LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trum Rekreatie Vugt

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Lies1710
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2009 18:05

Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Lies1710 »

Koop nooit uw Caravan bij Trum Rekreatie te Vugt. Deze man licht je op waar je bij staat.
Wij hebben vorig jaar Januari een Hobby Caravan 460 de lux easy gekocht bij hem, een caravan van 2 jaar oud en volgens hem van de eerste eigenaar die een nieuwe bij hem had gekocht. Zo goed als Nieuw!!! Hij zag er zo op het eerste oog goed en netjes uit.
Na veel vijven en zessen hebben we hem gekocht met een seizoens tent er nieuw bij want wat erbij zat was een erg lichte tent voor gebruik in een zonnig land. Hij zou met een afleverings beurt geleverd worden.
Toen we hem gingen halen was mijn schoonzoon erbij en hij merkte een paar dingen op die ter plekke nog gemaakt moesten worden, zoals de deur van het service luik dat niet sloot. Toen we weg wilden rijden sloeg de verlichting eruit, van de auto. Ernaar gekeken en een nieuwe zekering in de auto gedaan. Weer bij de inschakeling van het licht sloeg de zekering eruit. We waren het zo zat, we hadden inmiddels al uren gewacht, dat we weg zijn gegaan. Direct door naar de autogarage waar ze er achter kwamen dat de sluiting in de caravanstekker zat.
In het voorjaar op de camping waar we een seizoensplaats hebben kwamen we achter nog meer dingen zoals: diverse lampjes waren stuk of verkeerd aangesloten in de keuken, de bedbodem was kapot geweest en met stalen plaatjes hersteld, buitenlamp werkte niet, licht in het toilet was stuk, plaatje aan de buitenkant van de stroomtoevoer was niet goed. Dit alles is door onze schoonzoon hersteld. Toen we de kachel wilden gaan gebruiken konden we het instructieboekje of een handleiding nergens vinden. Wij gemaild naar Trum, was geen probleem hij zou het opsturen samen met het klepje van de stroomtoevoer. Na een paar weken kwam er een pakketje met oude boekjes van een ander merk caravan. Weer gemaild en we konden dit terugsturen dan zou hij de goede sturen. Wij de envelope teruggestuurd (natuurlijk op zijn kosten). Na een paar dagen kwam de zelfde envelope weer terug, hij was geweigerd door Trum. Wij hem weer terug laten sturen (weer op zijn kosten). Toen kregen we een Duitse handleiding!! Deze hebben we geweigerd. Toen hebben we hem een ultimatum gesteld: binnen 2 weken de juiste handleiding of we schakelen een advocaat in. Toen kregen we een Nederlandse handleiding, niet helemaal de juiste maar hier kunnen we mee uit de voeten.
De caravan heeft het hele seizoen op de camping gestaan, verder niet zoveel problemen. In de winter zijn we een paar keer wezen kijken en alles leek in orde. 2 weken geleden zijn we naar de camping gegaan om een en ander weer op te bouwen. In de caravan vonden we wat water maar konden niet vinden waar het vandaan kwam. Wel vonden we alles een beetje klam. Nog niets in de gaten tot onze dochter een verkleurd randje vond bij het dakraam. Na een grondige inspectie vonden we een lekkage van het grote dakraam. Onze schoonzoon heeft direct een bevriende caravanmonteur gebeld en direct maatregelen genomen om verder lekken te voorkomen. De vriend heeft direct nieuwe kit meegebracht toen hij kwam kijken. Vandaag hebben we het raam eruit gehad en kunnen zien dat het raam eruit was geweest en niet goed was gekit toen het er weer in was gelegd. Tevens zagen we dat er een dak overheen was gelegd, dat was dus ook de reden dat het raam eruit was geweest. Trum heeft ons duidelijk een schadecaravan verkocht, een erg slecht herstelde schadecaravan, maar hij was toch zo goed als nieuw!! Trum is voor ons een oplichter eerste klas. Het ergste vinden wij dat hij zich uitgeeft als Hobby (dealer) verkoper, kijk maar op zijn site. Deze man doet de naam Hobby geen goed. Wij zijn opgelicht, hoop dat deze site helpt te voorkomen dat het u overkomt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het is een Hobby caravan. De naam zegt het al. U kunt wel overal een probleem van maken maar steek uw energie in positieve dingen. Camperen is kreperen. Dat blijkt maar weer !

