Na een reparatie thuis aan c.v. of wasmachine thuis wordt er door de monteur gevraagt naar rekeningnr. voor 'n eenmalige machtiging ,vraag je om een accept-giro wordt er verteld dat er administratie-kosten bij komen
die kunnen varieren van 5€ tot 10€! Maar minimaal 5€, wordt er door de monteur "gewaarschuwd! Mag dit zoveel kosten? En mag men altijd maar naar je rekeningnummer vragen voor een machtiging? Na 'n reparatie bood ik aan om contant te betalen; de monteur kon niet wisselen en zei dat ik een accept-giro tegenmoet kon zien ZONDER administratiekosten ( de monteur had helemaal geen geld bij zich!)x2
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] administratiekosten op accept-giro na reparatie thuis
-
stofzuigertje
Re: administratiekosten op accept-giro na reparatie thuis
Ik geef nooit een machtiging voor dit soort dingen.
U kunt toch ook via internet bankieren direct en gratis betalen zonder iets te wisselen en hij kan meekijken en zien, eventueel een printje mee van de betaling.
Alleen de inlog code geheim en zo doe ik dat.
U kunt toch ook via internet bankieren direct en gratis betalen zonder iets te wisselen en hij kan meekijken en zien, eventueel een printje mee van de betaling.
Alleen de inlog code geheim en zo doe ik dat.
Re: administratiekosten op accept-giro na reparatie thuis
Internet bankieren is niet gratis hoor.
Kijk om de drie mnd maar eens naar je
bankafschrift.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bank
zonder ook maar een machtiging voor hun
eigen wel geld van je rekening kunnen afschrijven.
Kijk om de drie mnd maar eens naar je
bankafschrift.
Wat ik wel vreemd vind is dat de bank
zonder ook maar een machtiging voor hun
eigen wel geld van je rekening kunnen afschrijven.