht helaas niet in uw omgeving). Mensen verwachten altijd van alles van bedrijven: ze moeten dit doen. ze moeten dat doen. De waarheid is dat we leven in 2010 en niet in 1965, waar men nog netjes de deur voor u open hield e.d.
dacht het wel
waarom ze zeggen zelf mij te mailen en dan doen ze het niet
dus wat u zegt klopt ook niet
waarom ze zeggen zelf mij te mailen en dan doen ze het niet
dus wat u zegt klopt ook niet
-
correctie, ze doen het niet in de door u verwachte tijd
nog steeds ben ik van mening dat het een geen donder heeft te maken met het ander
naja, les geleerd hoop ik, volgende keer niet met hen in zee gaan
nog steeds ben ik van mening dat het een geen donder heeft te maken met het ander
naja, les geleerd hoop ik, volgende keer niet met hen in zee gaan
Er zeggen zoveel bedrijven wel iets. Zeggen is iets anders dan daadwerkelijk doen. Zoals ik al zei, het siert ze niet. Maar ik denk ook dat u een naieve kijk heeft op dingen. Niets is vanzelfsprekend. Als mensen dat nou beseffen, zou er echt minder geklaagd worden en minder problemen zijn.