LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abn amro painpas werkt niet bij ikea duiven
abn amro painpas werkt niet bij ikea duiven
Hier even een tip voor alle Ikea klanten.
Wij zijn pas bij Ikea Duiven geweest om gezelllig daar rond te snuffelen. Nadat wij wat dingen op de kop hadden getikt gingen wij naar de kassa toe. Toen de cassiere zag dat wij een abn-amro pinpas hadden vroeg zij of wij ook andere pinpassen van andere banken had want de pinautomaat had moeite(heel veel moeite) met het lezen van de abn amro passen. Nou dat bleek het lukt niet, terwijl de pinautomaat in het restaurant er geen probleem mee had. Maar zoals de cassiere zei dat was een ander apparaat en daar mochten wij niet betalen. De enige oplossing die er in zat was EVEN naar Duiven of Westervoort rijden om daar een bank op te zoeken en daar geld te pinnen om dan weer terug te gaan naar Ikea om te betalen.
Nou wij dachten van niet en hebben onze spullen er achter gelaten.
Wij zijn pas bij Ikea Duiven geweest om gezelllig daar rond te snuffelen. Nadat wij wat dingen op de kop hadden getikt gingen wij naar de kassa toe. Toen de cassiere zag dat wij een abn-amro pinpas hadden vroeg zij of wij ook andere pinpassen van andere banken had want de pinautomaat had moeite(heel veel moeite) met het lezen van de abn amro passen. Nou dat bleek het lukt niet, terwijl de pinautomaat in het restaurant er geen probleem mee had. Maar zoals de cassiere zei dat was een ander apparaat en daar mochten wij niet betalen. De enige oplossing die er in zat was EVEN naar Duiven of Westervoort rijden om daar een bank op te zoeken en daar geld te pinnen om dan weer terug te gaan naar Ikea om te betalen.
Nou wij dachten van niet en hebben onze spullen er achter gelaten.
Re: abn amro painpas werkt niet bij ikea duiven
Wie koopt er nou Ikeaduiven, dan ga je toch naar een dierenzaak of zo.
niks onzin verhaal heb dit zelf ook ondervonden dat hun pin automaten deze abn amto passen niet kan lezen en aan vervanging toe zijn maar dat kan nog wel even duren vertelde een chef
wel eens gehoord van de plaats Duiven. En dus ook wel eens gehoord van een type foutje, Niet te bijdehand worden. Het probleem is er wel degelijk bij IKEA IN DUIVEN en dit ligt in de buurt van WESTERVOORT
En het staat ook al op een andere topic, dus moeten ze nu wel weten waar Duiven ligt. Richting Arnhem dus!
Mijn ABN-AMRO pas werkt perfekt bij Ikea.
MAAR dat ligt dus aan de passen/ABN AMRO en niet aan IKEA.Het is algemeen bekend dat de passen van de ABN AMRO snel en vaak weigeren! Mijn pas is nu al 3x vervangen en dat in 1 1/2 jaar tijd. Rampendingen zijn het. Mij Rabopas heeft dit probleem niet!
Heb nog nooit problemen met mijn abn-amro pas gehad.
Ook bij de Ikea in Duiven niet.
Ook bij de Ikea in Duiven niet.
En waar ligt Arnhem dan wel ? Je zal wel Amsterdam bedoelen.En het staat ook al op een andere topic, dus moeten ze nu wel weten waar Duiven ligt. Richting Arnhem dus!
Terug naar de schoolbanken met jou.Quote:
En het staat ook al op een andere topic, dus moeten ze nu wel weten waar Duiven ligt. Richting Arnhem dus!
En waar ligt Arnhem dan wel ? Je zal wel Amsterdam bedoelen.
Ik weet heel erg zeker dat er geen A'dam wordt bedoeld.
Ligt namelijk een kilometertje of 100 uit elkaar (Arnhem en A'dam)