LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Account verwijderd van het forum zonder enige mededeling?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JtC

Account verwijderd van het forum zonder enige mededeling?

Ongelezen bericht door JtC »

Uh, heeft iemand hier dat wel eens eerder gehad? Ik wilde dus zojuist inloggen met mijn account, blijkt hij helemaal er niet meer te zijn. Ook zijn al mijn reacties verwijderd! Er zaten een hoop zinvolle tussen!! :wink: Ik hoop niet dat de reden mijn niet altijd even politiek correcte reactie is in topics, anders vind ik het wel behoorlijk kansloos om dat op deze manier trachten "op te lossen"... 8) Maar goed, dan maar nog een keer aanmelden en lekker verder gaan. Wat een gedoe... :wink: :lol:

jor

Re: Account verwijderd van het forum zonder enige mededeling?

Ongelezen bericht door jor »

Dat is toch wel heel vreemd. Bij een ban krijg je (meestal) een bericht (email) dat je dus een ban hebt en kan je ook niet meer inloggen met dezelfde nickname en eventueel krijg je ook een IP-ban. Heb je geprobeerd via de email in contact te komen met de beheerders/moderators om uitleg te vragen?

JtC

Ik had al een mailtje gestuurd naar ze, dus in afwachting van. Waarschijnlijk iets verkeerds gezegd? :?

enpassant

Ongelezen bericht door enpassant »

De Tros heeft natuurlijk Ziggo als provider en door de strenge kou is het systeem van Radar op hol geslagen !

Rense

Ongelezen bericht door Rense »

@Jtc

Had ik gisteren ook. Kreeg een ban op mijn ip adres. Kon later overigens gewoon weer inloggen. Vanmiddag een mailtje ontvangen van Tros Radar dat ik volgens hen helemaal geen ban heb gehad. Mijn berichten staan er overigens nog gewoon.

Groet,

JtC

:mrgreen:

Ik heb nog geen reactie gehad overigens..
enpassant schreef:De Tros heeft natuurlijk Ziggo als provider en door de strenge kou is het systeem van Radar op hol geslagen !

Gesloten