LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ingewikkeld

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Bart Brouwer

Ingewikkeld

Ongelezen bericht door Bart Brouwer »

Ik vind het zeer ingewikkeld hoe het WNF handeld. Ze 'komen op' voor dieren en laten ze tegelijkertijd dood in elkaar knuppelen. Ik vind niet dat je zo handelen mag. Zeehonden zijn ook schepselen van God.

Lammert

Re: Ingewikkeld

Ongelezen bericht door Lammert »

Het WNF heeft 1300 projecten wereldwijd en ze komen op bedreigde dieren die dreigen uit te sterven en de bescherming van leefomgeving. Gelukkig zijn er ook organisaties die vechten tegen dierenleed. De organisaties moeten juist blijven doen waar ze goed in zijn en elkaar niet afbreken. Betekent dat dat het WNF voorstander van dierenleed is? Op hun website staat lees ik dat ze helemaal niet voor het doodknuppelen van zeehonden zijn.

esther

Ongelezen bericht door esther »

Er staat inderdaad op hun website dat ze niet voor het doodknuppelen van de zeehonden zijn.
Maar zolang ze er geen aktie tegen ondernemen en het toelaten, geloof ik daar niks van.
als je er niks tegen doet ga je er dus mee akkoord!
Belachelijk!

Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Ze zijn er niet voor nee, maar zijn ze er tegen dan?

nadja

Ongelezen bericht door nadja »

Beste Esther,
Als je geen actie onderneemt ben je accoord? Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Het WNF richt zich op het beschermen van grote stukken natuur, dierenorganisaties komen op voor het welzijn van dieren. Als beide organisaties nu gewoon doen waar ze goed in zijn krijgen we een betere wereld. Dat lijkt me effectiever dan wat Bont voor Dieren nu doet (het WNF aanvallen).
Nadja

belske

Ongelezen bericht door belske »

Ze zijn er niet tegen lammert , maar doen verder ook weinig.of willen ze pas in actie komen als ze bedreigd worden???????? een simpele handtekening actie , desnoods om te bewaren , was het minste geweest wat ze hadden kunnen doen.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Die lui die aan zeehondenjacht doen moet je gewoon met ene strop om de scrotum omgekeerd aan de hoogste boom ophangen en gaan lachen wanneer ze met een gescheurde zak naar beneden tetteren.

Neptunus.

johnnie

Ongelezen bericht door johnnie »

Ik heb respect voor het WNF, ze laten zich niet leiden door emoties, maar zetten hun middelen in op de plekken waar dat het hardste nodig is, heel zielig natuurlijk, lief uitziende beestjes (waren ze maar lelijk, dan was er helemaal geen gezeur over) die afgemaakt worden.
ik heb toch liever dat de donaties gebruikt worden voor het redden van dieren die echt met uitsterven bedreigd worden, zoals reuzenpanda's, allerlei soorten tijgers, en de duizenden andere diersoorten waar er soms nog maar enkele tientallen van rondlopen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik doneer om de Johnnies in stand te houden.

demie

Ongelezen bericht door demie »

ik doneer ook.
maar weet je soms wordt ik er wel erg moedeloos van!!
Ik geef niet op nee, maar ik zou willen dat ik wat meer kon doen!!!

Gast

Zei God niet dat de dieren alleen bedoelt waren voor onze consumptie?

klaasvd

Ongelezen bericht door klaasvd »

Zei God niet dat de dieren alleen bedoelt waren voor onze consumptie?
Die heeft wel meer uitgekraamd, waar niemand naar luister :wink: .

Maar ik ben het eens met de mening dat elke organisatie moet doen waar hij/zij goed in is.
WNF komt op voor uitstervende dieren, andere organisaties voor dierenleed. Tis aan de consument om te kiezen wat zij het belangrijkste vind

Gast

Aan de ene kant is het goed dat er veel organisaties voor de belangen van het dier op komen: Zo heb je kiesrecht en kun je de in jouw ogen beste organisatie ondersteunen.
Maar erg productief is het natuurlijk niet als men zich op verschillende projecten een beetje richt.

doe ieyts

Ongelezen bericht door doe ieyts »

GA NAAR DEZE SITE EN HELP DE ZEEHONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!

IS ECHT EEN KLEINE MOEITE.
PAAR KEER KLIKKEN EN JE HEBT AL EEN PETITIE ONDERTEKENT!!!!!!!!!

DOE MEE!

Gesloten