Wij hebben een aantal jaren een abonnement gehad op 3 sterren woordzoekers van Sanoma Uitgevers media post uit Hoofddorp. Vorig jaar besloten wij dit abonnement op te zeggen. Dus in december een briefje geschreven en inderdaad er kwamen geen nieuwe boekjes meer. Tot we in januari een herinnering ontvingen voor het abonnementsgeld.
Telefonisch contact opgenomen en inderdaad de brief was binnen maar volgens hun opgave 3 maanden te laat. We moeten nu een jaar betalen en zijn er dan pas af. Ik heb dit geweigerd omdat ze ook geen boekjes sturen. Die krijgen we pas als er betaald is. Ik vind dat ik niet hoef te betalen als zijn niet leveren. In februari kwam er weer een enveloppe van Sanoma met vermoedelijk een acceptgiro. Deze heb ik retour afzender gestuurd.
Moeten we nu wel of niet betalen.
groet
Anneke Scholte[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnement
Re: abonnement
ik ben een paar jaar geleden lid geworden van kinderfun, toen ik afgelopen jaar mijn abonnement wilde opzeggen,vertelden ze dat ik ook te laat was(ik weet zeker dat ik ruim op tijd was,want dat jaar daarvoor was ik wel te laat, dus ik had goed opgelet). ik kan en wil het niet meer betalen en mijn kinderen kijken die stomme boekjes niet eens door.toen ik het abonnement nam ,vertelden ze mij,dat om de zoveel zendingen een formulier aanwezig zou zijn,waarmee ik mijn abonnement kon opzeggen, mooi niet dus.
Re: abonnement
Als ik een abbonement wil opzeggen stuur ik de opzegging altijd AANGETEKEND weg en 4 maanden voor dat het abbonement zou aflopen.
Het kost wat maar zij kunnen dan nooit zeggen je bent te laat.
Anders per E-Mail opzeggen Heb jij de datum en de tijd erbij (een E-Mail wordt ook als een brief beschouwd digitaal dan).
Het kost wat maar zij kunnen dan nooit zeggen je bent te laat.
Anders per E-Mail opzeggen Heb jij de datum en de tijd erbij (een E-Mail wordt ook als een brief beschouwd digitaal dan).