Eind juni heb ik bij Twin Cars te Boxtel een Seat Cordoba gekocht. Deze auto werd voor mij opnieuw APK-gekeurd. Tijdens deze APK moest de katalysator vervangen worden en moesten er 2 nieuwe banden op.
De katalysator is vervangen door een imitatiekataylsator die er met een hoop knutselwerk tussen is gezet en de banden zijn gewoon 2e hands bandjes die nog net genoeg profiel hadden.
Twin Cars is onbereikbaar voor mijn kritiek dus heb ik de APK-garage hierop aangesproken en zij vertelden mij dat op verzoek van Twin Cars de reparaties op een dergelijke manier zijn uitgevoerd omdat de auto geexporteerd zou worden naar het buitenland. Als zij hadden geweten dat hij voor particulier gebruik verkocht werd hadden ze de reparaties nooit zo uitgevoerd.
Mijn advies; koop geen auto bij Twin Cars, je wordt gewoon opgelicht!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Twin Cars Boxtel
Re: Twin Cars Boxtel
Volgens mij valt dit allemaal wel mee? Je hebt toch een nieuwe APK. Zo duur zijn baden voor een Cordoba niet volgens mij en als die imitatie kat goed werkt ben je toch klaar? D'r zijn ergere autobedrijven
Geloof me, de auto vertoont de nodige kuren omdat de APK-reparaties op verzoek van TwinCars niet goed zijn uitgevoerd. De katalysator tikt tegen de klemmen aan zodat ik bij optrekken een bonkend geluid heb, de katalysator is er met felxibele buizen tussen gezet en tussen gelast enz.
...en mogen we ook weten, hoe oud de Cordoba is en wat hij gekost heeft ?
-
meneer de seat cordoba u heeft niet antwoord gegeven op de vraag van OTTO77 zou fijn zijn als je de prijs ook er bij wilt vermelden dan weten we allemaal waar het over gaat en wat voor jaar is de auto