Lisjan schreef:Even een update: na veel zoeken en recensies te hebben gelezen, hebben we de velgen naar Xxxxxxxxxxx gebracht. Ze zijn opnieuw behandeld, geslepen, gepoedercoat, 2x gelakt, en als klap op de vuurpijl kwam hij ze nog brengen ook (omdat hij toch in Rotterdam moest zijn, maar toch...) Ze zien er prachtig, geweldig, super uit, en dat alles voor 75 per velg, voor de geïnteresseerden.!
Deze prijs is acceptabel en zeker anders dan jouw eerste afspraak van 600 euro.
Succes
Lisjan schreef:Even een update: na veel zoeken en recensies te hebben gelezen, hebben we de velgen naar Gerritsen in Nijkerk gebracht. Ze zijn opnieuw behandeld, geslepen, gepoedercoat, 2x gelakt, en als klap op de vuurpijl kwam hij ze nog brengen ook (omdat hij toch in Rotterdam moest zijn, maar toch...) Ze zien er prachtig, geweldig, super uit, en dat alles voor 75 per velg, voor de geïnteresseerden.
Ik wil Gerritsen uit Nijkerk dus van harte aanbevelen!
lisjan, heb je toevallig ook voor en na foto's van je velgen, ik ben hier wel benieuwd naar. is misschien wel wat voor mij ook.
dat is best wel wat, ik krijg alleen zo'n gevoel dat het te mooi is om waar te zijn.
dus of het zijn geen echte originele Audi velgen, of ze zijn afkomstig van diefstal.
goed, ik kan het natuurlijk fout hebben maar het is wel heeeel goedkoop voor originele velgen
kokka schreef:dat is best wel wat, ik krijg alleen zo'n gevoel dat het te mooi is om waar te zijn. dus of het zijn geen echte originele Audi velgen, of ze zijn afkomstig van diefstal.
goed, ik kan het natuurlijk fout hebben maar het is wel heeeel goedkoop voor originele velgen
Een autobedrijf verkoopt gestolen velgen?
6 jaar verkoper op MP?
kokka schreef:dat is best wel wat, ik krijg alleen zo'n gevoel dat het te mooi is om waar te zijn. dus of het zijn geen echte originele Audi velgen, of ze zijn afkomstig van diefstal.
6 jaar verkoper op MP?
6 jaar verkoper op MP?
oh haha daar had ik nog niet eens naar gekeken.
Natuurlijk weet ik niet hoe deze in natura uitzien, maar de prijs is scherp en er is al serieus interesse zo te lezen.
Alle waar naar zijn geld. Wat je koopt is wss een Set van een schade auto met 1 kapot gereden band (wat meteen 2 Extra banden aanschaffen betekend).
De meeste rijders geven er weinig om maar persoonlijk ben is niet zo van gebruikte velgen / banden als ik de geschiedenis er niet van ken (ook niet als het heel goedkoop is).
Veldt01 schreef:Alle waar naar zijn geld. Wat je koopt is wss een Set van een schade auto met 1 kapot gereden band (wat meteen 2 Extra banden aanschaffen betekend).
De meeste rijders geven er weinig om maar persoonlijk ben is niet zo van gebruikte velgen / banden als ik de geschiedenis er niet van ken (ook niet als het heel goedkoop is).
Het gaat hier ook alleen om de velgen de banden buiten beschouwing laten.
Dat voor deze prijs niet ook nog vier goede banden geleverd worden, denk ik is vanzelfsprekend.
599 is mits de velg met de kapot gereden band nog recht is ongeveer de marktprijs voor deze velgen. Dat ze nieuw heel duur zijn verhinderd een aantal audi rijders niet om er wat groters/opzichtigers voor in de plaatst te monteren waardoor de originelen ook gebruikt voor redelijke prijzen worden aangeboden (ik kocht voor mijn winterbanden een set in nieuwstaat voor 650 en zo goed is de afgebeelde set echt niet).
Veldt01 schreef:599 is mits de velg met de kapot gereden band nog recht is ongeveer de marktprijs voor deze velgen. Dat ze nieuw heel duur zijn verhinderd een aantal audi rijders niet om er wat groters/opzichtigers voor in de plaatst te monteren waardoor de originelen ook gebruikt voor redelijke prijzen worden aangeboden (ik kocht voor mijn winterbanden een set in nieuwstaat voor 650 en zo goed is de afgebeelde set echt niet).
Ik weet steeds nog niet waar jij de informatie hebt gelezen, dat de velg krom is?
Ik lees wel, dat een band stuk is.
TS wilde zijn velgen laten spuiten voor 600 euro. Kokka had interesse (alleen origineel), daarom mijn advies om naar een set andere velgen te kijken.
Mijn link is ook gewoon een voorbeeld, dat er misschien nog betere velgen beschikbaar zijn mag ook duidelijk zijn.
Jij rijd ook Audi 6?
Yep, een van mijn auto's is een A6, geweldige reiswagen.
Persoonlijk ben ik eerder van het opknappen van mijn eigen velgen aangezien ik daarvan weet wat ermee gebeurd is (600 Euro zou ik er overigens nooit in stoppen, recent en setje 19" wielen laten afdraaien en coaten en ik was in totaal 240 Euro all in kwijt voor perfect werk).
De set die ik van MP haalde was van een demo auto, nog geen half jaar auto en absoluut geen enkele schade en nog de eerste lak.
Ik zeg overigens niet dat de velg kapot is maar gezien de laagprofiel banden en de melding dat één de banden kapot is maakt me wel extra achterdochtig, zeker gezien het feit dat de verkoper een hele rits audi's in de verkoop heeft en ook zo van een goede set wielen af kan komen.
Renoblast in Mijdrecht heeft het coaten gedaan (3 laags standaard zilver, vorige set was black chrome wat mooier maar ook duurder is). Ik heb gebruik gemaakt van de kortingsaktie maar normaal zijn de prijzen ook ok (goed werk mag wel iets kosten).
Afdraaien heb ik elders laten doen maar dat was meer omdat ik nooit meer wielen laat coaten voordat ik zeker weet dat alles recht en in topstaat is (Renoblast heeft daarvoor ook een adres in de buurt)