LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Administratieve puinhoop Casema
Administratieve puinhoop Casema
Onlangs werd ik gebeld door een medewerkster van Casema met de mededeling dat ik ten onrechte radio en tvsignaal zou ontvangen, omdat ik een betalingsachterstand zou hebben. Ik heb dit gelijk nagezocht en ik bleek iedere maand netjes te betalen. Sterker nog, Casema is gemachtigd om het bedrag van mijn rekening af te schrijven. Ik heb gevraagd aan de betreffende mevrouw ofzij dit administratief recht zou willen zetten voor mij. Ze liet erg duidelijk merken dat ze dat eigenlijk niet van plan was en reageerde erg klant onvriendelijk. Tot mijn verbazing ontving ik 2 weken later een brief van Casema waarin stond dat ik ten onrechte signaal ontving omdat ik een betalingsachterstand zou hebben. Als ik niet snel betaalde zou ik worden afgesloten. Enigzins boos heb ik toen geprobeerd om via het klantennummer van Casema mijn klacht voor te leggen. Het is een 0900 nummer, waar je al gauw 20 minuten in de wacht wordt gezet. Belachelijke zaak natuurlijk, een typisch geval van ontmoedigingsbeleid waar wel meer bedrijven gebruik van maken. Ik heb hierop twee brieven geschreven waarin ik mijn betalingen specificeer en ik om een schriftelijke bevestiging vraag van mijn betalingen. Helaas heb ik tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Ik heb nogwel signaal. Ik zou alleen graaag een schriftelijke bevestiging ontvangen van mijn betalingen. Waarom behandelen grote bedrijven met een monopoliepostie hun consumenten zo asociaal?
Re: Administratieve puinhoop Casema
Nou ik ben dus niet de enige ik ben met het zelfde probleem al bijna 1 jaar bezig krijg het niet aan hun verstand gebracht als u een oplossing heb zou ik het ook graag willen horen ik ga zelf zodra ik een dag vrij ben naar casema toe misschien helpt dit
casema spaarneplein2 in den haag misschien helpt dit
casema spaarneplein2 in den haag misschien helpt dit