Bel 09009294, telefoonnummer UWV en die zijn er om je te helpen.
Je krijgt dan een stemmetje" houd uw sofi-nummer bij de hand. heb je dit nummer niet bij de hand toets dan hekje."
en dus toets ik hekje.
Even later wordt ik dan doorverbonden met een .sja.....een telefoonmedewerkster.
Ze vraagt me het sofummer
Ik zeg, "dat heb ik niet bij de hand, ik heb hekje ingetoetst."
Ze zegt.:" dan kan ik u verder niet helpen."
..............
nederland op en top.
dan ga je naar de klachtenlijn, jawel die hebben ze ook, alleen daar hang je meer dan 10 minuten aan en dan komt er uiteindelijk een stemmetje wij adviseren u later nog eens te bellen, en later is hetzelfde liedje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 0900nummer-uwv kastje-muur
-
Michellangelo
Re: 0900nummer-uwv kastje-muur
1 tip:
Sofinummer pakken en nog eens bellen.
dan hoef je de klachtenlijn ook niet te bellen
Sofinummer pakken en nog eens bellen.
dan hoef je de klachtenlijn ook niet te bellen
-
Gast
Tja, Men denk daar dat men nog steeds GAK is van wij weten het en niemand anders en regels zijn regels.
En deze regels zijn niet op menselijk gedrag gebazeerd.
Het is een kleine moete om de geen die telefoneerd te achter halen als eerste u tefoonnummer tenzei het nummer niet getoond is.(geheim)
Dan zou men kunnen verder vragen met als vaste truuk diverse malen het zelfde vragen als er dan een ander antwoord komt ben jij niet dat persoon waar je voor uit geeft.
de reactie van het eerste bericht;
Een kip zonder kop
Een dronken aardbei.
De chirurg heeft een mondje in zijn nek geplaatst kan hij uit zijn nek

En deze regels zijn niet op menselijk gedrag gebazeerd.
Het is een kleine moete om de geen die telefoneerd te achter halen als eerste u tefoonnummer tenzei het nummer niet getoond is.(geheim)
Dan zou men kunnen verder vragen met als vaste truuk diverse malen het zelfde vragen als er dan een ander antwoord komt ben jij niet dat persoon waar je voor uit geeft.
de reactie van het eerste bericht;
Een kip zonder kop
Een dronken aardbei.
De chirurg heeft een mondje in zijn nek geplaatst kan hij uit zijn nek
-
sammy2
inderdaad dat numme is een ramp, als je het belt dan zeggen ze dat het druk is en even later wordt de verbinding verbroken...
opnieuw bellen heeft absoluut geen zin, precies hetzelfde zal gebeuren..
de klachtenlijn gebeld, die zeggen vervolgens. dat je dan mar een brief moet schrijven, enz enz enz.
ofwel bij het uwv behandelen ze je bij voorbaat al als een leugenaar en hun afspraken nakomen doen ze al helemaal niet!
kortom hoop maar dat je nooi met uwv te maken krijgt!
opnieuw bellen heeft absoluut geen zin, precies hetzelfde zal gebeuren..
de klachtenlijn gebeld, die zeggen vervolgens. dat je dan mar een brief moet schrijven, enz enz enz.
ofwel bij het uwv behandelen ze je bij voorbaat al als een leugenaar en hun afspraken nakomen doen ze al helemaal niet!
kortom hoop maar dat je nooi met uwv te maken krijgt!
-
Gast
ff serieus ga in plaats van op een forum klagen over dit onderwerp een officiele klacht indienen en schrijf de cleintebnraad uwv aan. Ik werk zelf met ze en ik hoor et van mijn klanten ook, maar tegen de minister zeggen ze dat er niets aan de hand is.