Op donderdag 24 juli was ik zonder afspraak langs geweest bij garagebedrijf Suzuki de Witte in Rijswijk.
De uitlaad maakte een rammelend geluid. De auto werd op de brug gezet, het hittescherm bleek te rammelen, deze was door de monteur van de garage vastgezet. Dit werd kosteloos gedaan.
Bij deze wil ik Suzuki de Witte uit Rijswijk bedanken voor de service.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer tevreden over garage Suzuki de Witte in Rijswijk
-
Zeer tevreden over garage Suzuki de Witte in Rijswijk
Laatst gewijzigd door EPMroadrunner op 22 jun 2015 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zeer tevreden over garage Suzuki de Witte in Rijswijk
En altijd weer die koffie hé, dat doet het.
vergeet die heerlijke likeur niet die men er ook nog geheel gratis bij krijgt tijdens het wachten, en een koekje!
Daar was ik gisteren nog. Ik had achterin nog twee Ikea-kasten staan en die werden heel mooi afgemonteerd door de monteurs en met de vrachtwagen naar mijn huis gebracht. Ondertussen zat ik lekker te genieten van de gratis koffie en daarna kreeg ik een diner....
Ik zit echt te watertanden van deze verhalen..
-
Ik ben nog op zoek naar een Suzuki Swift, dan krijg ik vast wel een hele fles jenever, ter plekke op te drinken alvorens de auto te bekijken, een proefrit te maken en het contract te tekenen?
Ok, beetje flauw.
Maar wat dat uitlaatverhaal betreft, dat wordt bij zoveel garages voor nop gedaan. Hooguit dat er een rubbertje in rekening wordt gebracht, maar dat zijn de kosten ook niet. Het is gewoon een beetje service in het kader van klantenbinding, en die koffie, och... Dat bocht kost ze een dubbeltje, ze rekenen in de administratie een eurootje of twee verlies, dat gaat dan ten laste van de winst, zodat ze minimaal 50 cent van de belasting terug kunnen halen. Ze worden er heus niet armer van, geen zorg...
Ok, beetje flauw.
Maar wat dat uitlaatverhaal betreft, dat wordt bij zoveel garages voor nop gedaan. Hooguit dat er een rubbertje in rekening wordt gebracht, maar dat zijn de kosten ook niet. Het is gewoon een beetje service in het kader van klantenbinding, en die koffie, och... Dat bocht kost ze een dubbeltje, ze rekenen in de administratie een eurootje of twee verlies, dat gaat dan ten laste van de winst, zodat ze minimaal 50 cent van de belasting terug kunnen halen. Ze worden er heus niet armer van, geen zorg...