LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abonnementsprijs vorsten
abonnementsprijs vorsten
Oma krijgt voor haar verjaardag al jaren van een aantal kleinkinderen een abonnement op het blad Vorsten kado. Het bedrag voor het abonnement wordt eens per half jaar van mijn rekening afgeschreven.Omdat oma weer bijna jarig is , is het voor mij weer tijd om geld te innen bij de andere kleinkids en omdat ik het preciese bedrag niet meer wist contoleerde ik de bankafschriften. Ik kwam tot de ontdekking dat de abonnementsprijs met 12 euro per jaar was gestegen, van 40,80 euro naar 52,80 euro!!! een stijging van meer dan 28% en dat ook nog zonder dat ik daarvan op de hoogte was gebracht. Kan dat zo maar???
Re: abonnementsprijs vorsten
Bij mensen die hun oma teisteren met het blad vorsten kan dat inderdaad.
Wat een onsympathieke reactie van bovenstaande gast...
Ze mogen zelf hun prijs bepalen, maar moeten die natuurlijk wel bekend maken aan hun abonee, zodat die opnieuw zijn afweging kan maken (houden of opzeggen). De mededeling over de verhoging van het tarief zal wel in het blad hebben gestaan...maar dat lees je zelf waarschijnlijk niet. Persoonlijk zou ik wel om tekst en uitleg vragen aan de redactie...waar komt die enorme stijging vandaan?
Ze mogen zelf hun prijs bepalen, maar moeten die natuurlijk wel bekend maken aan hun abonee, zodat die opnieuw zijn afweging kan maken (houden of opzeggen). De mededeling over de verhoging van het tarief zal wel in het blad hebben gestaan...maar dat lees je zelf waarschijnlijk niet. Persoonlijk zou ik wel om tekst en uitleg vragen aan de redactie...waar komt die enorme stijging vandaan?
Kranten en tijdschriften kondigen de verhoging van abonnement en de pijs van losse nummers aan in de krant of het tijdschrift. Het is dan aan de abonnees om het abonnement te beëindigen of aan de losse lezers geen uitgave meer te kopen. Als echter iemand anders het blad of krant krijgt dan diegene die betaalt, dan ik dat dikke pech. Misschien is oma wel blij als het abonnement opgezegd wordt, want ook dat kan een gegeven paard zijn dat niet in de bek wordt gekeken.