LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tijd voor een nieuwe woordvoerster bij het WNF!

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Gpeace

tijd voor een nieuwe woordvoerster bij het WNF!

Ongelezen bericht door Gpeace »

Het lijkt me de hoogste tijd dat het WNF op zoek gaat naar een woordvoerster die wel capabel is. Dat kind wat ze nu hebben is geenszins in staat iets op een manier te verwoorden dat niet 50% van je leden wegrent zoals nu te verwachten is. Ook al ben je van mening dat je niets aan het betreffende probleem (doden van zeehonden) als organisatie hoeft te doen, door het op een manier uit te leggen zoals iedere geschoolde en ervaren voorlichter doet bereik je dat mensen je visie wel respecteren. Het jonge meisje van het WNF helpt door haar amateuristische verwoordingen (opleiding niet afgemaakt of zo, weinig/geen ervaring?) het gehele imago van het WNF naar een triest dieptepunt.

kim rutten

Re: tijd voor een nieuwe woordvoerster bij het WNF!

Ongelezen bericht door kim rutten »

ik ben het ermee eens dat dat mensen liegt dat ze barst, wat een onschuld toen ze haar vroegen of ze wel wist op welke manier de zeehondjes gedood worden. en dan vind ik nog het meest stoorende wat voor zieke mensen krijgen het over het hart zo'n beestje dood te knuppelen daar moet je toch bijna niet goed snikken, ofwel. ik ben blij dat ik op dit forum mensen aantref die er met gezond verstand over denken. gr kim

Ingrid de Heer

Ongelezen bericht door Ingrid de Heer »

"ik weet dat er verschillende manieren zijn om zeehonden te doden" deze woorden zijn van een MENS? een robot zou nog stotteren en het vuurrode hoofd buigen bij het uitspreken van een dergelijke tekst!, een MENS "aangesloten op"de stichting Weet Niets Fan zou de stekker er hebben uitgetrokken..WNF hiermee heb je jezelf neergeknuppeld, helaas wél in één keer raak!

p.s. weleens van lieveheersbeestjes gehoord? het wordt
tijd!!!!!!!!!!!

r.scheen

Ongelezen bericht door r.scheen »

helemaal mee eens hoe dom kun je zyn

Babette Meulenbelt

Ongelezen bericht door Babette Meulenbelt »

De reactie van het WNF is dat zij niet weet hoe zeehondjes worden doodgeslagen: "Mijn naam is haas!" Gaat U zelf eens kijken, daar in Canada! Dan kunt U zelf eens zien hoe weerloze zeehonden doodgeknuppeld worden. U hoeft echter niet ver van huis te gaan: Radar heeft in haar uitzending van 24 februari 2003 en in de herhaling op 25 februari 2003 in de uitzending laten zien hoe zeehondjes worden doodgeknuppeld en leven worden gevild. Ook op de website van Tros Radar staan hier beelden van. Het Wereld Natuur Fonds kan zich absoluut niet meer verschuilen achter onwetendheid! Ik schaam mij heel diep lid te zijn van het WNF! Ik kan mij totaal niet vinden in haar standpunt inzake het wrede doden van zeehonden! Ik overweeg heel sterk mijn lidmaatschap van het WNF op te zeggen! Babette Meulenbelt

Marianne

Ongelezen bericht door Marianne »

Ben ik ff blij dat ik lid ben van Greenpeace i.p.v. WNF!!!

Luc de Wit

Ongelezen bericht door Luc de Wit »

ha mensen ik ben ook vreselijk geschrokken van de woorden van het WNF hoe kunnen ze dit maken?! Daarom is mijn voorstel om allemaal naar de wnf site te gaan (www.wnf.nl) en allemaal een mailtje via deze site naar hun sturen als protest!

Alex van de Water

Ongelezen bericht door Alex van de Water »

Met ongeloof heeft Nederland het WNF zonder enige schaamte het standpunt van de Canadezen zien onderschrijven. Deze vereniging zal hierdoor een flinke terugloop op het ledental ondervinden. Het Wereld Natuur Fonds heeft op de manier van handelen van de Canadese regering geen aanklacht ingediend, puur omdat de zeehonden niet met uitsterven worden bedreigd !

HELP DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN

Nel Hermans

Ongelezen bericht door Nel Hermans »

De gruwelijke beelden spreken voor zich.
Dit kan toch werkelijk niemand tolereren!

Doe er wat aan en

HELP DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!

