| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aansluiting telefoon, tv en internet laat op zich wachten
-
van Twuijver
Aansluiting telefoon, tv en internet laat op zich wachten
Hallo mijn moeder is verhuist ik heb ruim 3 weken van te voren alles netjes door gegeven. Op 20 mei zou zij alles moeten hebben maar tot op heden is er geen aansluiting. Mijn moeder is 90 jaar en is in de eerste nacht gevallen en heeft de hele nacht op de grond gelegen. Zij heeft een alarm knop maar die werkt alleen als de telefoon is aangesloten en omdat die dus niet werkt kon zij ook niemand per telefoon berijken. Ik heb vandaag voor de zoveelste keer met iemand van Telfort gesproken en ze hebben het allen maar over dat het een technische storing is en dat als ik het te lang vind duren ik maar een andere provider moet gaan zoeken. Ondanks dat zij hun uiterste best doen om het in orde te maken. Ik vraag mij af of dit allemaal kan. Elke avond en elke nacht is het de vraag of er niks gebeurt en dan hebben wij het er nog niet eens over dat zij avonds alleen zit te niksen. Wat moet er gebeuren dat dit word opgelost wij hebben er geen verstand van van al die technische dingen ik weet alleen dat het niet kan een vrouw van 90 jaar zo te laten wachten. Wat kunnen wij nu zelf doen om dit op te lossen of kan iemand mijn moeder helpen??????????? BVD
Re: Aansluiting telefoon, tv en internet laat op zich wachten
Je hebt ook alarmknoppen die via GSM werken, dus het zou een optie kunnen zijn om er zo 1 aan te schaffen.
Telfort hanteert gewoon de levertijden van vroeger, uit de tijd dat alles beter was 
telfort is afhankelijk van KPN, de monteur van hen moeten alles in de kast omzetten en ja, kpn heeft het druk...