Mijn auto is weggetakeld door een bedrijf wat aangesloten is bij Route Mobiel.
De monteur van dit bedrijf stelde als diagnose dat mijn waterpomp vastgelopen was.
Bij de garage hebben ze dus gekeken en bleek dat het niet de waterpomp was maar de dynamo was vastgelopen. Ondertussen hebben ze er dus wel een waterpomp ingezet van 125 euro! Dan hoeft dat toch niet? Garagehouder antwoordde dat hij de waterpomp er al in had (en er dus niet weer uitgehaald heeft??). Dat kost mij wel extra geld! Hij had als smoes "dat Route Mobiel het ook niet altijd juist heeft". En dan laat je de nieuwe waterpomp er maar in zitten? Ook zei hij er twee dagen mee bezig geweest te zijn, maar mij toch maar 8 uren werkloon gerekend heeft (hij zou me geen 2 dagen gaan rekenen). Wat al meer dan genoeg is lijkt me. Zo lang hoeft dat toch niet te duren?
Ik ben al met al helemaal niet tevreden. Volgens mij berekent deze garagehouder veel te veel. Al met al heeft dit grapje me een kleine 500 euro gekost. Ik voel me opgelicht. Ik heb geen idee als ik er niet bij ben wat hij met mijn auto doet.
Ik vertrouw autohandelaren zo langzamerhand voor geen cent meer.
Wie heeft ook ervaring met dit soort zaken? En wat kan ik doen?
Groet,
Lucie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waterpomp in auto geplaatst terwijl het NIET hoeft!
-
Re: Waterpomp in auto geplaatst terwijl het NIET hoeft!
De meeste garagebedrijven zijn oplichters die veels te hoge kosten rekenen en reparatie's willen uitvoeren die vaak niet nodig zijn.
-
2 dagen voor ene waterpomp getuigd van en belabberde monteur iig
daarbij is het gewoon dom om op de conclusie van route mobile af te gaan
fout van de garage
coulance zou zijn, waterpomp kado, dynamo betalen
daarbij is het gewoon dom om op de conclusie van route mobile af te gaan
fout van de garage
coulance zou zijn, waterpomp kado, dynamo betalen
Beetje raar verhaal. Ze zetten er een nieuwe pomp in terwijl ze niet eens zeker weten of dat het probleem wel is
Het is de taak van een garage om aan de hand van de klachten het probleem op te sporen en dat te verhelpen.
Niet afgaan op wat een ander zegt.
Ik vind dit een grote fout van de garage en vind ook zeker niet dat jij daar voor hoeft te betalen.
Dus wat eerder is gezegd, waterpomp gratis, dynamo betalen.
En 2 dagen om een pomp te vervangen, zeker door een blinde gedaan dan
Het is de taak van een garage om aan de hand van de klachten het probleem op te sporen en dat te verhelpen.
Niet afgaan op wat een ander zegt.
Ik vind dit een grote fout van de garage en vind ook zeker niet dat jij daar voor hoeft te betalen.
Dus wat eerder is gezegd, waterpomp gratis, dynamo betalen.
En 2 dagen om een pomp te vervangen, zeker door een blinde gedaan dan