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat een nare mentaliteit is dat om direct met een advocaat te dreigen. Ik had U in ieder geval in uw sop laten gaarkoken. bah !
Ik hoop dat het lang mag regenen boven uw lekke dakraam opdat uw boze hersenpan wat afkoelt.

Lies1710
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2009 18:05

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Lies1710 »

We hebben niet direct met een advocaat gedreigd, absoluut niet, maar als je steeds maar aan het lijntje gehouden wordt is op een gegeven moment de maat vol. Hoop dat je dat kunt begrijpen.

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door bdi »

@ Sjoegel

Hobby is een merk geen tijdsverdrijf, rare Sjoegel dat je er bent. Je steekt op dit forum ook overal je Sjoegel in, multisjoegeltje dat je er bent.

@ Lies
Ik hoop dat je alles op papier hebt, zo niet kun je beter je verlies nemen en lekker op vakantie gaan van het geld dat je anders aan de advocaat gaat uitgeven.

trum
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2009 11:44

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door trum »

hallo lies of de familie uit wijk bij duurstede.

waarom haalt u mijn naam door slijk en waarom vertel u de waarheid niet aan de mensen dat u lieg en dat u graag bedrijfen kapot maak want bij eanderen caravan bedrijfen heb u dat ook gedaan u heb snel spijt van en caravan!!!!!

maar dan doe ik het zelf wel

de mevrouw heb bij mij de caravan gekocht en dan zeg ze in haar verhaal dat de caravan 2 jaar oud is maar op mijn factuur staat 2004 en dat is 5 jaar oud en toen u de caravan kocht en kwam ophallen met u schoonzoon erbij en die had een ding op temerken dat het slot je van de serviceluik niet goed sluit dat heb ik gelijk opgelos en verders was het niks
en toen u weg wou rijden klop dat de zekering uit vloog maar toen heb ik alles naar gekeeken en alle verlichting deed het en toen u thuis was de verlichting nog goed maar u vertrouwde het niet en toen hebben we telefonisch contact gehad toen heb ik gelijk gezegd brng hem naar en bedrijf kijk hem naar en stuur mij de rekening en toen heb de garage gebeld dat niet aan de caravan leg maar dat het aan de auto leg en nu beweer u in het verhaal dat de caravan was maar de garage man was toch eerlijk om mij te bellen en de waarheid te vertelen er zijn toch eerlijke mensen in het leven!!!
en nu de verlichting als er lampje kapot gaat daar kan wij niks aan doen en als de eerste eigenaar het bed heb verstevig daar doen wij niks aan en het klep je was kapot ik heb u gelijk het klep toe gestuurd
maar toen u hem hier op kwam hallen toen had ik de verlichting aan gezet en alles branden en er was niks kapot ik vind en raar vehaal want als het kapot was dan had u de caravan niet meegenomen???
maar dan hebben we de boekjes ja klop dat u de boekjes per ongeluk hadden ze bij de werk plaats de boekjes verkeerd opgestuurd maar en menselijke fout kan gebeuren meschien niet bij u maar bij ons wel als je ongeveer 20 caravans in de week verkoop maar toen heb ik de u boekjes in het nederlandse boeekjes opgestuurd met en duitse handleiding want de boekjes van de caravan van u jaar waren er niet in holland en toen kon in 2007 alleen en 2007 boekje krijgen en dat was goed en in u verhaal vertel u dat u de kachel wil gebruiken ik heb u 3 keer uitgelegt en op geschreven hoe u dat moes doen en u had en nederlandse beschrijving erbij daar heb.
en nu de dakschade wie u beweerd dar er en tweede plaat er onder zit heb meschien of de CARAVANMONTEUR dat de opvul plaatjes zijn wie langs het dakluik liggen maar als de eerste eigenaar en dakplaat heb laaten repareren bij en ander bedrijf ja dan kan we ook niet zien maar u beweerd dat ik u EN SCHADECARAVAN HEB VERKOCHT!!!maar waarom ben u dan niet met de caravan gekomen want u had garantie op de caravan dan had ik voor u het dak gemaakt en het dakluik en als u niet tevreden was dan had u anderen caravan uit kunnen zoeken want ik had zat 460 ufe staan anders had ik er een gezocht maar u heb de caravan en jaar heb u zelf niks aan de caravan gedaan maar waarom heb u mij niet gebeld want ik heb service door heel nederland maar u gaat en CARAVANMONTEUR bellen en die laat u het repareren ja dan verval bij ons de garantie want als u de wet kan als u iets koop dan heb ur recht op de het opgelos word door het bedrijf maar niet door en anderen monteur of schoonzoon want u woon ongeveer 30 minuten van me af maar als u gebeld had dan had ik hem ook opgehaald
maar heb u twee keer en voorstel gedaan maar u gaat er niet om in
want je stuur me en mailtje met u klachten zonder naam of welk merk caravan dat vind ik toch wel heel eigenaardig als u naam niet kan geven maar gelukig weet ik wie u bent!!!

