LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnementen Kennismaking sites

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
A.Wagenaar

Abonnementen Kennismaking sites

Ongelezen bericht door A.Wagenaar »

Bij 2 sites heb ik nu al gegoochel met afschrijvingen meegemaakt. Vooralsnog noem ik geen namen. Het wordt gewoon niet opgelost.
Aanbiedingen voor verlenging voor een gratis maand extra: Nou die gratis maand kon ik op mijn buik schrijven, er werd gewoon elke maand afgeboekt.
Bij een site werd gewoon de volgende maand weer een halfjaar abonnement afgeschreven.
Bij een andere site probeerde ik op te schorten wegens ziekenhuisopname: Nou men boekte gewoon af. Toen ik het bedrag zelf terugboekte waren de rapen gaar er werd meteen dezelfde dag wederom afgeboekt inclusief een boete.

Kortom ben ik nou de enige, die dat meemaakt?

mahadma

Re: Abonnementen Kennismaking sites

Ongelezen bericht door mahadma »

Beetje lastig te reageren. Geen naam van de sites dus ook geen algemene voorwaarden.

Lady1234

Re: Abonnementen Kennismaking sites

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Niet elk bedrijf werkt mee aan het schorsen van een abonnement ivm ziekenhuisopname. En als ze niet meewerken, is het niet verstandig de incasso te storneren. Want u hebt daar dan geen recht toe. Maar ze mogen niet opnieuw incasseren met een boete. Ze moeten u nog 14 dagen de gelegenheid geven zonder extra kosten te betalen.

Gesloten