LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanleggen KPN alles in een drie tv"s

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pallieter

Aanleggen KPN alles in een drie tv"s

Ongelezen bericht door pallieter »

In de KPN winkel in Tiel heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor interactieve tv internet en bellen via glasvezel.
Dit abonnement was veel voordeliger dan wat had heeft men mij verteld.
Ik heb ook een monteur besteld om alles aan te sluiten. €61,50
Binnen enkele dagen komt er een doos met spullen.
Op 6 mei komt de monteur rond 1500 uur.
Hij begon in de meterkast allerlei zaken om te pluggen en nieuwe kastjes aan te sluiten daarna bij de tv"s
3 maal een 2 kastjes.
Dus ik denk hij gaat de kabels 4 per toestel netjes weg werken maar dat is tot op heden niet het geval overal hangen knalgele kabels en kastjes onderuit en in de meterkast is het ronduit gevaarlijk aangelegd met losse 220volt snoeren.
Aan het eind van de dag werkte alles technisch naar behoren de tv's deden het en internet en telefoon.
De monteur zegt wilt u hier even tekenen dat alles het doet dus ik teken een bon af.
Tot mijn grote verbazing krijg ik deze week een nota met daarop opdracht levering &installatie.
Er staat n.b.€276,-aan extra apparatuur +extra werktijd á € 76'25 op!
Nu ben ik al naar de winkel in Tiel teruggegaan om mijn verhaal te doen en daar hebben ze meteen een rapport opgemaakt.

En deze morgen krijg ik een telefoon van kpn : ja meneer u hebt getekend voor die extra zaken.

En zo proberen ze mij erin te luizen.

Ik ben kwaad op de organisatie en de wijze waarop het tot nu toe is behandeld.

Ik denk dat ik alles wat KPN heet, ga opzeggen ook bedrijfsmatig en dat ik me aanmeld bij een andere provider.
Welke is wel aan te bevelen.

bprosman

Re: Aanleggen KPN alles in een drie tv"s

Ongelezen bericht door bprosman »

In de KPN winkel in Tiel heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor interactieve tv internet en bellen via glasvezel.
Dit abonnement was veel voordeliger dan wat had heeft men mij verteld.
Veel mensen begrijpen niet dat als je "draadloos" extra toestellen wil bijschakelen je hier extra apparatuur voor nodig hebt, daar bovenop zijn de verkopers niet altijd duidelijk.
Dat heeft niet zoveel te maken met "er in luizen" meer de manier waarop het product werkt.
Dat goedkoper kan misschien zo zijn maar vaak worden er appels (ADSL/VDSL Interactieve TV) met pruimen (via kabelprovider) vergeleken.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik ben kwaad op de organisatie en de wijze waarop het tot nu toe is behandeld.

Ik denk dat ik alles wat KPN heet, ga opzeggen ook bedrijfsmatig en dat ik me aanmeld bij een andere provider.
Welke is wel aan te bevelen.
als je zo makkelijk tekent ( ongezien ) voor iets dat je eigenlijk niet wilt, dan wens ik je veel suc6 met het zoeken naar een volgende provider ... Dat gaat een hoop geld kosten ...

waf

Ongelezen bericht door waf »

Bij mij is KPN 'alles in een' ruim 3 jaar geleden aangelegd en de interactieve TV heeft het sindsdien nog geen dag gedaan. De communicatie met KPN is hopeloos Het is eigenlijk niet mogelijk verder dan de helpdesk te komen en dat duurt lang à 10 cent per minuut en die zitten steeds met dezelfde controlelijstjes. Er is nog wel eens een monteur geweest, maar dat heeft ook niet geholpen. Gelukkig was de Casemakabel bij ons niet afgesloten en konden we dus nog via die kabel TV kijken. Ik heb het opgegeven te proberen de KPN interactieve TV operationeel te krijgen. Het internet was en is overigens ook regelmatig verstoord. Zelfs de KPN-winkel raadde tenslotte aan om maar over te stappen naar een andere provider. Daarvoor heb ik de aansluiting van mijn huis op de glasvezel afgewacht. Dat is onlangs gebeurd, maar helaas beweert KPN nu dat ik KPN Glasvezeldiensten ruim 2 jaar geleden heb aangevraagd. en dat het E 700 gaat kosten om daar vanaf te komen. Ik was me er beslist niet van bewust het te hebben aangevraagd en heb ook niets getekend. Maar er blijkt wel een formuliertje van een telefoongesprek te zijn van april 2011. Vermoedelijk heb ik dat destijds beschouwd als hulp om de problemen op te lossen.
Ik heb dus ruim 3 jaar een abonnement betaald waarvoor een belangrijk deel van de diensten nooit geleverd is en KPN wil nu de glasvezeldiensten installeren en nog een jaar abonnement ontvangen op straffe van een dwangsom. Ook nu blijkt redelijke communicatie met KPN weer onmogelijk.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Ben zelf al diverse malen gebeld door KPN dat een alles in een pakket
goedkoper is voor mij.Weet ik dus,scheelt mij 30€ per maand.
Alleen durf ik het niet aan met al die negatiefe berichten over KPN.
Als ik zonder tel.of internet kom te zitten dan is dat een probleem voor mij.
TV kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen.Lees nog veel te veel sores
met die abbo's

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

@Plumber , KPN belooft veel maar komt dat duidelijk niet na.

Als je goed internet en telefoon hebt , kan je beter blijven waar je bent.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit gaat KPN beslist niet voor u regelen. Beter is het om een geschil aan te spannen tegen KPN bij de www.sgc.nl

plumber

ciske schreef:@Plumber , KPN belooft veel maar komt dat duidelijk niet na.

Als je goed internet en telefoon hebt , kan je beter blijven waar je bent.
Heb dus tel.en internet van KPN alleen alles apart,vandaar dat bellen voor
een alles in een pakket.Maar lees nog steeds dat als de monteur weg is de
problemen beginnen en soms maanden lang vandaar dat ik het niet aan durf.
Wel jammer want het scheelt wel bijna mijn huurverhoging :lol:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Of een gokje wagen, wie weet gaat het bij jou wel goed ( hoop ik voor je) :lol:

plumber

ciske schreef:
Of een gokje wagen, wie weet gaat het bij jou wel goed ( hoop ik voor je) :lol:
Ben niet zo'n mazzelpik. Sta bij de supermarkt ook altijd bij de verkeerde kassa.
Kenjedat :wink:

Gesloten