Hallo,
Ik heb een vraag: Onlangs vonden wij tussen het portier van onze auto een geplastificeerd oranjekleurig kaartje zonder naam of bedrijfsnaam erop, met daarop de tekst:
Geachte eigenaar,
Mocht u verkoopplannen hebben voor uw auto, nu of later (gekeurd of ongekeurd) Dan kunt u mij op de volgende nummers bereiken:
Tel: ................ (ik weet niet of het helemaal oke is om hier nu de telnr's te vermelden, dus laat ik dat even achterwege)
Tel: ...............
Verder nog tekst in de trent van: Binnen enkele uren op afspraak door heel NL, Ze komen langs, vrijwaring ter plekke bij een overeenkomst
Iemand enig idee van wie/welk bedrijf dit uitgaat? Ik vind het verdacht namelijk dat er geen naam of bedrijfsnaam op staat. Ik heb de telefoonnummers gegoogled en kom dan op autoadvertenties op marktplaats uit. Het kaartje is tussen het portier gestopt, op de parkeerplaats naast ons huis, en wij wonen ook nog eens langs een doodlopende weg in een woonwijk (dus ze hebben echt moeite gedaan om er te komen, zou je kunnen zeggen).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk bedrijf zit hier achter; opkoop via
Re: Welk bedrijf zit hier achter; opkoop via
Oh ja, op marktplaats heet de adverteerder 'H'.
Daar word je dus ook niet veel wijzer van.
Daar word je dus ook niet veel wijzer van.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Had eens een toyota, heel lang gehad, van een heel oud model. (carina) Waren gewild als taxi in Afrika en al heel zeldzaam hier. Elke week zat er wel een briefje achter de wiser van een mannetje dat hem wilde hebben voor de export. Uiteindelijk heb ik hem zelf naar de sloop gebracht. Ik wilde niet dat ze hem zouden afraggen op die slechte afrikaanse paden.
Is dus gewoon een handelaartje. De H van Handelaar.
Is dus gewoon een handelaartje. De H van Handelaar.
Een exporteur.
Klaarblijkelijk is jouw auto erg gewild in een bepaald deel van de wereld, en ziet iemand er wel brood in om jouw auto daar door te verkopen.
Reken er maar niet op dat zo'n handelaar je een fatsoenlijke prijs wil geven.
(Ik heb ongeveer 2X per jaar zo'n kaartje op de auto)
Klaarblijkelijk is jouw auto erg gewild in een bepaald deel van de wereld, en ziet iemand er wel brood in om jouw auto daar door te verkopen.
Reken er maar niet op dat zo'n handelaar je een fatsoenlijke prijs wil geven.
(Ik heb ongeveer 2X per jaar zo'n kaartje op de auto)