LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WNF standpunten m.b.t zeehonden zijn belachelijk!
Re: WNF standpunten m.b.t zeehonden zijn belachelijk!
Ik heb de gang van zaken rond het doodslaan en of levend villen van de zeehonden altijd al verworpen en ongeloof over de stellingname van het WNF doet mij besluiten geen vrijwillige donatie meer aan het WNF te doen.
Ongelooflijk dat de "brutaalste verslaggever van Nederland"Willibrord Frequin zich zo met een kluitje in het riet laat sturen door WNF directeur Voortman. Ik hoop dat hier het laatste woord niet over gezegd is!
Het is waarschijnlijk een beetje aan de late kant, dat ik reageer op de zeehondenmoord, maar ik doe het toch nog even.
Toen ik op de radio hoorde, dat het WNF gezegd had, dat zij wisten dat de moord op de zeehonden gruwelijk was, maar dat zij geen reden zagen om hier tegen te protesteren, omdat er GENOEG zeehonden zijn, was ik met een enorme stomheid geslagen. (ik heb geen televisie, dus de radiomededeling was het eerste dat ik erover hoorde). Ik heb me vol verwondering afgevraagd wat het WNF als doelstelling heeft.
Maar ik denk dat die doelstelling niet veel goeds kan zijn, als zij Prins Bernhard als beschermheer hebben. Deze man heeft altijd met enorm veel plezier in Afrika gejaagd op olifanten en andere beschermde diersoorten.Derhalve heb ik altijd al heel weinig vertrouwen gehad in het WNF. Voor de bescherming van dieren kan men zich beter wenden tot het IFAW.
Toen ik op de radio hoorde, dat het WNF gezegd had, dat zij wisten dat de moord op de zeehonden gruwelijk was, maar dat zij geen reden zagen om hier tegen te protesteren, omdat er GENOEG zeehonden zijn, was ik met een enorme stomheid geslagen. (ik heb geen televisie, dus de radiomededeling was het eerste dat ik erover hoorde). Ik heb me vol verwondering afgevraagd wat het WNF als doelstelling heeft.
Maar ik denk dat die doelstelling niet veel goeds kan zijn, als zij Prins Bernhard als beschermheer hebben. Deze man heeft altijd met enorm veel plezier in Afrika gejaagd op olifanten en andere beschermde diersoorten.Derhalve heb ik altijd al heel weinig vertrouwen gehad in het WNF. Voor de bescherming van dieren kan men zich beter wenden tot het IFAW.