ABNAMRO bank een fout bank
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Nee, weet ik, maar de TS klaagt over de ABN/AMRO bank, dat kantoren ook verdwijnen.
Ook al zouden er nog kantoren zijn, deze mensen hebben daar dan ook weinig aan.
Ook al zouden er nog kantoren zijn, deze mensen hebben daar dan ook weinig aan.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Ik noem slechts één mogelijk alternatief voor diegenen die, om wat voor reden ook, moeite hebben met de verregaande digitalisering en afnemende persoonlijke benadering van hun bankinstelling.
Volksbank
Overige informatie hierover vindt u op hun gelijknamige website punt nl.
Volksbank
Overige informatie hierover vindt u op hun gelijknamige website punt nl.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
- Berichten: 3686
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Volgens mij heb ik om 12.06 een serieuze reactie gegeven op de inhoud.
Dat u dat niet wenst te lezen en alleen op de man wil spelen zegt meer over u en de heer Flons dan over mij.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
De bank verdient meer van ouderen dat niet internet bankieren doet, zij betalen extra voor zelfde diensten, en toch zijn slachtoffers en gestraft dor deze bank. Waarom is niet internet bankieren verplicht? Juist, zij hebben geen interesse en zou nog meer bank medewerkers werkloos worden.
Zijn niet mindere klanten er zou kantoor bank bezoeken, en banken zou niet armer worden met bevaren van kantoren als niet iedere jaar "renoveren". Toen waren overal kantoren geweest, waren banken ook niet armer.
Domme beslissingen zijn niet terug te draaien maar de klantenondersteuning kan veel beter zijn.
En last but not least , deze "zielige" 86 jr .oud man werk nog steeds.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Fijn dat u nog lekker aan de slag bent, maar ik zie niet waar u een slachtoffer bent, of gestraft wordt door de bank,
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Nee, ze betalen voor andere duurdere diensten. namelijk een medewerker die ze helpt. Ze worden niet gestraft, ze betalen voor de kosten die de bank voor ze maakt.
Kantoren kosten geld. En hebben ook gewoon ICT infrastructuur nodig. Dus kantoren sluiten bespaart geld.
Je verhaal rammelt aan alle kanten.
het enige waar je een punt hebt is dat door steeds meer internetbankieren te verlangen niet alle klanten mee kunnen.
-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Ach, 1 generatie jonger (67 inmiddels) nog gewoon 5 dagen per week werken, gewoon met een computer kunnen werken, ze zelfs gewoon nog zelf kunnen bouwen, met zelf te selecteren onderdelen. Tot op zeker niveau zelfs met onze IT'ers kunnen sparren als de pc op het werk eens kuren heeft, over de oorzaak (en de eventuele oplossing). Dat ik dan bitcoin en mining daarvan dan links laat liggen, geen probleem. Je kunt niet alles weten!
Zelf heb ik Rabo en die doet er alles aan om je inzicht in je financiën te geven. Door bijv. je betalingen alvast te rubriceren. De ene bank doet dat misschien beter dan de andere. En stilstand is achteruitgang.
Zelf heb ik Rabo en die doet er alles aan om je inzicht in je financiën te geven. Door bijv. je betalingen alvast te rubriceren. De ene bank doet dat misschien beter dan de andere. En stilstand is achteruitgang.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Nou, en dan nog wel een reactie dat er aandacht moet zijn voor de groep 'die niet meekan'. Chapeau hoor. Je bent wel een tikje selectief in 'achterblijvende' groepen waar hulp voor moet zijn als ik zo je bijdragen in andere topics lees, maar goed. dit is in ieder geval positief bedoeld zowaar.J. Deltoer schreef: ↑22 nov 2022 18:16Volgens mij heb ik om 12.06 een serieuze reactie gegeven op de inhoud.
Re: ABNAMRO bank een fout bank

