LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3 keer scheepsrecht?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
BMS.Purmerend

3 keer scheepsrecht?

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

3 keer scheepsrecht?

Cybertomaat schreef en door BMS aangepast;
Mijn kennis ligt met een gebroken rug in een ziekenhuis na een val uit een badkamerraam.
Wij ... zijn familie en vrienden willen hem natuurlijk in deze dagen ondersteunen en helpen.
Hij moet daar herstellen en dan met normaal vervoer naar Nederland komen, hij licht in buitenlands ziekenhuis het vervoer zou dan ergens eind januari op zijn vroegst kunnen.

Ik weet ff niet precies welke verzekeraar het is maar zij willen niets betalen.

Via vriend en collega patrick-jumpen.nl en / of hart van Nederland kunt u zien wat u voor onze Ramon kunt doen
maar we proberen het ook voor elkaar te krijgen om hem dit jaar hem in een Nederlands ziekenhuis/revalidatiecentrum te krijgen ... en alle kleine beetjes helpen natuurlijk vandaar mijn vraag!

Wat is de reden dat Onze verzekeringmaatschappijen ontwikkelingslanden ten treuren toe financieel wel helpen, maar niets kunnen doen om een landgenoot naar Nederland te krijgen om de behandeling hier voort te zetten?

Wat kan ik hieraan doen? Misschien hebt u een vergelijkbare ervaring en kunt u mij en mijn kennis hiermee helpen.
Voor andere overige mogelijkheden kunt u mij mailen.

>cybertje / Rob S. minister van Emotionele Zaken enz.<

angel1978

Re: 3 keer scheepsrecht?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Bij elk zichzelf respecterend forum worden leden die continu tegen de besluiten van de moderator ingaan en dit vooral op het forum zelf doen door nieuwe ( dezelfde ) topics te openen vrij snel een BAN opgelegd !
Discussie's over een beslissing van een moderator wordt op de meeste fora NIET toegestaan OP het forum en dienen of via PM ( indien mogelijk ) of via mail te worden afgehandeld...

Ik vraag me werkelijk af of het hier ook zover moet komen :?

De mening over dit topic is door de moderator duidelijk verwoord.

Ik kan met de 1e TS meevoelen dat dit een zeer vervelend voorval is, maar ook ik ben het met de redactie eens dat dit niet op een forum thuishoort !
Helaas wordt nu zelfs gepoogd om het een beetje stiekum ( zie titel ) te verwoorden zodat het misschien niet door de redactie wordt opgemerkt.

Ik heb dit topic bij de redactie gemeld en ga er vanuit dat het gesloten zal worden en wat mij betreft terecht !

Radar
Site Admin

Re: 3 keer scheepsrecht?

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumgebruikers,

Dit betreft geen consumentenkwestie, maar een inzamelingsactie en hier is het forum niet voor bedoeld. Ook is het niet toegestaan om een bijdrage meerdere keren te posten. Wederom zal dit topic gesloten worden.

Met vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
[email protected]

Gesloten