LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft ervaring met Der Claim (inzake indienen claim sjoemelsoftware)?
Wie heeft ervaring met Der Claim (inzake indienen claim sjoemelsoftware)?
Ik heb een mail gehad van non profit organisatie Der Claim dat ik mijn gegevens kan doorgeven zodat zij voor mij een claim kunnen neerleggen bij Skoda vanwege het hele Diesel schandaal. Ik ben daar erg voorzichtig mee. Wie heeft hier ervaring mee, hoe betrouwbaar is dit?
Re: Wie heeft ervaring met Der Claim (inzake indienen claim sjoemelsoftware)?
Als je met hun nooit eerder contact gehad hebt, je niet aangemeld hebt voor hun mails dan is het 99,9% van de gevallen spam.
Is een betrouwbare partij. Loopt inmiddels al jaren, maar de zaak vordert gestaag.
Als je aangemeld had, kun je nu je documenten uploaden, en wordt de zaak voortgezet.
Als je aangemeld had, kun je nu je documenten uploaden, en wordt de zaak voortgezet.
Maaikeha
vindt dit leuk
Directeur?, is Guido v Woerkom, oud Directeur vd ANWB! Ik heb me gelijk bij de start, 3?, jaar geleden aangemeld. Ben keurig op de hoogte gehouden vd procesgang. Vorige week ook alle relevante gegevens gestuurd. Mijn Touran was 2e hands en inmiddels ook weer ingeruild. Desondanks reken ik op de helft vd schadevergoeding, bij aanschaf nieuw € 3.000,00, 2e hands dus €1.500,00. Daar zal dan 25% kosten van af gaan. De waarden vd Diesels waren natuurlijk ook aardig gekelderd. We will wait and see!