Ook ik vind het om misselijk van te woorden. Ik heb een hele boze fax gestuurd aan nhet Canadees Verkeersbureau (ter bevordering van het toerisme naar Canada), dat elke toerist verboden moest worden naar Canada te gaan zo lang dit wordt toegesttan.
In het toerisme wordt veel gedl verdiend en zo kan de toerist bijdragen aan het laten ophouden van deze slachting.
Als ze wel gaan dragen ze daar aan bij.
Adres:
Canadian Tourist Commison,
Den Haag Fax 070 4262111 of email [email protected]
Daar kunnen we ze m.i. tamelijk hard raken.
Met natuurlijk als doel het beestachtige doden te stoppen.
André Boving
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zeehonden
Re: zeehonden
Als je merkt, wat voor een enthousiasme er ontstaat op een garnalen-vissersboot van Texel, als er zeehonden in de verte in het waddengebied te zien zijn, weet je niet wat je overkomt. Geen mens heeft dan nog interesse voor garnalen, waarvoor in principe iedereen aan boord is gekomen en waarvoor iedereen betaalde.
Als je dan enkele maanden verder moet horen, dat er regeringen bestaan, die erin toestemmen, dat er vele honderdduizende zeehondjes op een wrede manier worden doorgeknuppeld, dan mag ik toch wel even stellen, de logica van deze wereld op dit (en veel ander terrein) niet meer te kunnen volgen.
We moesten zo'n regering als die van Canada evenzeer boicotten, als die van Irak. Ze zijn geen knip voor hun neus waard.
Als er dan toch al zeehonden-baby's zouden "moeten" worden afgemaakt, kunnen we dan niet geregeld krijgen, dat die beestjes een pijnloze dood sterven. Zoals dat nu in beeld wordt gebracht is om kippevel van te krijgen.
Als je dan enkele maanden verder moet horen, dat er regeringen bestaan, die erin toestemmen, dat er vele honderdduizende zeehondjes op een wrede manier worden doorgeknuppeld, dan mag ik toch wel even stellen, de logica van deze wereld op dit (en veel ander terrein) niet meer te kunnen volgen.
We moesten zo'n regering als die van Canada evenzeer boicotten, als die van Irak. Ze zijn geen knip voor hun neus waard.
Als er dan toch al zeehonden-baby's zouden "moeten" worden afgemaakt, kunnen we dan niet geregeld krijgen, dat die beestjes een pijnloze dood sterven. Zoals dat nu in beeld wordt gebracht is om kippevel van te krijgen.