LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangetekende brief versturen: Handtekening niet beschikbaar!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
verzendingen

Aangetekende brief versturen: Handtekening niet beschikbaar!

Ongelezen bericht door verzendingen »

Via Postnl heb ik een aangetekende zending verstuurd. De handtekening zou je moeten kunnen zien op de website. Volgens de telefoniste zou je de handtekening moeten kunnen inzien op de website van Postnl. Het knopje komt niet in beeld. Dus nogmaals gebeld. Nu zegt een andere medewerker dat de handtekening er niet is en geeft aan de zending gewoon is uitgereikt. Ja, dat wist ik ook wel dan had ik net zo goed een basis pakket kunnen versturen met volgbaar systeem.

Mijn vraag die ik heb is: Zijn er ook andere postaanbieders waarbij je aangetekende brief kunt versturen?
Laatst gewijzigd door verzendingen op 10 mar 2012 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Contacteer:

Re: Aangetekende brief versturen: Handtekening niet beschikbaar!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Via DHL kan ook - al is dat wel duurder.

verzendingen

Re: Aangetekende brief versturen: Handtekening niet beschikbaar!

Ongelezen bericht door verzendingen »

De oplossing welke PostNL heeft geboden is:

Ik kon een Navraag formulier invullen. Na een hele lange tijd wachten kreeg ik antwoord op de Navraag formulier. De geadresseerde moest ACHTERAF verklaring af leggen dat zij het poststuk in ontvangst heeft mogen nemen!

Nu is het aangetekende poststuk verzekerd verstuurt, dus dan kun je altijd je geld nog terug krijgen van PostNL. Maar wat als ik nu BEZWAAR heb aangetekend bij de BELASTINGDIENST of een andere instantie. De handtekening komt vervolgens niet boven tafel, dan gaat PostNL zeker ook achteraf een brief versturen naar de overheidsinstantie om te vragen of ze het bezwaar schrift in ontvangst hebben genomen. Als het antwoord NEE blijkt te zijn zit jij met de gebakken peren? Want je hebt het niet binnen 6 weken bezwaar aangetekend in dit geval als deze?!

Gesloten