dus dit is mij kant van het verhaal
ik denk dt de vrouw weet spijt heb van de caravan!!!

trum

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Is bovenstaande een grapje?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Ulbe »

Re; Sjoegel:
Het is een Hobby caravan. De naam zegt het al. U kunt wel overal een probleem van maken maar steek uw energie in positieve dingen. Camperen is kreperen. Dat blijkt maar weer !
Beste Sjoegel,

Kamperen is erg leuk wanneer je er van houdt,

Je koopt een nette caravan bij een goed bekend staand bedrijf, en dan kom je er achter dat het luik niet goed sluit, en dat de zekeringen in de auto van de verlichting er uit slaan door kortsluiting in de bedrading van de caravan!, :oops:

En daarbij lekt het dakraam ook nog eens van de caravan!, :(

Het is natuurlijk een vervelende start met je mooie tweedehandse caravan,

Je mag dus verwachten dat een goede tweedehandse caravan dergelijke gebreken niet vertoont, en als ze er zijn, dat deze mankementen zo snel mogelijk opgelost worden,

Dus Sjoegel, niet reageren op onderwerpen waar je geen Sjoege ( verstand ) van hebt, :wink: :lol:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Lies1710
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2009 18:05

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Lies1710 »

Nee dit is geen grapje, dit is de manier waarop Trum altijd reageert.
Met een wonderlijk taalgebruik!! Zoals bovenstaande reactie heb ik vele mails mogen ontvangen.

Graag reageer ik hierop:
Hij schrijft dat ik bij andere caravanbedrijven ook geklaagd heb, heb pas 2 keer een caravan gekocht in al die jaren!
De Caravan is van 19 januari 2006, dit staat op mijn kentekenbewijs, tenminste als hij ook daar niet mee heeft gesjoemeld.
Het verhaal van de verlichting klopt ook niet, we zijn zelfs zonder verlichting weggereden, zo zat waren we het. Hij heeft nooit aangeboden ook maar iets te vergoeden.
Zelf op het klepje hebben we wekenlang moeten wachten.
Hij heeft mij nooit de werking van de kachel uitgelegd.
De garantie was 1 jaar en die was nu verlopen.
Heb nooit een mail gestuurd met klachten, na vorig jaar.
Heb bovendien nooit een voorstel van de heer Trum ontvangen.
Na alle aankoop moeilijkheden hadden we echt geen zin meer in de HEER Trum. Als het al zo moeilijk is om een nederlandse beschrijving te krijgen.....
De caravan is door een bevriend monteur nu tip top in orde gemaakt.
Wij hebben er veel plezier van.
Heb mijn verlies genomen maar wilde toch anderen waarschuwen met het kopen van een caravan.

Schoonzoon76
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2009 19:18

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Schoonzoon76 »

Ja, daar is die dan die lastige schoonzoon, het is moeilijk om in dit verhaal een begin te vinden....

Toen mij schoonouders in januari 2008, vertelden dat zij eindelijk de caravan die zij graag wilden hebben gevonden hadden, was ik blij, eindelijk de ruimte die zij wilden hebben, een vast bed enzovoorts, zij waren reuze blij.
Blij, ja dat zijn ze nog steeds met deze caravan, alleen de gehele gang van zaken bij de heer Trum is een beetje vreemd.

