ford mustang mach e
ford mustang mach e
ik heb geruime tijd een portier storing en vraag mij af of er meerdere houders ook hetzelfde probleem hebben.de storing ; portier storing onderhoud nodig
kosten 600 euro bij de dealer.ik heb twee houders gesproken met het zelfde probleem,dus denk ik software probleem maar ford nederland ontkent terwijl ford US wel aangeeft idd programma fout.wie heeft zo een storing en hoe het beste op te lossen.
1ste reactie ford nederland;wij hebben gekeken en uw auto valt niet onder de terug roepactie.terug gemaild dat ik de auto bij ford wensink heb gebracht juist voor de terug roep actie vd 12v accu zoals ford US het wereldwijd bekend heeft gemaakt en wensink heeft de software update verricht.ford nederland antwoord;
Hartelijk dank voor u E-Mail aan Fordpass.
Naar aanleiding van uw vraag over terugroepacties en voertuigonderhoud, willen wij u graag duidelijkheid verschaffen over de procedures die Ford hanteert.
Terugroepacties van Ford: Alle officiële terugroepacties (recalls) worden exclusief door Ford Motor Company geïnitieerd en gecommuniceerd. Wanneer er een terugroepactie van toepassing is op uw voertuig, ontvangt u hierover direct bericht van Ford. Dit bericht wordt doorgaans per post verstuurd naar de geregistreerde eigenaar van het voertuig. Het is hierbij belangrijk te benadrukken dat Ford niet werkt met media-aankondigingen of berichten van derden als officiële bron voor terugroepacties.
Kosten en Reparaties buiten Terugroepacties: Indien u zelfstandig reparaties of wijzigingen aan uw voertuig wenst uit te voeren die niet vallen onder een officiële terugroepactie, dan zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. Een terugroepactie is een specifieke maatregel vanuit de fabrikant om een potentieel veiligheids- of kwaliteitsprobleem kosteloos te verhelpen.
Tijdstip van Terugroepacties: Wij hebben geen voorafgaand inzicht in het moment waarop een potentiële terugroepactie wordt aangekondigd. Dergelijke beslissingen worden genomen na uitvoerig onderzoek en evaluatie door Ford Motor Company. Wanneer een terugroepactie wordt gestart, ontvangt u, zoals eerder vermeld, een officiële kennisgeving van Ford.
intussen wel een brief ontvangen voor de update....
een diagnose laten uitvoeren op mijn kosten door ford hedin die zegt na onderzoek gebleken is dat het de rechterportierslot mechaniek betreft die vervangen moet worden....terwijl er meerdere houders met hetzelfde probleem rond rijden ik heb hen gesproken bij laadstations..
https://www.notebookcheck.nl/Ford-roept ... 682.0.html
hier wordt duidelijk vermeld dat het ook mijn auto probleem veroorzaakt ook op de site van rdw .verstuurd naar ford nederland en zoals gewoonlijk ontkenning.advies koop geen ford wil je electrisch rijden koop dan wie kwam met electrisch rijden tesla.wil je hybride rijden koop dan wie kwam met dat toyota de rest is kopie troep.
kosten 600 euro bij de dealer.ik heb twee houders gesproken met het zelfde probleem,dus denk ik software probleem maar ford nederland ontkent terwijl ford US wel aangeeft idd programma fout.wie heeft zo een storing en hoe het beste op te lossen.
1ste reactie ford nederland;wij hebben gekeken en uw auto valt niet onder de terug roepactie.terug gemaild dat ik de auto bij ford wensink heb gebracht juist voor de terug roep actie vd 12v accu zoals ford US het wereldwijd bekend heeft gemaakt en wensink heeft de software update verricht.ford nederland antwoord;
Hartelijk dank voor u E-Mail aan Fordpass.
Naar aanleiding van uw vraag over terugroepacties en voertuigonderhoud, willen wij u graag duidelijkheid verschaffen over de procedures die Ford hanteert.
