LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ..
-
Re: ..
Die vrijwaring regel je toch bij het afleveren? Paar jaar geleden heb ik een sloopauto aan de brandweer gegeven, als oefenmateriaal. Stond er een met een lepelwagen, niks vrijwaring. Ik zeg, dan ook niks auto. Toen kon het ineens wel.
Denk jij dan dat ze vrijwaringen met terugwerkende kracht afgeven?celsio schreef: ik kijk op die vrijwaring en wat staat erop...JULI 2013
klopt dus helemaal niets van , dat betekend dat de openstaande boetes van het rdw en belasting niet kwijtgescholden worden omdat die volgens het papiertje pas in juli 2013 gesloopt is ( wat dus niet zo is )
Niet betalen betekent verhoging en uiteindelijk beslag.
De belasting kan zonder rechter loonbeslag en dergelijke leggen dus pas daar mee op....
Ik snap ook niet waarom u die vrijwaring niet bij afgifte van de auto geregeld heeft, maar goed dat terzijde heeft u al contact gehad met de belasting hier over , heeft u al juridische stappen ondernomen tegen "het sloopbedrijf" kortom wat hebt u zelf allemaal gedaan toen bleek dat die vrijwaring niet snel kwam.....
Ik snap ook niet waarom u die vrijwaring niet bij afgifte van de auto geregeld heeft, maar goed dat terzijde heeft u al contact gehad met de belasting hier over , heeft u al juridische stappen ondernomen tegen "het sloopbedrijf" kortom wat hebt u zelf allemaal gedaan toen bleek dat die vrijwaring niet snel kwam.....
-
Totaal onzin dit bericht zelfs prive schending was als vrienden ht ene en ander afgesproken hb maanden aan zn auto gewerkt tege 0% winst het is allemaal hobby matig en die 1500€ boete klopt niet tegen men ouders zij hij eerst 800 nu 500 en we hadden een oplossing gevonden graag zou ik wille. Dat dit topic verwijderd wordt omdat er ook prive gegevens instaan die niet op internet hoeven het is allemaal opgelost als celcia van kilsdonk met de papieren enz langs komt alvast bedankt allemaal