Begin februari ben ik met mijn schoonouders mee gegaan naar Vught om hun nieuwe aanwinst op te halen, na een uurtje rijden (ja inderdaad een uurtje rijden) kwamen wij aan bij de heer Trum in zijn "winkeltje" en ik ben daar van de ene verbazing in de andere gevallen en ik kreeg al snel een vreemd gevoel, maar dat mocht de pret nog niet drukken, een bakkie koffie en verder heel lang wachten.

Een keertje extra om de caravan heen gelopen en oeps, het serviceluik kan niet op slot. Inderdaad, dit werd direct opgelost, omdat wij er op aandrongen.
Vervolgens de auto klaar gezet, caravan erachter, stekker in de doos en pang, weg verlichting. Op het moment dat ik daar wat van zei was het direct, "Dat ligt aan de auto" Sorry meneer, er heeft een andere caravan achter gezeten en daar was geen enkel probleem mee, nee hoor dat was onzin, zijn spullen waren prima in orde, beetje jammer.

Omdat ik het idee had dat ik het langzaamaan een beetje zat begon te worden heb ik er bij mij schoonouders op aan gedrongen om te gaan en om onderweg maar langs de eigen autodealer te rijden. Daar werd ons gevoel alleen maar bevestigd en wij kregen het advies om de caravan op de verlichting maar eens heel goed te laten nalopen, om verdere problemen te voorkomen

Ik weet dat er in de weken daarna uitgebreid per post en per mail contact geweest is over boekjes klepjes en andere zaken geweest is, maar er is nooit over oplossingen gesproken, nee mijn schoonouders werden in deze contacten steeds meer als "zeurpieten" neergezet. Nee dat zijn het niet, maar zij willen graag goede waar voor de zuur verdiende centen !!! Gek hè ??

Toen wij in maart van dit jaar weer op de camping kwamen, zagen wij inderdaad de lekkage, dus er was geen tijd om tussen de buien door naar Vught te rijden.
Even rekenen:
- Bellen om te bakkeleien 15 minuten
- "Even" naar Vught om het apparaat weg te brengen 2 uur (incl. thuisreis)
- "Even" naar Vught om de caravan weer op te halen 2 uur (incl. thuisreis)

Dan zijn wij dus al een halve dag kwijt aan gezeur, en dan hoop je maar dat het ook opgelost zal zijn, nu ben ik na goed overleg met een vriend die bij een caravan dealer (Knaus) werkt zelf aan de slag gegaan, tussen de buien door, grove schatting, een uurtje werk en een waterdicht dak.

Tijdens deze klus kwam ik erachter waarom er water op het dak blijft staan, en waarom de boel zo kon gaan lekken.
Over het originele dak, ligt een 2e dakplaat, wat in 9.999 van de 10.000 gevallen wijst op een schade caravan, en als je dan de nodige duiten uitgegeven hebt aan een dergelijk apparaat, wordt je daar toch niet geheel vrolijk van...
Toen het dakluik los was kwam ik tevens tot de ontdekking dat er 2 soorten kit onder zaten, iets wat in een fabriek niet zo gedaan zal worden. Het gevolg is dat er water tussen het dak en het luik gekomen is met alle schade tot gevolg.

Wegens de hele geschiedenis in correspondentie met de heer Trum, hebben mijn schoonouders met tranen in hun ogen besloten hier verder niets mee te doen, gewoon omdat het bij de heer Trum vissen in een lege vijver is, en daar schiet je niet zoveel mee op hè. De garantie was immers verlopen.

Om nu nog op de anonieme mail wisseling terug te komen, ik heb die volledig in onwetendheid van mijn schoonouders met de heer Trum gevoerd, door zijn taalgebruik heb ik zijn reacties 6x moeten lezen voor ik wist wat hij bedoelde, ik had nooit een ander om raad mogen vragen, nee nogal wiedes, dan had ik nooit geweten hoe de zaak in elkaar gezeten zou hebben.

