LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adreswijziging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gaste

adreswijziging

Ongelezen bericht door gaste »

Ik wil iedereen wijzen op een service van de tpg post, waarbij men op de site www.tpgpost.nl bij verhuizing een nieuw adres kan opgeven. Dit kan door iedereen worden ingevuld zonder dat tpg checkt of dit wel ter goeder trouw gebeurt. Mocht men kwaad willen kan men gewoon de naam met adres van iemand opgeven en verzoeken de post naar een ander adres te sturen. Mij is dit zakelijk overkomen en alleen doordat ik twee dagen voor het gebeuren een verhuisbericht ontvangt van de post kon ik dit met de grootste moeite voorkomen dat de post die zeer belangrijk voor ons bedrijf is naar een ander, mij onbekend adres, werd doorgestuurd voor een maand.

Gaste

Re: adreswijziging

Ongelezen bericht door Gaste »

Oh :roll:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, moet je je klanten maar netjes behandelen..... :lol:

moni

Ongelezen bericht door moni »

nou eigenlijk minder grappig.....ben je regens niet tevreden verander je hun adres!!! waar gaat dit naar toe?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is inderdaad vervelend. Maar doe nu niet alsof dit nieuw is. Vroeger kon je dit met een papieren formulier doen: een adreswijziging doorgeven. Die forumlieren staan gewoon op het postkantoor in het rek. Tegenwoordig doe je zoiets op Internet, en nu is het ineens een slechte service van TPG. Waarom werd er de afgelopen tientallen jaren in het papieren tijdperk nooit over geklaagd?

Maar juist om dit soort problemen te voorkomen krijg je van TPG een bevestigingsbrief. Daarin staat dat er een adreswijziging is doorgegeven. Vroeger kreeg je die brieven ook al in het papieren tijdperk, nu krijg die brieven nog steeds. En dan kun je ingrijpen als je bedonderd wordt.

moni

tja of het nou al lang kan of pas sinds kort, maak je zoiets voor de eerste keer mee en heb je nog nooit stilgestaan bij het idee dat het zou kunnen.....dan is het altijd nieuw!!! :shock:

moni

Oh

Gesloten