LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aankoop rollator door mijn 92-jarige moeder
aankoop rollator door mijn 92-jarige moeder
Via een advertentie heeft mijn moeder contact gehad met de firma MobiGo te Teteringen. Die verkochten lichtgewicht rollators. Een verkoper kwam bij haar in het verzorgingstehuis. Hij vertlede een mooi verhaal, maar had geen folder of een demonstratie model van de rollator bij zich. Mijn moeder lijdt aan evenwichtsstoornis en had een zware rollator waarmee zij niet goed mee om kon gaan. De verkoper zei dat hij haar probleem begreep en raadde mijn moeder aan een lichtgewicht rollator te kopen, hetgeen zij ongeziendeed! Het apparaat is totaal ongeschikt voor haar te zijn en is naar mijn mening nog onveilig ook! Ik heb 14 dagen terug een brief naar MobiGo geschreven met de klachten en om ontbinding van de koopovereenkomst ge-vraagd. Tot op heden geen reactie gehad. Mijn moeder heeft getracht contact te maken met de verkoper,maar die is nooit aanwezig en terug bellen doet hij ook niet. Samenvattend: mijn moeder heeft niets aan deze lichtgewicht rollator en wil haar geld terug. Hoe moet ik haar daar bij helpen?
Re: aankoop rollator door mijn 92-jarige moeder
Binnen de colprtagewet staat dat producten aan de deur gekocht binnen 8 dagen retour gezonden kunnen worden en dat dan het geld retour gestuurd moet worden. Als u over deze termijn heen bent, kan er vrees ik niet veel meer gedaan worden.