Ik hoop dat mijn schoonouders nog vele jaren plezier mogen hebben van hun Hobby (zowel de caravan als het camperen), maar ik hoop ook dat de mensen die besluiten een caravan te kopen, dat doen bij een erkende dealer, van welk caravan merk dan ook. Dit wens ik namelijk niemand toe.

Groeten De ideale knutselschoonzoon

trum
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2009 11:44

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door trum »

hallo lies en schoonzoon,

wie zeg dat u lastige schoonzoon vind ik heb mijn mond niet op gedaan
en ik kan er ook niks aan doen dat ik niet kan praten en ja iedereen heb wel iets maar u spot graag met met mens wie moelijk kannen praten of schrijven maar gelukig heb ik en goedbedrijf wie u graag kapot wil maken maar ik heb u van alles aan geboden
IK WOU U GELD TERUG GEVEN U KON EN ANDEREN CARAVAN UIT ZOEKEN EN ER ZAT WEL GARANTIE OP EN IK HEB U OOK AANGEBODEN OM DE CARAVAN TEREPAREREN MAAR U WOU VAN GEEN KANTEN U WOU MIJ ALLEEN DE GROND IN TRAPEN en nu trap u mij de grond in dat het niet zo is met u schoonzoon maar wat het probleem is u en u schoonzoon is een complot want dit is niet de eerste keer dat u iemand en oplichter noem
maar aan wie heb ik de caravan verkocht u schoonmoeder of aan de schoonzoon wie zo geheim doet

sorry dat er zo veel taal fouten er in zit maar ieder mens heb wel iets
en ik ga er verder niet meer op in want eerst is zo opheft van gemaak dat het en schadecaravan is en dat ie niet meer maakbaar was en nu is de caravan wel goed en ze kannen weer op vakantie is de medemens niet met me eens dat de caravan weer goed is ik heb hier en mailtje van de eigenaar dat ie niet meer temaken is wat is het verhaal van die mevrouw nu ja om mijn en slecht naam tegeven

IK HOOP DAT ME NIEUWE KLANTEN DIT LEZEN EN NAAR HET MAILTJE KOMEN KIJKEN DAN ZIE JE WAT IK VOOR IEMAND BEN EN DAT IK NIEMAND OPLICHT WANT IK HEB IN 11JAAR TIJD NOOIT EN KLACHT GEHAD EN IK HEB ALLEEN INRUIL CARVANS EN EEN SCHADECARAVANS WAT DEZE MEVROUW BEWEERD

IK HOOP U GRAAG TEZIEN IN ONZE SHOWROOM EN TEKIJKEN WAT VOOR PERSOON IK BEN

EN WAT DE MEVROUW ERNEER ZET JA DAAR KAN IK VERDERS NIKS MEER OPZEGGEN

MVGR,
TRUM REKREATIE

Lies1710
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2009 18:05

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Lies1710 »

Ja, toch nog een reactie van mij.
Kwam er gister pas achter dat mijn schoonzoon een reactie naar Trum had gemaild, hij was zeer boos over wat hij had ontdekt bij het dak.

De heer Trum gaat niet in op dingen die wij kunnen bewijzen maar beschuldigd ons ongefundeerd!
De heer Trum zegt dat hij van alles heeft aangeboden!! Dit is een echte leugen, Nooit, nooit en nooit heeft hij aangeboden om de caravan terug te nemen en het geld terug te betalen. Had hij dit vorig jaar gedaan dan was ik er direct op in gegaan.
In de mail naar mijn schoonzoon heeft hij aangeboden om een tube kit op te sturen!!! Dit is alles wat hij aangeboden heeft.
Heb bovendien nooit gezegt dat de caravan niet maakbaar zou zijn, hij is gemaakt en wel door een VAKMAN.
Van een 2 jaar oude caravan mag men toch wel iets meer verwachten. Zou heel graag de vorige eigenaar spreken maar dat adres of telefoonnummer zal ik wel nooit krijgen. Misschien heeft Hobby Nederland wel interesse in de emails?
Ik blijf bij mijn stelling, pas op als u een caravan koopt. Koop hem bij een officiele dealer die aangesloten is bij een brancevereniging.
Dit hebben wij jammer genoeg niet gedaan en zie hier het resultaat.
Wij hebben onze les geleerd, u bent gewaarschuwd.
Hier wil ik het bij laten.

