| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advertentie plaatsen
Advertentie plaatsen
Afgelopen weken stond een advertentie van mij op een bekende adverteerderssite. Ik kreeg nauwelijks reacties op mijn advertenties. Totdat ik via iemand begreep waarom. Ik woon aan de grens, nog wel in Nederland. De beheerders van de site zenden naar alle mensen die een reactie sturen, een waarschuwingsmail dat ik in het buitenland zou wonen en van daaruit zou handelen. Begrijpelijk dat mensen dan niet meer reageren op mijn advertenties en mijn reacties. Zo heb ik wel twee betaalde advertenties geplaatst. Ik meen dat ik nu niet serieus genomen ben door deze site. Is dit probleem bij anderen ook bekend en vooral,wat is hier aan te doen? Alvast dank voor reacties.
Re: Advertentie plaatsen
Dan zijn jou advertenties ook niet op een Nederlandse site geplaatst.Bastwizy schreef:Afgelopen weken stond een advertentie van mij op een bekende adverteerderssite. Ik kreeg nauwelijks reacties op mijn advertenties. Totdat ik via iemand begreep waarom. Ik woon aan de grens, nog wel in Nederland. De beheerders van de site zenden naar alle mensen die een reactie sturen, een waarschuwingsmail dat ik in het buitenland zou wonen en van daaruit zou handelen. Begrijpelijk dat mensen dan niet meer reageren op mijn advertenties en mijn reacties. Zo heb ik wel twee betaalde advertenties geplaatst. Ik meen dat ik nu niet serieus genomen ben door deze site. Is dit probleem bij anderen ook bekend en vooral,wat is hier aan te doen? Alvast dank voor reacties.
Deze melding geeft als voorbeeld MP, als er een potentieel koper uit het buitenland reageert.
Het is mp, vanuit mijn woonplaats geplaatst.
Dan krijg jij zoals ik heb vermeld een waarschuwing, als er iemand uit het buitenland reageert,Bastwizy schreef:Het is mp, vanuit mijn woonplaats geplaatst.
maar vanuit het binnen land, heb ik nog nooit meegemaakt.
ook kun je bij je instellingen je woonplaats veranderen.
Heb ik ook gedaan toen ik een kast verkocht die in Deventer stond en niet in mijn eigen woonplaats.
Anders reageert iemand uit mijn eigen omgeving: die gaat geen kast in Deventer ophalen. Nu kwam er iemand op af die daar wel woont.
(wel gezorgd dat daar iemand was om alles af te werken).
Daarna instellingen weer terug veranderd.
Maar dan heb ik wel over MP.
Heb ik ook gedaan toen ik een kast verkocht die in Deventer stond en niet in mijn eigen woonplaats.
Anders reageert iemand uit mijn eigen omgeving: die gaat geen kast in Deventer ophalen. Nu kwam er iemand op af die daar wel woont.
(wel gezorgd dat daar iemand was om alles af te werken).
Daarna instellingen weer terug veranderd.
Maar dan heb ik wel over MP.