LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] auto Ypenburg slechte ervaring

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
MarcoN

auto Ypenburg slechte ervaring

Ongelezen bericht door MarcoN »

Ongeveer twee jaar geleden een auto bij auto Ypenburg in Den Haag gekocht voor ongeveer 10.000.
Sindsdien alleen maar problemen gehad en heb zeker meer dan 5.000 euro aan reparaties gehad. Ben er nog mee terug geweest maar het eerste incident viel net buiten de garantie. Het kan haast niet anders of er is iets goed mis met die auto geweest. We hebben ons daar helaas flink laten belazeren.

tennis

Re: auto Ypenburg slechte ervaring

Ongelezen bericht door tennis »

Ik lees niets over de mankementen.
Reparaties, van € 5000, zijn er wel happig.
Dus wat is/was er aan de hand.
Veel te weinig informatie.
Trouwens na 2 jaren is een garantie niet meer mogelijk.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Inderdaad een waardeloos bericht. Als ik de autohandelaar was zou ik U vervolgen wegens smaad.
Kom eens met concrete gegevens. Veel te weinig informatie.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik vond iets meer berichten over deze garage maar voor de koop zoeken en je weet wat je koopt en hoe je later ook na de garantie eventueel nog voor coulance terug kunt komen of niet.

MarcoN

Had een half jaar garantie op de tweedehands auto(mercedes A-klasse) die wij daar gekocht hebben.

Na 1 jaar heb ik de distributie-riem moeten laten vervangen, waren er dingen mis met de electronica zoals de drukschakelaar voor de achteruitrijlampen, moest de accu vervangen worden etc, etc.
Kosten 2560 euro bij dealer

De tweede maal was ik 1500 euro kwijt o.a. problemen met de ophanging
(Dit was bij een ander garagebedrijf)

Te samen met nog wat ritjes tussendoor naar de garage ben ik er zeker 5000 aan kwijt geweest.

MarcoN

Beste Sjoegel,

Hopelijk komt de autohandelaar verhaal halen bij mij. Want wat ik met deze auto heb meegemaakt is niet normaal. Als hij mij zou willen vervolgen wegens smaad dan wens ik hem veel succes want dat is een zaak die ik zeker zou winnen!!!

pollythepolster

Ongelezen bericht door pollythepolster »

nou wat ik ontzetend knap vind is een distributie riem laten vervangen op een A klasse. Deze heeft namelijk een ketting.

tennis

pollythepolster schreef:nou wat ik ontzetend knap vind is een distributie riem laten vervangen op een A klasse. Deze heeft namelijk een ketting.
Goed opgelet, had ik nog niet opgemerkt.
Als ik het bericht van de mankementen zo lees, dan is de drukschakelaar voor de achteruitrijlamp en de accu van heel duurzam merk.

Alle modellen van Mercedes-Benz zijn voorzien van een distributie ketting,deze gaat de levensduur van de motor mee.

Bron
Autoweek

Mallemalle

Ongelezen bericht door Mallemalle »

karig berichtje

2500 na reparatie per jaar, das best veel, hoewel, draai een 60.000 per jaar en het kan best onder onderhoud vallen

vinnut ook raar dat iemand een bericht post over aan auto die 2 jaar geleden is aangekocht

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

@Malle malle, tja het is ook nooit goed je koopt een auto en naar een jaar zonder onderhoud issie stuk. Slijtage gevoelige onderdelen vallen nooit onder de garantie was het maar waar.

peus306

Ongelezen bericht door peus306 »

@MarcoN
MarcoN schreef:Had een half jaar garantie op de tweedehands auto(mercedes A-klasse) die wij daar gekocht hebben.

