LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 555

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
De Visser

555

Ongelezen bericht door De Visser »

:shock: ik las dat het geld van giro 555 NIET in het des betreffende gebied is terecht is gekomen :shock:

Ik heb zelf ook een kleine bijdrage er aan gelevered zoals vele miljoenen mensen c.q. miljarden mensen.

:evil: Hierover ben ik best boos :evil:
Het wetboek voor burgerzaken zegt:(waar ik de stichtingen o.a. schuldig aan acht)

Titel XV: Verlating van hulpbehoevenden
Art. 255
Hij die opzettelijk iemand tot wiens onderhoud, verpleging of verzorging hij krachtens wet of overeenkomst verplicht is, in een hulpeloze toestand brengt of laat, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Ik denk dat het op internationaal gebied een soort zelfde wet van toepassing is.

Kan iemand ingrijpen :?: Want dit kan toch niet :?: Die mensen zoveel geld (miljoenen/miljarden euro's)toe zeggen en dan dat ze niks krijgen.

Dat is misbruik van de positie van een "goede doel".Bovendien dit is slechte reclame voor "een goed doel"

Vriendelijke groet,

De Visser

Gast

Re: 555

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn pas een stuk of 8 topics over hoor!
Fijn nog eentje erbij... :roll:

de visser

Ongelezen bericht door de visser »

:shock: zo weinig??

Hoe meer hoe beter :!:

Des te duidelijker is het dat ze hier niet ongetraft weg mogen komen,de des betreffende stichtingen.

Als did dan niet genoeg mocht zijn.
Als radar niet genoeg daadkracht heeft om het geld als nog daar te krijgen stuur ik wel een bericht naar de 2de kamer.Indien nodig zelfs naar Brussels (de EU-commissie)

Dus als radar het niet kan...Zeg me dat nu!!!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten