ik zou een aangetekende post vanuit Belgie ontvangen die nooit bij mij is bezorgd en volgens post nl is wel bezorgd , maar waar en bij wie blijf een raadsel , want ik heb die belangrijke post niet ontvangen en niet voor ontvangst getekend , dus post nl doet niets en beweert dat aangetekende stuk is bezorgd en dus zaak opgelost , verder willen ze niet mee werken,
dit is gek voor woorden dat aangetekende brief wordt zomaar kwijt geraakt en post nl met arrogantie en monopoliepositie heeft het over mijn frustratie en irritatie , van schade vergoeding willen ze niet weten . kortom ik ben fout , leugenaar en gefrustreerde klant !!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aangetekende post is niet bij mij bezorgd
-
eco auto rotterdam
-
NeoDutchio
Re: Aangetekende post is niet bij mij bezorgd
U bent geen klant van PostNL hoor. U bent ontvanger. De verzender betaald en is dus de klant. De verzender zal een klacht in moeten dienen bij het bedrijf waar hij/zij de brief mee verstuurd heeft. Aangezien deze uit België komt, zal dus ook bij de Belgische postbedrijf geklaagd moeten worden.
En buiten alles, wat voor schade kunt u oplopen door het niet ontvangen van een brief? De verzender is verantwoordelijk totdat u de brief in ontvangst heeft genomen. Stel dat er € 10.000 in de envelop zou zitten zou de afzender dit opnieuw moeten versturen. U loopt dus geen schade op.
En buiten alles, wat voor schade kunt u oplopen door het niet ontvangen van een brief? De verzender is verantwoordelijk totdat u de brief in ontvangst heeft genomen. Stel dat er € 10.000 in de envelop zou zitten zou de afzender dit opnieuw moeten versturen. U loopt dus geen schade op.
-
Antoinette1969
Beste ECO, ik heb afgelopen juni exact hetzelfde meegemaakt. Aangetekende brief was zogenaamd door mij aangenomen na plaatsen handtekening! Handtekening was vervalst en ik was niet thuis op genoemde tijdstip en kon dat zeer duidelijk bewijzen. Bezorger loog, klacht laten indienen door afzender bij Leeuwarden, aantoonbaar valse verklaringen door bezorger afgelegd, andere pakketbezorgers probeerden via mijn tuin bij mijn huis te komen ( !!) en medewerker in Leeuwarden loog ook en speelde onder 1 hoedje met bezorger, die zelf handtekening voor ontvangst zette en helemaal niet bij mijn woning geweest is!!
Verklaring: als een aangetekende brief niet door geadresseerde aangenomen kan worden ( na handtekening) en deze moet eigenlijk naar ophaalpunt, dan krijgt de bezorger GEEN geld. Hij krijgt per aflevering betaald, dus makkelijk verdiend: brief NIET bezorgen en zelf handtekening zetten.
Zeker als je geen aangetekende brief verwacht, weet je dus niet eens. dat deze verdwenen is. Andere mensen hebben door dit gedrag grote ( financiele) problemen gekregen, want de afzender krijgt bericht, dat de aangetekende brief is bezorgd met tijdstip en vervalste handtekening!
Dit gebeurt dus overal in Nederland, want ik denk dat jij In Rotterdam woont en ik woon aan de andere kant van het land en kreeg een brief uit Limburg,
Post NL vond de aantoonbare leugens en valsheid in geschrifte van de bezorger toch de goede verklaring voor het verdwijnen van de aangetekende brief en deed er verder NIET mee. Ook geen vergoeding en de criminele bezorger kon gewoon doorgaan met zijn praktijken.
O ja, heb zelfs aangifte bij de politie gedaan, met naam en al van bezorger en op dat moment waren er al meer gevallen van valse handtekening bij aangetekende post bekend! politie kon door tijdgebrek weinig doen, maar bezorger heeft zelf min of meer toegegeven, dat HIJ de schuldige was. Zielig verhaal van geel geld krijgen, als brief naar postagentschap moest worden gebracht. Tja een brief achterhouden is dan ook veel makkelijker dan een pakket(je) niet bezorgen!
Bij jou zal wel eenzelfde situatie geweest zijn. Kon jij aantonen, dat je niet thuis ( of op adres van AANGETEKENDE brief) was, op het moment dat die brief zogenaamd bezorgd is? En dat de handtekening niet de jouwe was?
Verklaring: als een aangetekende brief niet door geadresseerde aangenomen kan worden ( na handtekening) en deze moet eigenlijk naar ophaalpunt, dan krijgt de bezorger GEEN geld. Hij krijgt per aflevering betaald, dus makkelijk verdiend: brief NIET bezorgen en zelf handtekening zetten.
Zeker als je geen aangetekende brief verwacht, weet je dus niet eens. dat deze verdwenen is. Andere mensen hebben door dit gedrag grote ( financiele) problemen gekregen, want de afzender krijgt bericht, dat de aangetekende brief is bezorgd met tijdstip en vervalste handtekening!
Dit gebeurt dus overal in Nederland, want ik denk dat jij In Rotterdam woont en ik woon aan de andere kant van het land en kreeg een brief uit Limburg,
Post NL vond de aantoonbare leugens en valsheid in geschrifte van de bezorger toch de goede verklaring voor het verdwijnen van de aangetekende brief en deed er verder NIET mee. Ook geen vergoeding en de criminele bezorger kon gewoon doorgaan met zijn praktijken.
O ja, heb zelfs aangifte bij de politie gedaan, met naam en al van bezorger en op dat moment waren er al meer gevallen van valse handtekening bij aangetekende post bekend! politie kon door tijdgebrek weinig doen, maar bezorger heeft zelf min of meer toegegeven, dat HIJ de schuldige was. Zielig verhaal van geel geld krijgen, als brief naar postagentschap moest worden gebracht. Tja een brief achterhouden is dan ook veel makkelijker dan een pakket(je) niet bezorgen!
Bij jou zal wel eenzelfde situatie geweest zijn. Kon jij aantonen, dat je niet thuis ( of op adres van AANGETEKENDE brief) was, op het moment dat die brief zogenaamd bezorgd is? En dat de handtekening niet de jouwe was?
-
witte angora
Heb je zo weinig vertrouwen in banken? Of heb je de ontwikkelingen van de laatste 100 jaar niet meegekregen?NeoDutchio schreef: Stel dat er € 10.000 in de envelop zou zitten zou de afzender dit opnieuw moeten versturen.
Anyway, aangetekende post zou zomaar bij de buren bezorgd kunnen worden die ervoor tekenen. Dan moet de postbezorger (die heus niet onder 1 hoedje speelt met wie dan ook) even een briefje in de bus doen waar de betreffende post op is te halen.
En nee, makkelijk geld verdienen is het niet, als je postbezorger bent. Maak je maar geen zorgen dat postbezorgers over de rug van anderen steenrijk worden.
Dat mag dus niet.witte angora schreef: Anyway, aangetekende post zou zomaar bij de buren bezorgd kunnen worden die ervoor tekenen. Dan moet de postbezorger (die heus niet onder 1 hoedje speelt met wie dan ook) even een briefje in de bus doen waar de betreffende post op is te halen.
Aangetekende post mag alleen door de geadresseerde in ontvangst genomen worden.
Deze mag dus niet bij een ander bezorgt worden.
Offtopic reacties verwijderd door moderatie.