LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuiwing voor de site www.autoinkoop.nl

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Asje35

Waarschuiwing voor de site www.autoinkoop.nl

Ongelezen bericht door Asje35 »

Omdat ik een 2e auto van mijn vader heb gekregen, wilde ik mijn eigen auto verkopen. Ik had geen zin in particulieren en heb daarom via de site www.autoinkoop.nl mijn auto laten taxeren.

Hier kwam een waarde van 1750 tot 2250 uit. Als de auto er oke uit zou zien (wat zo is!) dan zou ik 2250 euro ontvangen. Voor mij een redelijk bod, zo zijn we naar Rotterdam gereden.

Voor niets! Degene die de mails met biedingen doet daar had zich zogenaamd vergist in het kenteken, voor 1000 zou ik de autu kunnen verkopen! Aan assceoires zit er al meer op.

Wij hebben hierdoor een rit van 2 uur heen, en 2 uur terug gehad.

Pas op met deze mensen

D1RK

Re: Waarschuiwing voor de site www.autoinkoop.nl

Ongelezen bericht door D1RK »

Wat is hier mis mee?

Als ze tekort boden kwam U niet....

Vele willen er graag vanaf en doen het toch.

Zo kopen ze makkelijker zonder te zoeken en onderhandelen goedkoper in!

U nam zelf het risico van de KM rijden en mensen die dichtbij wonen zullen ze eerlijker prijzen bieden omdat die eerder weg lopen!

Mallemalle

Re: Waarschuiwing voor de site www.autoinkoop.nl

Ongelezen bericht door Mallemalle »

enigszins naief dirk

het interesseert die lui geen zier dat je 200 km rijd

men geeft in eerste instantie uiteraard een net bod, ongezien - kan sowieso niet als je het mij vraagt - en proberen je wagen ter plekke voor een veel lager bedrag te krijgen , en hopen inderdaad dat je dan denkt, ik heb nou toch 200 km gereden, ik wil van de auto af, ok doe dan maar dan ben ik er vanaf

lijkt mij niet echt heel fair om zo zaken te doen

Gesloten