LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeehonden

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
raimond oude voshaar

zeehonden

Ongelezen bericht door raimond oude voshaar »

Bij deze wil ik even reageren op de aflevering van vanavond. Ik heb vol afschuw zitten kijken naar de zeehonden jacht. Ik snap werkelijk niet dat dit nog steeds kan en dat in 2003.????? Maar waar ik het meest van geschrokken ben is de reactie van WNF. Werkelijk ONBEGRIJPELIJK. Dat verwacht je toch niet van zo’n organisatie. En dan die woordvoerster die net doet of er niks aan de hand is, afschuwelijk. Sorry maar ik had het WNF toch wat anders ingeschat. Wat een teleurstelling!!
Ik hoop dat andere organisaties veel bereiken tegen deze verschrikkelijke zeehondenjacht. Succes!

Raimond Oude Voshaar.

E.Kruizinga

Re: zeehonden

Ongelezen bericht door E.Kruizinga »

Het is ronduit schokkend om te zien hoe jong leven wordt gemarteld en vermoord omwille van de dure bontjas van elitaire trutten. De discussie over het doodknuppelen is ook in onze provotijd gevoerd, dus de geschiedenis herhaalt zich.Het is niet te geloven dat het WWF zich hierover niet negatief uitlaat. Politieke en economische belangen die men prefereert boven ideologische? Het WWF is erg in mijn achting gedaald door hun laffe commentaar. Als er teveel zeehonden zouden zijn is dat ook op een veel diervriendelijker manier op te lossen.
Bah !

mark

Re: zeehonden

Ongelezen bericht door mark »

Stuur via deze link je klacht naar het wnf. Onderaan kan je ook een protestmail sturen naar Canada. Alles is al ingevuld, nogmaals.

http://www.bontvoordieren.nl/nieuws.php?item=wwf

Idd. wordt lid van stichting bond voor dieren, nu is het moment!

Zie andere forumposts.

Gesloten