Terugroepacties van Ford: Alle officiële terugroepacties (recalls) worden exclusief door Ford Motor Company geïnitieerd en gecommuniceerd. Wanneer er een terugroepactie van toepassing is op uw voertuig, ontvangt u hierover direct bericht van Ford. Dit bericht wordt doorgaans per post verstuurd naar de geregistreerde eigenaar van het voertuig. Het is hierbij belangrijk te benadrukken dat Ford niet werkt met media-aankondigingen of berichten van derden als officiële bron voor terugroepacties.
Kosten en Reparaties buiten Terugroepacties: Indien u zelfstandig reparaties of wijzigingen aan uw voertuig wenst uit te voeren die niet vallen onder een officiële terugroepactie, dan zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. Een terugroepactie is een specifieke maatregel vanuit de fabrikant om een potentieel veiligheids- of kwaliteitsprobleem kosteloos te verhelpen.
Tijdstip van Terugroepacties: Wij hebben geen voorafgaand inzicht in het moment waarop een potentiële terugroepactie wordt aangekondigd. Dergelijke beslissingen worden genomen na uitvoerig onderzoek en evaluatie door Ford Motor Company. Wanneer een terugroepactie wordt gestart, ontvangt u, zoals eerder vermeld, een officiële kennisgeving van Ford.
intussen wel een brief ontvangen voor de update....
een diagnose laten uitvoeren op mijn kosten door ford hedin die zegt na onderzoek gebleken is dat het de rechterportierslot mechaniek betreft die vervangen moet worden....terwijl er meerdere houders met hetzelfde probleem rond rijden ik heb hen gesproken bij laadstations..
https://www.notebookcheck.nl/Ford-roept ... 682.0.html
hier wordt duidelijk vermeld dat het ook mijn auto probleem veroorzaakt ook op de site van rdw .verstuurd naar ford nederland en zoals gewoonlijk ontkenning.advies koop geen ford wil je electrisch rijden koop dan wie kwam met electrisch rijden tesla.wil je hybride rijden koop dan wie kwam met dat toyota de rest is kopie troep.
-
sergio1963
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 27 jun 2025 13:14
Re: ford mustang mach e
Kijk en vraag eens op www.problemcar.nl
Re: ford mustang mach e
U wilt garantie claimen bij Ford Nederland BV. Echter u heeft uw auto naar de lokale dealer Wensink gebracht en die de opdracht gegeven de auto te herstellen zonder dat u daarvoor toestemming had verkregen van Ford Nederland BV. Daar heeft u na de reparatie de rekening van 600 euro voldaan en nu wilt u dat Ford Nederland u deze 600 euro vergoed?
Vat ik uw klacht zo goed samen?
Vat ik uw klacht zo goed samen?
Re: ford mustang mach e
@speedy123; nee ik heb gebracht naar wensink voor de terug roepactie,en bij hedin een diagnose laten doen over het probleem.de storing is er nog omdat ik meen dat het een software probleem die andere houders ook hebben
Re: ford mustang mach e
Maar u had geen oproep ontvangen om de auto terug te brengen. U deed het op eigen initiatief omdat u las dat in andere landen een terugroep actie gaande is?
Wat mij onduidelijk is, waar komen die 600 euro aan kosten dan vandaan?
Re: ford mustang mach e
die oproep heb ik daarna per brief ontvangen,de 600 komen van hedin die ik vroeg om een diagnose te stellen kosten diagnose 180,als ik het zou laten mkn totaal 600.ik heb alleen betaald voor de diagnose ,want in de terugroepactie van ford amerika wordt breed uitgelegd hierover;
Ford heeft een wereldwijde terugroepactie en verkoopstop uitgevaardigd voor de Mustang Mach-E vanwege een probleem met de deursloten. Door dit probleem kunnen passagiers mogelijk bekneld raken en levensgevaarlijk zijn in noodgevallen. De veiligheidsmededeling van de Amerikaanse autogigant heeft betrekking op meer dan 300.000 Mustang Mach-E die tussen 2021 en 2025 zijn geproduceerd.