Na 1 jaar heb ik de distributie-riem moeten laten vervangen, waren er dingen mis met de electronica zoals de drukschakelaar voor de achteruitrijlampen, moest de accu vervangen worden etc, etc.
Kosten 2560 euro bij dealer

De tweede maal was ik 1500 euro kwijt o.a. problemen met de ophanging
(Dit was bij een ander garagebedrijf)

Te samen met nog wat ritjes tussendoor naar de garage ben ik er zeker 5000 aan kwijt geweest.
@tennis
tennis schreef:Als ik het bericht van de mankementen zo lees, dan is de drukschakelaar voor de achteruitrijlamp en de accu van heel duurzam merk.
Je leert het ook nooit he?
duurzam? wat betreft Eurotjes of lifetime?

etc, etc. betekent dat er nog meer aan de hand was cq vervangen is......

by the way....gefeliciteerd met je 1300 :wink:

peus306

Helaas, 60 stuks....., maar er komen er nog wel meer hoor........als jij zo doorgaat!

peus306

@ tennis,
ik zou zeggen noem ze maar op.......mijn accounts :lol:

tennis

De gebruiker is inactief
Reden: Profieldetails gewijzigd

Hilda-J
[ Toevoegen als vriend | Toevoegen als vijand ]

Laatst bezocht: 08 okt 2010 22:56

tennis

jlthkoch schreef:
tennis schreef:De gebruiker is inactief

Hilda-J

Laatst bezocht: 08 okt 2010 22:56
Vanavond krijgen we weer een "pasop", maar deze keer met 5 puntjes.....
(of zal er dan toch een ip-block zijn uitgedeeld, ze zijn vanochtend vroeg wel met een grote schoonmaak bezig geweest op dit forum)

Klopt, is er ook tijd geworden!
Misschien wordt het dan wat rustiger in deze tent!

tennis

De gebruiker is inactief

forumverkrachters

Laatst bezocht: 08 okt 2010 23:41

peus306

@ tennis,
even op een rijtje zetten....mijn nicknaam staat bij ieder bericht, mijn voornaam heb jij hier geplaatst, mijn achternaam heb ik zelf maar even toegevoegd en dan kom jij met mijn woonplaats aan.........dus blijft over dat ik alleen mijn achternaam hier genoemd heb. En de rest heb jij toegevoegd.........Vandaar mijn vraag wat je hiermee wilt, bang maken? :lol:

Dus als we het over het toepassen van gedragsregels hebben.....lees ze nog maar eens door :wink:

tennis

peus306 schreef:@tennis,
tennis schreef:
peus306 schreef:@ tennis,
even op een rijtje zetten....mijn nicknaam staat bij ieder bericht, mijn voornaam heb jij hier geplaatst, mijn achternaam heb ik zelf maar even toegevoegd en dan kom jij met mijn woonplaats aan.........dus blijft over dat ik alleen mijn achternaam hier genoemd heb. En de rest heb jij toegevoegd.........Vandaar mijn vraag wat je hiermee wilt, bang maken? :lol:

Dus als we het over het toepassen van gedragsregels hebben.....lees ze nog maar eens door :wink:

Lees deze regel nog eens langzaam, en een paar keren, misschien kom je dan zelf op de oplossing!:

Trouwens persoonlijke informatie geldt alleen, als de betreffende persoon deze niet al zelf heeft verstrekt!

Trouwens, je wil mij animeren om dezelfde off topics en stangende berichten te schrijven als jezelf doet.
Misschien kan een moderator eens jou een regel berichtjes lezen, om dan te oordelen, wie hier de persoon is, om naar een ban te solliciteren!
Nou maak me blij...waar heb ik mijn gegevens hier op het forum bekend gemaakt? :lol:

Laatste keer, dat ik reageer:
Geef je mij de toestemming,om hier deze informatie te verstrekken dan krijg je van mij het volgende :
Naam
Straat
telefoonnummer
beroep
automerk
en nog veel meer!

peus306

Nou telefoonnummer kan iedere simpele ziel nu al achterhalen, dus.....maar beroep en automerk lijkt me wel leuk, dus kom maar op!

tennis

tennis schreef:
Laatste keer, dat ik reageer:
Blijkbaar kan je niet lezen, maar dan nog voor een keer:
Ik weet niet welke je repareert:
Toyota
Komatsu
Still
Linde of Yale??
Het automerk verraad ik niet, maar misschien zit je nu aan een Compaq CQ 71, of heb je de HP nog ?

Gesloten