trum
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2009 11:44

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door trum »

hallo,

u ben je weer aan verschonen met dat geliegt kijk maar op tros rader dat meer bedrijfen en zelf bovag bedrijfen niet goed zijn
maar ik heb u alles aan geboden wat in mijn verhaal staat en de klant maar bij mij komen kijken naar u mailtje

u beschuldig mij ervan dat ik dat heb gedaan nou zo staat in u mail maar ik vind u wel zo en top vrouw dat u zaakjes laat regelen door u schoonzoon maar dit zijn u woorden in de mail het dak van de caravan is door gezakt en niet terepareren en nu is in een keer klaar als dat en bedrijf of ik het moet doen dat duur minimaal en 2 weken en dat is raar vehaal meschien heb u zelf hagelschade gehad en door die knaus monteur en nieuwdak erop laten leggen en mijn de schuld geven naar ander half jaar en nog en keer u caravan is 5 jaar oud en geen 2 jaar kom maar naar mijn factuur kijken

maar dit is mijn verhaal u hoor nog wel en keer wat van me

mvgr
trum rekreatie

Schoonzoon76
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2009 19:18

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Schoonzoon76 »

Meneer Trum,

Ik heb gisteren de papieren van de caravan bekeken en daarop staat toch echt dat deze van JANUARI 2006 is, en dus niet van 2004 !!! Wie liegt hier nu eigenlijk ?? Of heeft u ook met de papieren van de caravan gesjoemeld ??
De reden dat er water op het dak blijft staan is heel eenvoudig, het nieuwe dak is niet goed sluitend gemonteerd en daardoor zit er een del in.

Groeten,
De ideale knutselschoonzoon.

P.s. Ik kan me herinneren dat ik afgelopen vrijdag een e-mail van u ontving waarin u aangaf dat u uw zaak verkocht heeft voor een dikke zak duiten en dat het u niets meer kon schelen wat wij nog zouden ondernemen, vreemd dat u nu nog reageert, vindt u ook niet.....

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik denk dat jullie maar eens gezellig samen met de campert op vakantie moeten. Gewoon verplicht 2 weken weg. Naar de zon natuurlijk. Want als het regent lekt het dak door een del die erop zit. Nodig die binnen uit, Hey, del, kom van dat dak :lol: Jullie zijn boos op elkaar maar probeer er de humor van in te zien :D Niet iedereen heeft een del op zijn dak :lol: Dit topic print ik uit en hang het op de wc. Mijn bezoek komt niet meer bij van het lachen :D . wat al een probleem kan zijn zeg.

Schoonzoon76
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 apr 2009 19:18

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Schoonzoon76 »

Zeg Sjoegel,

Ik kan wel merken dat jij niet de gedupeerde bent die er voor ruim €10.000,- in gegaan bent. Mijn schoonouders hebben hard voor deze centen gespaard, beetje jammer als je dan zo bedonderd wordt.
Houd dus alsjeblieft je bijdehante reacties bij je....

Ik vind het al erg genoeg dat deze lieve mensen hier voor leugenaars uitgemaakt worden, triest word ik ervan..

Vriendelijke groeten,
NM

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Zet het kenteken op internet. Dat geeft toch de eerste datum van toelating?

En voor Trum, niet op de man/vrouw spelen en nooit uw emotie`s op deze manier laten blijken, dat is bijzonder onprofessioneel.

trum
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2009 11:44

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door trum »

de groeten uit spanje

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Machtold »

Ah...trum zit al op de camping :lol:

westelaken
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2009 14:09

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door westelaken »

hallo
tja je moet er zelf ook maar geluk mee hebben
het is ook een 2dehands
en heb zelf ook een caravan van trum ook een hobby
goede service goede onderhandelingen
en mevrouw en schoonzoon
als u echt zo slecht over trum spreekt dan moet u ook een
kenteken er bij zetten en een foto van het
beschadichte dak

meneer trum en zijn altijd mensen
en postzegels
ga zo door
mvgr

Gesloten