De meeste mensen willen graag hutje mutje in de Randstad blijven ,denk ik .
Daar barst het uit zijn voegen.
Rij eens door Nederland , er is nog zoveel ruimte !
Achterhoek, Limburg, Friesland, Groningen, Drenthe, Twente , het Groene Hart, Noord-Holland, Zeeland , in de polders.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vegetariër geworden door te veel dierenleed
-
Re: Vegetariër geworden door te veel dierenleed
Het heeft te maken met waar het werk is en waar er carrièrekansen zijn.moederslink schreef: ↑04 jul 2020 18:57De meeste mensen willen graag hutje mutje in de Randstad blijven ,denk ik .
-
Dat snap ik , maar dan zullen die plekken elders in het land meer gepromoot moeten worden , vliegveld Leeuwarden en Lelystad open , goede infrastructuur, multinationals ook daar plaatsen en een monorail rechtstreeks naar Rotterdam , den Haag en Eindhoven .
-
Als je van dieren houdt, zorg dan dat ze het goed hebben. Er zijn gebieden genoeg waar wolven in groepen leven en kunnen jagen. NL is daar gewoon te klein voor.kuklos schreef: ↑04 jul 2020 15:21Niks onzin. Omdat de bevolking groeit en groeit en groeit, hoort de wolf dus niet in Nederland? Ondanks dat het een dier is dat hier van nature voorkomt/voorkwam?Erwin uit Oosterhout schreef: ↑04 jul 2020 14:49Als je terug wilt naar 150 jaar geleden, dan zal je ook een hoop mensen weg moeten sturen die hier toen ook niet waren. Onzin dus. Een wolf heeft een te groot leefgebied nodig en past niet in het drukbevolkte NL.moederslink schreef: ↑03 jul 2020 19:50Ik heb wel eens beelden gezien van Duitse schapenboeren en hoe zij dit hadden opgelost.
Gewoon een soort van ' mobiel ' hek , verplaatsbaar en met schrikdraad.
Dat werd steeds met 2 man verplaatst.
De schapen bleven binnen dat hek en de wolf kon er niet bij.
En bedenk ook dat de wolf hier thuishoort. 150 jaar geleden waren hier nog volop wolven .
reggie2
vindt dit leuk
Volgens mij zorgen we niet voor wolven, da's nu net de clou. Het zijn wilde dieren die hun eigen gebied uitzoeken. Zo hoort het ook.
Erthanax
vindt dit leuk
Beter idee, we schoppen 75% van NL het land uit en de wolven hebben weer genoeg ruimte.Erwin uit Oosterhout schreef: ↑05 jul 2020 09:53Als je van dieren houdt, zorg dan dat ze het goed hebben. Er zijn gebieden genoeg waar wolven in groepen leven en kunnen jagen. NL is daar gewoon te klein voor.kuklos schreef: ↑04 jul 2020 15:21Niks onzin. Omdat de bevolking groeit en groeit en groeit, hoort de wolf dus niet in Nederland? Ondanks dat het een dier is dat hier van nature voorkomt/voorkwam?Erwin uit Oosterhout schreef: ↑04 jul 2020 14:49
Als je terug wilt naar 150 jaar geleden, dan zal je ook een hoop mensen weg moeten sturen die hier toen ook niet waren. Onzin dus. Een wolf heeft een te groot leefgebied nodig en past niet in het drukbevolkte NL.
Lady1234
en Erwin uit Oosterhout
vinden dit leuk