Ford heeft het probleem getraceerd naar de software die de 12-volt accu aanstuurt. De voorportieren zouden hun laatste vergrendel- of ontgrendelstatus kunnen behouden wanneer het batterijniveau onder de 8,4 volt zakt. Hierdoor kunnen de deuren van buitenaf onbruikbaar worden wanneer bestuurders de auto verlaten en de deur mechanisch sluiten.
maw ford nederland moet het doorgeven aan de dealers,doen ze niet en gaan er verder niet op in.
De oplossing is echter ingewikkelder dan wat een over-the-air update aankan. Eigenaren moeten naar hun dealer om de aandrijflijn opnieuw te laten programmeren. Ford hoopt in het derde kwartaal van 2025 een oplossing beschikbaar te hebben en zal per e-mail instructies geven.
en dat kost dan de houder elk uur dat de auto daar is bij wensink 200 p uur,een vorig software update bij hedin vorig jaar heeft mij 800 euro gekost
Ford heeft een wereldwijde terugroepactie en verkoopstop uitgevaardigd voor de Mustang Mach-E vanwege een probleem met de deursloten. Door dit probleem kunnen passagiers mogelijk bekneld raken en levensgevaarlijk zijn in noodgevallen. De veiligheidsmededeling van de Amerikaanse autogigant heeft betrekking op meer dan 300.000 Mustang Mach-E die tussen 2021 en 2025 zijn geproduceerd.
Ford heeft het probleem getraceerd naar de software die de 12-volt accu aanstuurt. De voorportieren zouden hun laatste vergrendel- of ontgrendelstatus kunnen behouden wanneer het batterijniveau onder de 8,4 volt zakt. Hierdoor kunnen de deuren van buitenaf onbruikbaar worden wanneer bestuurders de auto verlaten en de deur mechanisch sluiten.
maw ford nederland moet het doorgeven aan de dealers,doen ze niet en gaan er verder niet op in.
De oplossing is echter ingewikkelder dan wat een over-the-air update aankan. Eigenaren moeten naar hun dealer om de aandrijflijn opnieuw te laten programmeren. Ford hoopt in het derde kwartaal van 2025 een oplossing beschikbaar te hebben en zal per e-mail instructies geven.
en dat kost dan de houder elk uur dat de auto daar is bij wensink 200 p uur,een vorig software update bij hedin vorig jaar heeft mij 800 euro gekost
Re: ford mustang mach e
Maar eerder zei u:mustang1 schreef: ↑29 okt 2025 12:02die oproep heb ik daarna per brief ontvangen,de 600 komen van hedin die ik vroeg om een diagnose te stellen kosten diagnose 180,als ik het zou laten mkn totaal 600.ik heb alleen betaald voor de diagnose ,want in de terugroepactie van ford amerika wordt breed uitgelegd hierover;
Ford heeft een wereldwijde terugroepactie en verkoopstop uitgevaardigd voor de Mustang Mach-E vanwege een probleem met de deursloten. Door dit probleem kunnen passagiers mogelijk bekneld raken en levensgevaarlijk zijn in noodgevallen. De veiligheidsmededeling van de Amerikaanse autogigant heeft betrekking op meer dan 300.000 Mustang Mach-E die tussen 2021 en 2025 zijn geproduceerd.
Ford heeft het probleem getraceerd naar de software die de 12-volt accu aanstuurt. De voorportieren zouden hun laatste vergrendel- of ontgrendelstatus kunnen behouden wanneer het batterijniveau onder de 8,4 volt zakt. Hierdoor kunnen de deuren van buitenaf onbruikbaar worden wanneer bestuurders de auto verlaten en de deur mechanisch sluiten.
maw ford nederland moet het doorgeven aan de dealers,doen ze niet en gaan er verder niet op in.
