LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Janny Kroon

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
1975djf
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 okt 2009 11:45

Janny Kroon

Ongelezen bericht door 1975djf »

Goedendag,

Kan iemand mij wat meer vertellen over Janny Kroon. Ze bied namelijk verschillende hondjes aan.
[Bericht aangepast door Moderator (link verwijderd)]

Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen hiermee?

Hoor graag meer hierover.

gr
Dennis

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: Janny Kroon

Ongelezen bericht door Soraya »

geen ervaring mee, maar gezien de prijs die ze vraagt voor een rasloos hondje, en de verschillende soorten honden, zou ik het nooit doen.

Voor iets meer geld heb je een raszuiver dier met stamboom en hebben de ouders alle testen gehad die ze moeten hebben.

Er wordt geadviseerd om bij mensen te kopen die zijn aangesloten bij een vereniging, en die zich maar op 1 ras toeleggen.

Ik heb al voldoende meegemaakt dat mensen een smak geld vroegen voor een mix, terwijl ze het alleen voor het geld doen.

Maar misschien dat je op een hondenforum meer info kan vinden.

carly_0416
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2011 17:13

Re: Janny Kroon

Ongelezen bericht door carly_0416 »

Hallo.

Ik weet dat dit bericht al 2 jaar geleden is geplaatst. Alsnog wil ik hier graag op reageren.
Wij zijn op dit moment bezig met een hondje te kopen van Janny de Kroon. Ik kan iedereen zeggen als u een hondje wilt waar u zeker van wilt zijn dat het betrouwbaar is moet u naar Janny de Kroon gaan. Die vrouw zorgt geweldig goed voor haar honden. Ze mag er misschien veel hebben zitten, maar ze zijn stuk voor stuk goed verzorgt.

Groetjes,
Carly

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Janny Kroon

Ongelezen bericht door ciske »

Janny Kroon is van Poor Animal die halen buitenlandse honden en fokken er mee.

Die maken misbruik van de ellende waar die dieren uit komen, inplaats van een goed huis voor die honden te zoeken, fokt ze er mee.

Nooit zal ik daar een hond halen.

Gesloten