LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over Autobedrijf Anton van den Berg uit Ermelo

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Mitchell_Pastoors

Klachten over Autobedrijf Anton van den Berg uit Ermelo

Ongelezen bericht door Mitchell_Pastoors »

Rectificatie

Vandaag na telefonisch contact met dhr. Van den berg, wil ik graag even iets recht zetten, aangezien ik toch niet graag iemand in een kwaad daglicht wil zetten. Ik heb een fout gemaakt in mijn gedrag. Ik heb toen de dingen aan mijn auto werden geconstateerd eerst dhr. Van den berg moeten inlichten of hij nog wat kon betekenen, maar ik heb dus helaas een negatief bericht over hem op internet geplaatst. Ik heb binnenkort een gesprek met hem aangezien autobedrijf Anton van den berg graag de klant tevreden wil houden. Dus bij deze kunt u mijn berichtgeving als niet geplaatst beschouwen. Want ik weet zeker dat we in het gesprek een oplossing gaan vinden.
Laatst gewijzigd door Mitchell_Pastoors op 02 dec 2011 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.

ZZR600

Re: Klachten over Autobedrijf Anton van den Berg uit Ermelo

Ongelezen bericht door ZZR600 »

Mitchell_Pastoors schreef:laat hier dan graag uw verhaal achter
En je eigen verhaal is.................................

Mitchell_Pastoors

Rectificatie

Vandaag na telefonisch contact met dhr. Van den berg, wil ik graag even iets recht zetten, aangezien ik toch niet graag iemand in een kwaad daglicht wil zetten. Ik heb een fout gemaakt in mijn gedrag. Ik heb toen de dingen aan mijn auto werden geconstateerd eerst dhr. Van den berg moeten inlichten of hij nog wat kon betekenen, maar ik heb dus helaas een negatief bericht over hem op internet geplaatst. Ik heb binnenkort een gesprek met hem aangezien autobedrijf Anton van den berg graag de klant tevreden wil houden. Dus bij deze kunt u mijn berichtgeving als niet geplaatst beschouwen. Want ik weet zeker dat we in het gesprek een oplossing gaan vinden.
Laatst gewijzigd door Mitchell_Pastoors op 02 dec 2011 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Mitchell_Pastoors

Uit jouw beide berichten maak ik op, dat je het over een autohandelaar hebt. Als dat zo is, dan heb je de problemen aan jezelf te wijten. In Nederland moet je naar mijn mening gewoon geen zaken doen met autohandelaren.

Maxiem.

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Mitchell_Pastoors schreef:Na 5 maanden wacht ik nog steeds op een spiegelkap en ondanks herhaaldelijk telefoneren en bezoekjes aan de garage werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. en nu is er sinds 8 september 2011 nog een grote slechte ervaring bijgekomen want uit een grote beurt bij een merk dealer bleek mijn auto in een zodanige toestand te zijn dat de verkeersveiligheid in gevaar zou kunnen brengen.
Toch maar even wat meer info voor een duidelijker beeldvorming:

Bouwjaar?
Prijs?
Garantie?
Km.stand bij aankoop?
Hoeveel km. inmiddels gereden?

"Slechte praktijken" stoppen is prima, een autobedrijf (handelaar, BOVAG universeel of dealer) zonder meer in een "slecht daglicht" plaatsen is laakbaar...

v.d.Heyden

otto77

Ongelezen bericht door otto77 »

@MAXIEM,

Met alle respect, maar een dealer is/was ook maar gewoon een autohandelaar.

Persoonlijk heb ik meer problemen gehad met dealers, dan met handelaren. En zeker gezien de prijsverschillen bij de oudere auto's waar soms 1000 of nog meer eurootjes meer mag worden betaald bij de dealer, kan je je afvragen, of je die centen niet beter in jouw broekzak kan steken.

Als je goed jouw huiswerk maakt, of gebruik maakt van een onafhankelijke keuring (DEKRA/ANWB) heb je bij beide soorten bedrijven net zoveel risico.

Ik ken geen enkele dealer, die niet ooit als handelaartje is begonnen.

En die BOVAG ??? Sorry, maar die doen dus niets anders volgens mij dan vlaggetjes, posters en lichtbakken verkopen voor de hoofdprijs. Als er "stront aan de knikker" is, wordt je geadviseerd kontakt op te nemen met de rechtsbijstand. Dát is de BOVAG.

Goede wijn behoeft geen krans. Dus nogmaals, gewoonweg goed het huiswerk maken en kopen bij een "vertrouwd" adres, Bovag of geen bovag, dealer of géén dealer, handelaar of geen handelaar.

MAXIEM

otto77

Leuk verhaaltje dat je afsteekt, maar der klopt geen moer van.

Maxiem.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

en nu is er sinds 8 september 2011 nog een grote slechte ervaring bijgekomen want uit een grote beurt bij een merk dealer bleek mijn auto in een zodanige toestand te zijn dat de verkeersveiligheid in gevaar zou kunnen brengen.
Bedoel je dat je een gladde band hebt ?

otto77

Ongelezen bericht door otto77 »

@ Maxiem

...dan leef jij wellicht op een andere planeet...

Ik ben pas 26 jaar werkzaam in de automotive branche, dus heb ik er beslist geen verstand van. Mooi zo!

Maxiem, ga lekker naar de dealer (die volgens jou 100% betrouwbaar is...) en probeer zoveel mogelijk universele bedrijven af te kraken op het net.

