LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie weet waar deze hond zit?

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
Aidah
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 okt 2006 00:07

Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door Aidah »

Het is in Eindhoven, klik op deze link om het hele verhaal te lezen.

Diverse mensen zijn bereid om deze hond daar eerder weg te halen dan de LID toestemming heeft en ook bereid daarvoor de consequenties te dragen.
Dit beestje moet gewoon eigenlijk nog het komende weekend weg.

Stephanie185
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 mei 2007 20:49

Re: Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door Stephanie185 »

:shock: :shock: :shock: :shock: :cry:

Dat lijkt meer op een ontplofde bol wol dan een hond, die man moet een hoge boete krijgen en minimaal 25 jaar cel in ogen :evil:

Ik hoop dat dehond zo snel mogelijk weg word gehaald!!!

petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door petty1950 »

Wat is dit nu weer :shock: Dus als die vent eerder komt voeren dan na een week laten ze hem gewoon verrotten verder? Ik zit te koken hier :evil: Wat een walgelijke opstelling van de Dieren......bescherming?????? Er zijn honden voor heel wat minder inbeslag genomen hoor :roll: Arm beest.
Bovendien wijst de praktijk uit dat waar de wil er is, er ook altijd wel een mogelijkheid is ! De wet is een statisch gegeven maar met ,n beetje creatief denken kom je er echt wel.
Maling aan de ''wet'' in dit geval. Burgers hoeven niet machteloos toe te zien bij dit soort misstanden en kunnen best meer doen dan braaf afwachten tot een ander ( misschien?) iets doet :idea:
Zo snel mogelijk dit beest weghalen daar. Moet niet zo moeilijk zijn toch?
Zo,n ''eigenaar'''kan onmogelijk van zijn hond houden dus daar zou ik geen greintje geduld voor opbrengen. En begrip ook niet en al helemaal niet voor de ooit door mij gesponserde D.B. die zich suf moet schamen dat ze dit onrecht op hun site zetten ZONDER werkelijk in te grijpen. SCHANDE :!:

super suus
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 sep 2007 13:21

Re: Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door super suus »

waar wachten ze nog op dan?
ze weten niet welk adres ofzo?

haal dat dier weg en breng het onder bij iemand die niet in de buurt woont.
walgelijk dat iemand dat dier daar nog kan laten zitten.

ik heb me ooit al eens zo druk gemaakt over hond MAX ,
die de hongerdood stierf. rondom volgebouwd, iedereen kon MAX magerder zien worden, en niemand die iets deed.
dat verhaal heeft me zo aangegrepen dat het me ook nooit meer los zou laten.
ik woon helemaal niet ver van zijn woonplaats, en baal er ook van dat zo'n verhaal pas ter ore komt als de hond al overleden is.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Neem een week aan vakantiedagen op, wacht tot die kerel aan komt zetten met zijn voer en bind hem vast naast die speciebak. Laat hem het maar opeten.

Beetje Oost-Europese praktijken dit, ophangen aan de hoogste boom die eigenaar.

Miss-Luna
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 feb 2008 01:12

Re: Wie weet waar deze hond zit?

Ongelezen bericht door Miss-Luna »

Weet iemand hoe het nu met dat zielige beestje is????
Wat een triest gedoe allemaal.
Zelf heb ik drie grote honden en ik kan me zelf niet voorstellen dat er überhaupt (mensen) rond lopen die dit met een dier kunnen doen!
Het gaat alles te boven!
Als je dit met dieren kunt, kun je dat ook met mensen!

"Dogs are not our whole life, but they make our lives whole!"

Je moet van goeie huize komen om het vertrouwen waard te zijn van zo`n lieve en trouwe viervoeter als de hond..... :wink:

Gesloten