LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanmaningen tot betaling van niet besteld artikel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J.H.H.vd Logt

aanmaningen tot betaling van niet besteld artikel

Ongelezen bericht door J.H.H.vd Logt »

In heb bij International Masters Publishers een welkomstpakket besteld inzake hun product "WEGWIJS OP DE PC". Op 30.10.2004 heb ik IMP schriftelijk laten weten geen verder gebruik te maken van de aanbieding,volgens de voorwaarden.Desalniettemin ontving ik 12.11.2004 een verdere toezending. Ik heb IMP op 19.11.04 schriftelijk verteld, dat die toezending op een abuis zal berusten. Ik kreeg geen antwoord. Wel ontving ik diverse aanmaningen om te betalen plus verhoging door administratiekosten en dreiging van incassobureau.
Op al mijn schriftelijke reacties is geen reactie gekomen. Wat te doen?

Gast

Re: aanmaningen tot betaling van niet besteld artikel

Ongelezen bericht door Gast »

retour afzender sturen, dus uw adres goed doorstrepen en opschrijven "woont hier niet meer" en weer in de postbus donderen.

Gast

laat het anders gewoon voorkomen. Je staat in je recht

Gast

Hebbie weer pe-niskokers besteld, vd Logt?? Sta je bekend om. Hou er nu eens mee op! Je vervuilt dit forum!

Gast

Die had ik besteld!.... :D

Nu weet ik waar m'n peniskokertjes gebleven zijn!... :lol:

J.H.H.vd Logt

Ongelezen bericht door J.H.H.vd Logt »

Wat nou peniskoker. Wat een onzin is dit nou weer. Ik stel hier een normale vraag en dan krijg je zulke antwoorden.
Is dit een kleuterklas of zo?

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Geachte v logt

Stond er ook iets in de voorwaarden over afzeggen.
En hoe/waar heeft u het besteld.
Vaak staat er met kleine letterjes dat u automatisch een lidmaatschap heeft genomen.
Mocht u het aan de deur hebben gekocht dan valt het onder de colloportage wet en heeft u 7 dagen om het af te zeggen.

vrgr Tim

Gesloten