De oplossing is echter ingewikkelder dan wat een over-the-air update aankan. Eigenaren moeten naar hun dealer om de aandrijflijn opnieuw te laten programmeren. Ford hoopt in het derde kwartaal van 2025 een oplossing beschikbaar te hebben en zal per e-mail instructies geven.
en dat kost dan de houder elk uur dat de auto daar is bij wensink 200 p uur,een vorig software update bij hedin vorig jaar heeft mij 800 euro gekost
Heeft u nu twee problemen, d.w.z. een rechtportierslot mechaniek probleem en u heeft een software update nodig of is dit hetzelfde probleem?een diagnose laten uitvoeren op mijn kosten door ford Hedin die zegt na onderzoek gebleken is dat het de rechterportierslot mechaniek betreft die vervangen moet worden
Re: ford mustang mach e
dus omdat jij een probleem hebt met jouw auto, zijn alle auto's van dat merk nu gewoon slecht?
je raad nu Tesla aan, terwijl tesla verschrikkelijk veel problemen heeft. goed advies, kan ik wat mee
je raad nu Tesla aan, terwijl tesla verschrikkelijk veel problemen heeft. goed advies, kan ik wat mee
Re: ford mustang mach e
je hoeft er niets mee. doe lekker zelf wat jij wilt en koop de auto die denkt die jou het meest verstandig lijkt, hopelijk heb je geen kat in de zak gekocht.
meer dan 25 jaar geleden mijn laatste auto gekocht en baalde toen dat binnen een maand, die met een nieuwe type motor uitkwam. achteraf bleek dat een geluk want die motor was dus een kat in de zak. ik rij nog steeds met die auto en is prima zelf te onderhouden het enige probleem die ik mee had was de stationair regeling die doorbrandde en soms de ECU meenam. die haal ik dan weer van de sloop en de huidige ECU komt van een gesloopte auto uit Letland.
auto's van tegenwoordig, ik trek mijn neus er voor op. irritante dingen die het altijd beter weten.
meer dan 25 jaar geleden mijn laatste auto gekocht en baalde toen dat binnen een maand, die met een nieuwe type motor uitkwam. achteraf bleek dat een geluk want die motor was dus een kat in de zak. ik rij nog steeds met die auto en is prima zelf te onderhouden het enige probleem die ik mee had was de stationair regeling die doorbrandde en soms de ECU meenam. die haal ik dan weer van de sloop en de huidige ECU komt van een gesloopte auto uit Letland.
auto's van tegenwoordig, ik trek mijn neus er voor op. irritante dingen die het altijd beter weten.
Re: ford mustang mach e
ik denk dat je beter moet lezen of werk je bij ford.........Speedy123 schreef: ↑29 okt 2025 13:12Maar eerder zei u:mustang1 schreef: ↑29 okt 2025 12:02die oproep heb ik daarna per brief ontvangen,de 600 komen van hedin die ik vroeg om een diagnose te stellen kosten diagnose 180,als ik het zou laten mkn totaal 600.ik heb alleen betaald voor de diagnose ,want in de terugroepactie van ford amerika wordt breed uitgelegd hierover;
Ford heeft een wereldwijde terugroepactie en verkoopstop uitgevaardigd voor de Mustang Mach-E vanwege een probleem met de deursloten. Door dit probleem kunnen passagiers mogelijk bekneld raken en levensgevaarlijk zijn in noodgevallen. De veiligheidsmededeling van de Amerikaanse autogigant heeft betrekking op meer dan 300.000 Mustang Mach-E die tussen 2021 en 2025 zijn geproduceerd.
Ford heeft het probleem getraceerd naar de software die de 12-volt accu aanstuurt. De voorportieren zouden hun laatste vergrendel- of ontgrendelstatus kunnen behouden wanneer het batterijniveau onder de 8,4 volt zakt. Hierdoor kunnen de deuren van buitenaf onbruikbaar worden wanneer bestuurders de auto verlaten en de deur mechanisch sluiten.
maw ford nederland moet het doorgeven aan de dealers,doen ze niet en gaan er verder niet op in.