E. van de Water

Ongelezen bericht door E. van de Water »

....Ik heb de uitzending niet gezien, misschien maar goed ook. De grootste beesten zijn (het lijkt wel of het zo moet zijn) nog altijd mensen, nog steeds, anno 2003. Jammer dat we met z'n allen tot die achterlijke creaturen behoren die alles verzieken wat mens en niet-mens is, we zouden eigenlijk beter kunnen ophouden te bestaan, dan zal de wereld er een stuk mooier op worden. Gaat ver maar ach, misschien gebeurt dat ook nog wel ook, als we er met z'n allen zo'n puinhoop van maken dat de aarde straks niet eens meer leefbaar is geworden voor 'ons' mensen. We zijn op de goede weg in ieder geval.
Laat het WNF maar eens goed te raden gaan over het waarom van hun bestaan en wat nu eigenlijk hun doel is want kennelijk is het niemand meer duidelijk en is hun reputatie in een klap vernietigd nu. Geweldige woordvoerster... ga zo door als je wilt ophouden te bestaan, WNF, dan krijg je een pluim van de destroyers onder ons. Het is toch te achterlijk voor woorden dat een wereldwijde organisatie als 't WNF nota bene het vertikt om hun sympathisanten en leden zo te kijk te zetten, zou ik niet moeten doen op m'n werk tegen klanten. Ik had daar eigenlijk ook als woordvoerster kunnen zitten....maar dan beter, zoals iedereen het beter zou hebben gedaan die tegen dierenleed is, of het nou gaat om bedreigde diersoorten of niet, achterlijke dwazen zijn het die niet verder kijken dan hun neus lang is. Geen waardering dus op de manier hoe het werd gebracht, sterker nog...laat die mevrouw maar sokken gaan stoppen, daar is ze vast beter in. DIERENLEED IS VRESELIJK, mevrouw, maakt niet uit of je het hebt over bedreigde dieren of niet! Knoop dat even in de oren.
Hier valt dus niet op de bouwen. Zonde!

E. van de Water

Ongelezen bericht door E. van de Water »

..Foutje in het relaas van mij geslopen, 'k zag het.
"...EN het hun sympathisanten en leden zo te kijk te zetten".
Feit is en blijft dat er met de zeehondenjacht, zoals met alle dierenleed, een einde gemaakt MOET worden.

Olga Hagenaar

Ongelezen bericht door Olga Hagenaar »

Gpeace,
Helaas is in onze maatschappij nog steeds het spreekwoord "wiens brood men eet, diens woord men spreekt" van toepassing. Een voorlichter wordt aangenomen op grond van neutraliteit en niet voor het hebben van een eigen mening. Er zal dus binnenkort echt geen vacature beschikbaar komen.

Harco

Ongelezen bericht door Harco »

Ik hoop dat ze de uitzending op video bekijkt en dat ze dan ontslag neemt bij het wnf want mijn dochter van 6 jaar weet nog hoe de zeehondjes worden dood geknuppeld.Als woordvoerster van het wnf heeft zij zich toch belachelijk gemaakt.Of is zij werkelijk zo DOM!!!!!!

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Wat een afgang van die woordvoorster van het W.N.F.
Hans.

Gwenda

Ongelezen bericht door Gwenda »

Leeft deze dame wel op deze wereld. Iedereen weet hoe die arme dieren worden afgeslacht. Het is alleen heel erg dat een natuurorganisatie die hoort op te komen voor dieren en hun rechten deze praktijken gewoon steunt.

Leon de Louw

Ongelezen bericht door Leon de Louw »

Ik heb zojuist kontakt gezocht met WWF nederland om mijn donatuerschap op te zeggen. De vriendelijke dame aan de lijn had alle begrip voor het feit dat heel veel mensen verbolgen zijn over de bewoordingen van de zgn. "woordvoerster" van WWF en ze hopen dit in een volgende radar uitzending recht te zetten.
Feit blijft dat naar mijn mening het WWF zich nadrukkelijker moet uitspreken over een verbod van de zeehondenjacht en met name de manier waarop de zeehonden worden AFGESLACHT.
Leon de Louw

Astrid Nauta

Ongelezen bericht door Astrid Nauta »

inder daad "morning has broken". een grote onzin dus...
ik VOND het spotje leuk, maar sinds de radar-uitzending zap ik elke keer naar een andere zender als ik het zie.
ik zat echt bijna te huilen toen ik die verschrikkelijke beelden zag!

claudia

Ongelezen bericht door claudia »

Het is ongeloofelijk dat een organisatie als WWF die juist om dieren hoort te geven dit over hun hart krijgen om maar keihard te zeggen dat ze er niks aan zullen doen. Mijn lidmaatschap kunnen ze op hun buik schrijven. En die vrouw moeten ze bij het vuilnis neerzetten want een betere plek weet ik niet voor haar.

Gesloten