Re: ABNAMRO bank een fout bank
Internet bankieren voor ouderen was altijd een terror geweest en nog steeds is .
[Bedankt ABNAMRO,) eindelijk zijn jullie waker geworden, misschien hebben jullie honderden kritische reacties in Radar Forum gelezen, (mijn incompetente adviseur heeft nog niet gelezen, en heeft gezegd dat ouderen zijn een gevaar voor de bank).
Ambtenaren van de bank, zijn ook niet op de hoogte dat een klant heeft meer kosten indien doet niet internet bankieren, dus de bank verliest niets. Deel van ouderen (ik voorbeeld) heb angst van criminaliteit, van een fout knopje indrukken, ouderen zijn een makkelijke prooi voor criminelen, moet tijd en gedoeld om te leren, zijn niet met IPhone in hand geboren en hebben niet nog tijd om te venen.
Genoeg dat kantoren zijn verdwijnen en kan je geen direct gespreek meer hebben, en telefonische contact een ramp, proberen maar.
Een transactie dat 2 jr. geleden heb ik direct in het kantoor in 10 minuten geregeld heeft mij nu twee weken gekost...
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.
[Bedankt ABNAMRO,) eindelijk zijn jullie waker geworden, misschien hebben jullie honderden kritische reacties in Radar Forum gelezen, (mijn incompetente adviseur heeft nog niet gelezen, en heeft gezegd dat ouderen zijn een gevaar voor de bank).
Ambtenaren van de bank, zijn ook niet op de hoogte dat een klant heeft meer kosten indien doet niet internet bankieren, dus de bank verliest niets. Deel van ouderen (ik voorbeeld) heb angst van criminaliteit, van een fout knopje indrukken, ouderen zijn een makkelijke prooi voor criminelen, moet tijd en gedoeld om te leren, zijn niet met IPhone in hand geboren en hebben niet nog tijd om te venen.
Genoeg dat kantoren zijn verdwijnen en kan je geen direct gespreek meer hebben, en telefonische contact een ramp, proberen maar.
Een transactie dat 2 jr. geleden heb ik direct in het kantoor in 10 minuten geregeld heeft mij nu twee weken gekost...
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
@AdiPit, je gaat op geen enkele reactie in en klaagt alleen maar. Waarom zou iemand, inclusief ABN Amro, jou dan nog serieus nemen? Jij wil geen gesprek, jij wil een klaagmuur.
Voor het tweede deel ontbreekt bewijs.
Dus jij verwacht dat jouw adviseur alle websites gaat afspeuren omdat er wellicht ergens jouw klacht staat?
Voor het tweede deel ontbreekt bewijs.
LEES nou gewoon eens ALLE reacties in je EIGEN topic. Daarin staat gewoon door meerdere mensen geschreven dat ABN Amro ouderen helpt en dat er wel degelijk het besef is dat dit kosten met zich meebrengt en dat ABN Amro die doorberekent.
Ja, want toen we nog met acceptgiro's en kasgeld ophalen werkten waren criminelen niet actief en ging altijd alles goed.

Opnieuw, lees nou eens alle reacties in je eigen topic in plaats van alleen maar te klagen en te doen alsof niemand hier gereageerd heeft.AdiPit schreef: ↑30 jan 2023 17:19Genoeg dat kantoren zijn verdwijnen en kan je geen direct gespreek meer hebben, en telefonische contact een ramp, proberen maar.
Een transactie dat 2 jr. geleden heb ik direct in het kantoor in 10 minuten geregeld heeft mij nu twee weken gekost...
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.
DeZevendeHenk
, juliomariner
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
- Berichten: 13043
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: ABNAMRO bank een fout bank
62 jaar jong. Dat wil zeggen dat u eind 20 was toen de geldautomaat zijn intrede deed. Met 32 kon u met de pin betalen in winkels. Met 39 jaren jong kon u al internetbankieren. En met uw 42ste kon u mobiel bankieren.
Dat u de afgelopen 20 jaar niet bent meegegaan wil niet zeggen dat de vooruitgang zich aan u terug moet gaan aanpassen.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Geen 62 jaar oud. Hij heeft 62 jaar gewerkt en is ongeveer 86 jaar oud. Op die leeftijd en even niet meegegaan met de tijd en je loopt achter.
Erthanax
en moederslink
vinden dit leuk
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Hij weet het forum anders wel te vinden. 

Re: ABNAMRO bank een fout bank
Alleen nou nog de reacties leren lezen en daar iets mee doen, i.p.v. alleen maar klagen en nergens op ingaan.
Lady1234
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5359
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Ik vond de hele klaagzang een belediging voor hele groepen ouderen die geen enkele moeite hebben met internet en internetbankieren
Re: ABNAMRO bank een fout bank
juliomariner schreef: ↑30 jan 2023 18:20Ik vond de hele klaagzang een belediging voor hele groepen ouderen die geen enkele moeite hebben met internet en internetbankieren
Tis leuk dat het koffieklupje hier nergens moeite mee heeft.Ongeveer 2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met lezen, rekenen en het gebruiken van een computer of smartphone
Erthanax
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
- Berichten: 13043
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: ABNAMRO bank een fout bank
Dan is het al niet meegaan sinds zijn 63ste. Vanaf toen kon men internetbankieren. 23 jaar lang was er vanalles mogelijk geweest.
Re: ABNAMRO bank een fout bank
@ZeerPrivé, het openingsbericht geeft aan dat TS 86 jaar oud is.