De oplossing is echter ingewikkelder dan wat een over-the-air update aankan. Eigenaren moeten naar hun dealer om de aandrijflijn opnieuw te laten programmeren. Ford hoopt in het derde kwartaal van 2025 een oplossing beschikbaar te hebben en zal per e-mail instructies geven.
en dat kost dan de houder elk uur dat de auto daar is bij wensink 200 p uur,een vorig software update bij hedin vorig jaar heeft mij 800 euro gekost
Heeft u nu twee problemen, d.w.z. een rechtportierslot mechaniek probleem en u heeft een software update nodig of is dit hetzelfde probleem?een diagnose laten uitvoeren op mijn kosten door ford Hedin die zegt na onderzoek gebleken is dat het de rechterportierslot mechaniek betreft die vervangen moet worden
Re: ford mustang mach e
een probleem wel meerdere problemen ford kuga hybride bekend probleem ook software gerelateerd.tesla is gewoon de beste electric car.je hoeft er ook niks mee,doe maar wat jij zelf goed vindt koop lekker een mustang mach e
Re: ford mustang mach e
Tesla de beste? Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat dat niet zo is. Welke wel de beste is, dat durf ik niet te zeggen, maar Tesla's geven ook veel problemen.
-
sergio1963
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 27 jun 2025 13:14
Re: ford mustang mach e
Zelfs dat niet.
Re: ford mustang mach e
Eerder 1 van de slechtste. Alle onderzoeken wijzen dat uit. De Tesla model 3 is zelfs uitverkoren tot minst betrouwbare jonge auto afgelopen jaar.
De Model S heeft in de UK een claimrate op de garantie van 50%. Dus 50% van de eigenaren heeft aanspraak gemaakt op een reparatie onder garantie.
Als je me vraagt wat dan de meest betrouwbare elektrische auto's zijn, dan denk ik gelijk aan een Nissan (Leaf), Toyota (bz-serie), maar ook de Koreanen lopen daarin voor. Ik durf niet veel te zeggen over de Chinezen, maar ik heb het idee (van alles dat ik voorbij zie komen op mijn werk en vooral het prutswerk dat we hier in het Westen afleveren op dat gebied) dat ook zij ver voorlopen ten opzichte van Europa en de VS als het gaat om elektrische auto's .
Als je puur kijkt naar het aantal aanpassingen dat er nodig is aan auto's gedurende de eerste 5 jaar, dan zijn auto's bij lange niet meer betrouwbaar. Het is ergens eigenlijk debiel dat je tegenwoordig een auto koopt en deze nog niet af is. Er moeten tegenwoordig steeds over the air software updates komen. Maar dat gaat eigenlijk op voor veel zaken, dat je iets koopt dat prima nuttig is zonder internetverbinding (game op cdrom, wasmachine, koelkast, verlichting) en men steeds maar die internetverbinding erin blijft bouwen. Sinds men dat accepteert is men ook gaan accepteren dat iets nog niet helemaal werkt en dat na een paar softwareupdates wel zo is.
-
Methusalah
- Berichten: 1542
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: ford mustang mach e
Waarom is het zo moeilijk om consistent normaal te schrijven? Hoofdletters, interpunctie, spaties. Ik neem niet de moeite om het te lezen als mensen niet de moeite nemen om fatsoenlijk te schrijven.
Re: ford mustang mach e
Over wie heb je het? Als je bedoelt dat ik soms wat namen zonder hoofdletter schrijf, dat kan kloppen. Als de autocorrect die naam niet herkend en dus geen hoofdletter er neerzet, dan wil dat in alle snelheid weleens verloren gaan. Werken op een telefoon is niet altijd zaligmakend, op een toetsenbord is er wat mij betreft geen excuus voor.
Re: ford mustang mach e
Ik neem gezien diens schrijfstijl aan dat op TS gedoeld wordt.