Natuurlijk, elke dealer is naar de bank gegaan, kreeg binnen 24 uur 1,5 miljoen eurootjes mee, en begon nog eens 24 uurtjes later een fantastisch bedrijf in een splinternieuw pand. Dát is de waarheid, toch ?

En met de BOVAG heb ikzelf 2 keer een probleem gehad door een.... (Fiat) DEALER !!! Ik kon het mij dus wél uitzoeken.

Als ik jouw berichten lees heb jij gewoon een hekel aan alles wat geen dealer/BOVAG is. Misschien ben jij zelf wel een dealer, wie weet...

Wens ik jou toch een fijn weekend !

MAXIEM

otto77

Un fijn weekend is nooit weg. Je leest mijn berichten bevooroordeeld. Ik ben un hele kritische en voorzichtige consument. Je kunt per slot je geld maar 1 keer uitgeven. Nog un voorspoedig 2012 toegewenst.

Maxiem.

Mitchell_Pastoors

@ Leo The Emperor

nee het ging niet om gladde band. maar de remschijven waren volgens de monteur en zelf ook geconstateerd vandaag in de werkplaats dik over het minimum heen dus dit had tijdens de apk al een observatie punt moeten zijn. en de rubbers van de voorophangen was ook dusdanig versleten.

Mitchell_Pastoors

vandaag ook jurisch advies gevraagd bij het juridich loket en deze vertelde mij dat ik eigenlijk geen poot om op te staan heb, aangezien ik de reperatie al heb laten uitvoeren bij de merkdealer. volgens hun had ik dus terug moeten gaan naar het bedrijf waar ik hem had gekocht zodat hun de reparatie's hadden moeten uitvoeren op hun kosten. maar aangezien ik dit al heb laten doen kan ik het moeilijk gaan krijgen om mijn gelijk te krijgen.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Mitchell_Pastoors schreef:@ Leo The Emperor

nee het ging niet om gladde band. maar de remschijven waren volgens de monteur en zelf ook geconstateerd vandaag in de werkplaats dik over het minimum heen dus dit had tijdens de apk al een observatie punt moeten zijn. en de rubbers van de voorophangen was ook dusdanig versleten.
De remschijven kun je na 5 maanden ook niet meer claimen. Dit zijn slijtdelen

adSolvendum

Ongelezen bericht door adSolvendum »

v.d.Heyden schreef:Hoeveel km. inmiddels gereden?

Mitchell_Pastoors

inmiddels staat er 318446 op de teller bij aankoop van de auto 23 april 2011 was de kilometer stand ongeveer 314446. ik heb dus in 5 maanden al dik 4000 km gereden. oke ik kan snappen dat na 4000 km remmen ook slijten maar volgens de monteur had dit op het apk bewijs al als aandachtspunt moeten staan. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt want ook de monteur bij de merk dealer viel dit pas op toen hij een rem gangbaar wilde maken

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

allemachtig, wat was de prijs van de auto? gezien de kilometerstand kan dat nooit meer zijn dan 500 euro.
Deze auto is haast aan het einde van zijn levensduur, en dan zeuren over een spiegelkap en versleten remschijven????

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze Audi TT is ondanks de stand nog vrij prijzig en verkocht met Bovag garantie op de aankoopbon maar zonder Bovag Garantie Certificaat dus helaas geen geldige Bovag voor klagen.

Dat doet deze handelaar wel meer en op www.nationaalautoforum.nl staat meer over deze.
Dus teveel betaald bij Bovag garage maar gekocht met ongeldig papier.
Eis dus dat Garantiebewijs of betaal niets en loop snel weg.

Helaas zijn er dus vele slechte Bovag leden die vrijuit gaan en helaas niet geroyeerd worden.

adSolvendum

Ongelezen bericht door adSolvendum »

stofzuigertje schreef:Deze Audi TT is ondanks de stand nog vrij prijzig en verkocht met Bovag garantie op de aankoopbon maar zonder Bovag Garantie Certificaat dus helaas geen geldige Bovag voor klagen.
Hebben wij iets gemist?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ja, deze persoon heeft ook elders zie de genoemde link vragen over dit bedrijf gesteld en soms is google gebruiken de manier om meer te weten over dit Bovag bedrijf die ook vaak alleen de garantie op de bon zet zonder het echte papier te geven en zo jarenlang vrijuit kan gaan....

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

otto77 schreef:@MAXIEM,

Met alle respect, maar een dealer is/was ook maar gewoon een autohandelaar.

Persoonlijk heb ik meer problemen gehad met dealers, dan met handelaren. En zeker gezien de prijsverschillen bij de oudere auto's waar soms 1000 of nog meer eurootjes meer mag worden betaald bij de dealer, kan je je afvragen, of je die centen niet beter in jouw broekzak kan steken.

Als je goed jouw huiswerk maakt, of gebruik maakt van een onafhankelijke keuring (DEKRA/ANWB) heb je bij beide soorten bedrijven net zoveel risico.

Ik ken geen enkele dealer, die niet ooit als handelaartje is begonnen.

En die BOVAG ??? Sorry, maar die doen dus niets anders volgens mij dan vlaggetjes, posters en lichtbakken verkopen voor de hoofdprijs. Als er "stront aan de knikker" is, wordt je geadviseerd kontakt op te nemen met de rechtsbijstand. Dát is de BOVAG.

Goede wijn behoeft geen krans. Dus nogmaals, gewoonweg goed het huiswerk maken en kopen bij een "vertrouwd" adres, Bovag of geen bovag, dealer of géén dealer, handelaar of geen handelaar.
Hier ben ik het helemaal mee eens.

Gesloten